ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Recepció oficial a l’Ajuntament de Xàtiva de la Reina de la Fira d’Agost 2023

Reyes Camarasa, de 21 anys i estudiant d’ADE + Turisme, ha visitat l’Ajuntament junt a part de la seua Cort d’Honor per conèixer l’alcalde i la resta de la corporació
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 23, 2023
169 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
2576 xativa reina fira 2023 recepcio ajuntament

Aquest divendres ha tingut lloc la recepció oficial de la Reina de la Fira 2023 i de la seua Cort d’Honor, a la que han assistit també alguns regidors i regidores de la corporació municipal.

Reyes Camarasa Iborra, la Reina de la Fira d’Agost 2023, té 21 anys i cursa l’últim any del doble grau d’ADE + Turisme i actualment té un contracte laboral a una empresa d’assegurances esportives, havent treballat també al Castell de Xàtiva en moments puntuals.

«Ser Reina de la Fira suposa molta emoció i molta il·lusió. Ho tenia pensat des que era menuda i per fi s’ha fet realitat», ha indicat Reyes, qui ha destacat que va decidir presentar-se al càrrec perquè se sent molt connectada a la Fira. «Sempre l’he viscut amb els meus iaios, amb els meus pares… i era com tornar a estar amb els amics després de tot l’estiu. Per a mi és un plaer poder representar-la». Respecte als actes que espera amb més il·lusió, la nova Reina de la Fira ha explicat que té «records especials de la Fira del Bestiar i de les albaes, i per descomptat l’acte de presentació que sempre és molt emotiu».

Per la seua part, l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà ha manifestat que «és important tindre una persona com Reyes que represente als veïns i veïnes de Xàtiva en un moment tan important com és la Fira. I comencem ja perquè després de presentar el cartell, les primeres actuacions i la Reina, pròximament donarem a conèixer tota la programació». Cerdà ha aconsellat a la nova Reina gaudir de la Fira perquè «van a gaudir-la des d’un punt de vista que coneix molt poca gent, coneixent a persones que participen en l’organització de la nostra festa i establint relacions que seran una experiència única i irrepetible».

La seua Cort d’Honor estarà conformada per les joves Marta Díaz Martínez, Carolina Castelló Gosálvez, Carla Boluda Bonora i Marta Borredá Mateu; i pels acompanyants Marc Hervás Andrés, Eloy Molina Carabella, Félix Artolá Oltra, Joan Marzal Sarrión i Gonzalo Julían Leguizamon Arrieta.

Tags: admin Agost

Lo + leído

El president Mazón en el primer aniversario de la tragedia de la dana: “hubo cosas que debieron funcionar mejor”

El president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, ha realizado una comparecencia oficial con motivo…

Residencias universitarias en Alicante: comodidad y vida urbana

La etapa universitaria es una de las que, sin duda, van a marcar nuestra vida…

Paiporta rinde homenaje a supervivientes de la DANA y la riada del 57

Paiporta ha conmemorado el primer aniversario de la DANA con un emotivo homenaje a los…

Otras noticias

PlenoDiputacionfotoAbulaila3 3
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

La Diputación invierte más de 2,3 millones en Enguera, Navarrés, Benigànim, Aielo de Rugat o Llosa de Ranes

Por Redacción ComarcalCV
Hospital vell de Xàtiva, al centre històric.
ComarcalLa Costera

La Comissió Mixta de Patrimoni aprova onze noves actuacions al nucli antic de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
xativa cartell mil
La Costera

Xàtiva celebra dissabte la final del VIII Certamen de Joves Cantautors ‘MiL Descobreix 2025’

Por Toni Cuquerella
448 ontinyent hospital
La CosteraLa Vall d'Albaida

La falta de personal técnico en diagnóstico por imagen afecta a los hospitales de Xàtiva y Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Habitatges de Bixquert, a Xàtiva.
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva incrementa la seguretat de Bixquert amb patrulles específiques i controls policials permanents

Por Toni Cuquerella
Xàtiva recorda els referents valencians de la lluita LGTBIQ+.
ComarcalLa Costera

Xàtiva inaugura l’exposició a l’aire lliure ‘Una altra Història! Referents valencians de resistència LGTBIQ+’

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?