ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
L' Horta Sud

El FC Barcelona destinarà fons per rehabilitar equipaments esportius afectats per la DANA a Benetússer, Catarroja i Paiporta

El president del FC Barcelona, Joan Laporta, ha visitat tres de les localitats més afectades aquest dijous, quan cent dies de la tragèdia, acompanyat de diversos membres de la Junta Directiva
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 6, 2025
131 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
8467 joan laporta fc barcelona benetusser dana
650x80_2_ola_CAS

El president del FC Barcelona, Joan Laporta, ha anunciat que els fons aconseguits en les diferents accions que el Club ha realitzat en la darreres setmanes en suport de les persones afectades per la DANA i vehiculats per la Fundació, es destinaran a la rehabilitació del Poliesportiu Municipal de Benetússer, el de Catarroja i el Camp Municipal El Terrer de Paiporta.

Aquest anunci s’ha produït durant la visita que una comitiva blaugrana encapçalada pel president Laporta i amb la presència de la vicepresidenta Elena Fort, els directius Miquel Camps, Josep Ignasi Macià i Sisco Pujol i de la directora de la Fundació, la Dra. Marta Segú, ha efectuat a les localitats afectades, aquest dijous quan es compleixen cent dies d’una tragèdia en què van perdre la vida 227 persones.

La visita ha començat a l’Ajuntament de Benetússer, on la comitiva blaugrana s’ha reunit amb l’alcaldessa d’aquesta població, Eva Sanz, i les alcaldesses de Catarroja, Lorena Silvent, i de Paiporta, Maribel Albalat. Totes tres poblacions formen part de la zona zero de la DANA i van rebre la visita de la directora de la Fundació FC Barcelona, Marta Segú, el mes de desembre passat. A continuació la comitiva s’ha traslladat a diferents punts de la zona afectada, que encara està lluny d’haver recuperat la normalitat i pateix les conseqüències de l’abast de la catàstrofe climàtica.

Els dies de l’emergència, el president del FC Barcelona Joan Laporta i la Dra. Segú ja van contactar directament amb les alcaldesses d’aquestes tres poblacions per expressar-los la seva solidaritat i oferir-los la col·laboració directa i el suport econòmic del Club i de la Fundació FC Barcelona.

Subhasta i fons propis

En aquest sentit, el FC Barcelona i la seva Fundació han organitzat tot un seguit d’accions per mostrar el seu compromís amb les poblacions més afectades. En primer lloc, la dotació d’un fons especial provinent de fons propis de la Fundació Barça i, per altra banda, la captació de més fons a través d’una subhasta solidària on-line de l’equipació utilitzada pels jugadors del primer equip masculí en el passat derbi contra l’Espanyol i del partit contra el València el 26 de gener passat. En el cas de la primera subhasta es van recaptar prop de 90.000 euros.

D’altra banda, i des de fa diverses setmanes, s’està oferint als socis, sòcies i fans barcelonistes en general la possibilitat de col·laborar a través d’una donació mitjançant la Fila 0 solidària. També es pot fer una donació mitjançant el bizum 10758.

L’objectiu és destinar els fons a la rehabilitació d’espais que permetin als infants i joves tornar a normalitzar el fet de jugar a l’aire lliure i a practicar esport en el seu municipi de manera regular i segura sense haver-se de desplaçar a altres municipis menys afectats. S’espera que aquestes actuacions de la Fundació Barça ajudin els infants i adolescents a recuperar les seves vides, i que per tant tinguin un impacte positiu en la seva salut mental i en el seu benestar físic i emocional.    

Des de la Fundació FC Barcelona s’ha explicat que «s’ha volgut sempre actuar amb la màxima professionalitat, coneixent els efectes de la tragèdia sobre el terreny i no enviar materials ni recursos sense conèixer la veritable magnitud i impacte de la DANA, així com les necessitats a mitjà termini, que és quan els focus s’apaguen i altres notícies passen a primera plana. Unes necessitats que, a més, tenen un alt grau de coincidència amb la missió de la Fundació Barça: utilitzar l’esport per ajudar a millorar el benestar i protegir els infants i joves que es troben en situacions de vulnerabilitat».

Tags: Benetússer

Lo + leído

La Policía Nacional detiene a ocho personas en Sagunt por tráfico de drogas

Agentes de la Policía Nacional han llevado a cabo una importante operación en Sagunt,  deteniendo…

À Punt estrena ‘Terra de festes’, un homenaje a la cultura festiva valenciana

Hoy, lunes 14 de julio, a las 22:45 horas, se presenta en À Punt el…

Torrent tendrá en enero dos líneas provisionales de ITV

La consellera de Innovación, Industria, Comercio y Turismo, Marián Cano,  ha anunciado la puesta en…

Otras noticias

Taulells que s'instal·laran a Catarroja per senyalar el nivell al que va arribar la DANA.
ComarcalL' Horta Sud

Catarroja recordarà la tragèdia de la DANA amb taulells que marquen el nivell màxim al que va arribar l’aigua als seus carrers

Por Toni Cuquerella
image 113
CulturarteL' Horta Sud

El festival Les Nits del Castell se consolida en Alaquàs como cita cultural del verano

Por Redacción ComarcalCV
image 103
L' Horta Sud

Rafa Roca presenta el libro ‘El Cant de la Carxofa’ en Alaquàs

Por Redacción ComarcalCV
image 73
CollaL' Horta Sud

Alfafar celebra sus Fiestas Populares en el Barrio Orba del 4 al 13 de julio

Por Redacción ComarcalCV
image 72
L' Horta Sud

Más de 700 familias se benefician de la Escola d’Estiu y la Escola Esportiva en Paiporta

Por Redacción ComarcalCV
Imagen de la situación en la que quedó el puente de Torrent tras la DANA, y su aspecto actual.
L' Horta Sud

Torrent recupera la circulación del puente sobre el barranco del Poyo destruido por la DANA, su principal conexión con València

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?