ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Almussafes instal·la contenidors en forma de cor contra la violència de gènere per la recollida solidària de taps de plàstic

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 14, 2022
403 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La compra se sufragarà amb part de la subvenció rebuda pel Govern d’Espanya per a la lluita contra la violència de gènere

Coincidint amb la celebració del Dia dels Enamorats, l’Ajuntament d’Almussafes ha instal·lat als parcs del Pontet i Central dos grans contenidors amb forma de cor amb els quals busca recollir taps de plàstic amb finalitats solidaries i transmetre un missatge clar: ‘Almussafes per la igualtat i contra la violència de gènere’. Eixe és el lema que pot llegir-se en l’armadura de ferro que conforma l’estructura.

“Hem de continuar donant visibilitat al tema de la violència masclista i per això hem decidit adquirir aquestes estructures metàl·liques en les quals la ciutadania pot depositar els taps de plàstic que ja no utilitze per a col·laborar amb causes socials. D’aquesta manera, li donem un doble ús a aquests grans cors que hem col·locat aquests dies aprofitant la commemoració de Sant Valentí i la campanya que hem impulsat des de la Regidoria de Polítiques d’Igualtat”, comta l’edil d’aquesta àrea, Belén Godoy.

Els taps que es recullen es destinaran al projecte ‘Taps per a una nova vida’, amb la qual la Fundació SEUR ajuda a sufragar tractaments especials dirigits a xiquets i xiquetes amb malalties greus o amb necessitats de pròtesis ortopèdiques i rehabilitacions no cobertes per la Seguretat Social. No obstant això, el Consistori podria canviar el destí d’aquest material si algun veí o veïna del municipi els necessitara per a alguna causa.

La iniciativa s’ha finançat amb part de la subvenció de 13.717,40 euros rebuda del Govern d’Espanya dins de les transferències realitzades a les entitats locals en el Pacte d’Estat contra la Violència de Gènere de l’exercici 2021. “Amb aquesta quantitat hem dut a terme diferents accions, entre elles la compra d’aquests contenidors que estic segura que tardarem pocs a omplir de taps per primera vegada”, assegura Belén Godoy.

Campaña #NoPucViureSenseMi

L’Ajuntament d’Almussafes ha commemorat aquests dies el Dia dels Enamorats amb una campanya de conscienciació denominada #NoPucViureSenseMi amb la qual ha difós en xarxes socials cinc imatges sobre la violència de gènere protagonitzades pels Clavaris i les Clavariesses de 2022. A més, demà dimarts 15 de febrer l’alumnat de l’IES Almussafes assistirà a la representació d’un monòleg-taller a càrrec de Marina Marroquí, treballadora social, qui a través de l’humor realitzarà un recorregut per la societat que ens educa, com la televisió, la música i el cinema, per a treballar el pensament crític de les persones destinatàries i la interiorització tòxica de l’amor romàntic.

Tags: Almussafes

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el domingo 26 de julio

El domingo 26 de julio en Requena se presenta con cielos despejados y temperaturas máximas…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el domingo 26 de julio

La previsión meteorológica en Gandia para el domingo 26 de julio anuncia un día despejado…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el domingo 26 de julio

La previsión meteorológica en Peñíscola para el domingo 26 de julio anuncia una jornada despejada…

Otras noticias

Factoria Ford d'Almussafes.
La Ribera Baixa

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord Ford-Geely com un escut per a l’ocupació i les empreses auxiliars

Por Toni Cuquerella
Intervención del presidente del Gobierno, Pedro Sánchez, en el acto en la factoría de Almussafes.
La Ribera Baixa

Ford Almussafes asegura su futuro con el pacto de Geely y la prórroga del Mecanismo RED del Gobierno

Por Toni Cuquerella
Sueca Playa Socorristas
La Ribera Baixa

Sueca activa el dispositivo completo de vigilancia y baño adaptado en sus playas

Por Pau Gómez
Zevra festival
La Ribera Baixa

El Zevra Festival prevé llenar Cullera al 100 % con la llegada de 150.000 personas

Por Adrián Lupiáñez
Depuradora Cullera
La Ribera Baixa

Cullera recibirá una inversión de 2,5 millones de euros para renovar el saneamiento del Marenyet

Por Adrián Lupiáñez
Imagen del encuentro de los alcaldes municipalistas.
Comunitat ValencianaLa Ribera BaixaLa Vall d'Albaida

Ens Uneix y Unió Municipalista marcan músculo con 60 gobiernos locales y suman al alcalde de Almussafes

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?