ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Sagunt demana a la Conselleria una intervenció immediata en la Nau de Tallers en renunciar l’empresa rehabilitadora al projecte

El Consistori reclama que se solucionen els problemes visibles en el seu tancament, així com que es genere el pressupost necessari per a tornar a licitar el projecte de rehabilitació
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 5, 2024
219 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6769 sagunt nau tallers nave talleres

L’Ajuntament de Sagunt ha aprovat instar la Conselleria de Cultura a intervindre de manera immediata en la Nau de Tallers de Port de Sagunt per a solucionar els problemes visibles en el seu tancament i en totes aquelles qüestions que requerisquen d’una intervenció urgent que evite la seua deterioració. A més, també s’insta les conselleries implicades a generar el pressupost necessari per a tornar a licitar el projecte de rehabilitació per a convertir la Nau en un espai polivalent.

La moció va ser portada al ple pel grup polític Iniciativa Porteña i va actuar com a ponent el regidor Manolo González. Va ser votada a favor pel PSOE, PP, IP, Compromís i EU-Podem; mentre que Vox es va abstindre.

Així mateix, l’Ajuntament sol·licita la informació necessària sobre la situació en què es troba l’expedient del projecte de la Nau de Tallers, si és possible en una reunió dels portaveus en la pròpia Conselleria de Cultura o, de no poder ser així, traslladant esta informació al més prompte possible a les comissions informatives corresponents.

Les obres per a convertir la Nau de Tallers del Port de Sagunt en un espai per a ús polivalent, van ser adjudicades al novembre de 2019. “Eixe projecte consistia a realitzar les obres necessàries per a reparació i l’adequació de l’edifici a les normes de funcionament i activitats previstes. L’empresa adjudicatària va ser Binaria Compañía General de Construcciones SL, per un import pròxim a 1,2 milions d’euros”, explica la moció.
No obstant això, l’empresa adjudicatària va renunciar al projecte després de les passades eleccions autonòmiques i locals. El motiu va ser la sol·licitud d’actualització de preus que va fer la pròpia empresa, sense èxit. La moció afig que “l’últim escull al qual es va enfrontar el projecte es remunta a l’adjudicació de la direcció d’obra, que va costar tres anys, després d’adjudicar-la en dos lots, un que feia referència a la direcció d’obra realitzada per arquitecte, que s’adjudicà a l’empresa Raizde3, i una altra direcció que es referia a la part d’execució de les instal·lacions, que va recaure en un enginyer de l’empresa Adypau Ingenieros”.

Este últim tràmit va cobrar efecte al setembre de 2023. No obstant això, les obres no van començar. “La Nau de Tallers seguix en un procés de deterioració cada vegada més visible, sense que ningú estiga prenent les mesures necessàries per a paralitzar eixe procés i executar les obres de condicionament d’eixe espai que els uns i els altres ens van prometre”, conclou la moció.

Tags: admin Ador

Lo + leído

Per l’Horta pide parar la urbanización de un polígono industrial en Picanya

La asociación Per l’Horta ha solicitado al Ayuntamiento de Picanya la paralización del proyecto encaminado…

Accidentes, inundaciones y rescates: el balance de incidencias de la borrasca Emilia en la Comunitat Valenciana

El temporal de lluvias asociado a la borrasca Emilia ha dejado este fin de semana…

Benetússer enciende su Navidad con luces y actividades hasta el 5 de enero

El municipio de Benetússer ha dado inicio a las celebraciones de Navidad con el tradicional…

Otras noticias

Parc arqueològic del Grau Vell de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Sagunt recupera el port mil·lenari: dels seus orígens ibers a la seua esplendor romana, el Grau Vell obri la seua història

Por Toni Cuquerella
Imatge de la proposta d'ubicació de la macroplanta solar al port de Sagunt.
ComarcalEl Camp de Morvedre

Sagunt demana situar la macroplanta solar de la gigafactoria en el port marítim perquè no afecte terreny agrícola

Por Toni Cuquerella
2941 sagunt parc sagunt
El Camp de MorvedreValencia

El efecto Volkswagen e Inditex dispara hasta un 11% al alza el mercado inmobiliario de Valencia y Sagunto

Por Redacción ComarcalCV
El capitell s'ha dipositat al Museu d'Arqueologia de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Rescatat un capitell del segle XV descobert en unes obres privades a l’entorn del Castell de Sagunt

Por Toni Cuquerella
José Antonio Sancho Sempere.
El Camp de Morvedre

Canet d’en Berenguer reclama al Tribunal de Comptes 151.735 euros per prevaricació i abús de funció de l’exsecretari

Por Toni Cuquerella
MIMG3428recort
El Camp de Morvedre

El documental ‘La Transició a Sagunt’ se presenta en el Casal Jove

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?