ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

PowerCo instal·la a Sagunt als seus primers 10 treballadors per a construir la gigafactoria de bateries

La filial de Volkwagen compleix un any des de l'obertura de la seua primera seu de treball a terres valencianes
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 15, 2024
626 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
7796 sagunt treballadors powerco gigafactoria

PowerCo, la filial del grup Volkswagen dedicada a les bateries del cotxe elèctric ha instal·lat les seues primera oficina provisional a peu de la futura obra de la gigafactoria que alçarà a Sagunt. La companyia, que invertirà 3.000 milions d’euros en aquesta macroplanta fins a 2026, traslladarà en uns dies a una desena de treballadors a aquestes instal·lacions per a avançar en la construcció de la seua futura planta de cel·les de bateria.

Així ho han confirmat aquest dilluns el COO de PowerCo, Sebastian Wolf, i el CEO i COO de PowerCo Spain, Thomas Dahlem, els qui han visitat les instal·lacions temporals que l’empresa ha instal·lat en els terrenys del municipi del Camp de Morvedre i en les quals se situaran de moment l’equip de Construcció i part dels responsables de Seguretat i Salut. El cap d’Operacions de PowerCo, Sebastian Wolf, ha incidit en què «el projecte de PowerCo a Sagunt avança amb velocitat i hui fem un pas més en la posada en marxa de la gigafactoria i la producció sostenible de cel·les de bateria».

Precisament la filial espanyola de PowerCo compleix un any des de l’obertura de la seua primera seu de treball, en unes oficines en el centre de València, per a la posada en marxa del projecte. Segons la multinacional, en eixa ubicació s’instal·laran la totalitat dels seus treballadors de manera progressiva conforme avancen les obres, tal com ha confirmat el CEO de PowerCo Spain, Thomas Dahlem.

La companyia ha dut a terme els treballs preliminars en els terrenys, que han permés la instal·lació de les primeres oficines temporals, així com connexions elèctriques, d’aigua i sanejament i el disseny de camins que permetran l’entrada en el terreny de maquinària pesant durant l’obra. Després d’aquests treballs preliminars, que està previst que finalitzen en les pròximes setmanes, PowerCo començarà els treballs de fonamentació de les primeres fases de la gigafactoria.

«La planta de Sagunt és un exemple en termes de sostenibilitat, temps de construcció i costos de producció, a causa del nostre innovador conceto de fàbrica estàndard» ha indicat Sebastian Wolf. «La nostra planta no sols estarà subministrada per energia 100% renovable, sinó que a més contribuirem a l’objectiu climàtic d’aconseguir una mobilitat més neta, eficient i lliure d’emissions, convertint a la Comunitat Valenciana en un hub de la electromovilidad en el sud d’Europa»,

Més de 90 treballadors

Per part seua, el CEO i COO de PowerCo Spain, Thomas Dahlem, ha assenyalat el «bon ritme» al qual evolucionen els treballs i s’ha mostrat convençut que «2024 serà l’any en què per fi la gigafactoria comence a erigir-se». Segons Dahlem, un any després de l’obertura de la seua primera oficina l’empresa valenciana ja supera les 90 persones treballadores.

Thomas Dahlem, que ha agraït a l’equip de treballadors de PowerCo «l’esforç realitzat al llarg d’enguany» ha aclarit igualment que els primers treballadors que se situaran físicament a Sagunt serà l’equip d’enginyers «responsable de la construcció de la planta i de la supervisió dels treballs, perquè puguem avançar a la major velocitat i amb els menors contratemps «, així com part de l’equip de Seguretat i Salut «que coordinaran totes les accions necessàries per a la protecció de totes les persones que treballen en les obres de la gigafactoria». Encara que, això sí, ha aclarit que «progressivament i conforme evolucionen les obres anirem traslladant progressivament a tots els treballadors i treballadores de PowerCo a Sagunt».

La gigafactoria de Sagunt té previst iniciar la producció de cel·les en 2026 i ocuparà una extensió de 170 hectàrees, amb una potència inicial de 40GWh, ampliable fins als 60 GWh, la qual cosa permetrà subministrar cel·les per a més de 500.000 vehicles. Es preveu que treballen en ella unes 3.000 persones.

Tags: admin Ador

Lo + leído

Mobilització Cultural per a defendre el nom de l’IES Isabel-Clara Simó de l’Alcúdia de Crespins davant la intenció de retirada del govern del PP

El teixit cultural de la comarca de la Costera ha dit prou. Una onada de…

Reabre al tráfico la N-3 en Utiel: Finalizan las obras del nuevo puente sobre el río Madre tras la actuación del Ministerio

Buenas noticias para los conductores de la provincia de Valencia. El Ministerio de Transportes y…

Llum verda a la regeneració de la platja del Grau Vell: Un respir per al litoral de Sagunt

El litoral de Sagunt rep una de les notícies més esperades per a la seua…

Otras noticias

Taula de negociació entre la SAG i l'Ajuntament de Sagunt.
ComarcalEl Camp de Morvedre

Fi a la vaga del fem a Sagunt: l’Ajuntament i el comitè segellen un acord amb pujades salarials

Por Toni Cuquerella
MIMG7003recort
El Camp de Morvedre

Finaliza la huelga del servicio de recogida de residuos y limpieza en Sagunt tras alcanzar un acuerdo

Por Javier Ruiz
Actuación de Coque Malla.
El Camp de Morvedre

Coque Malla, Estrella Morente y Sandra Monfort lideran el cartel musical de Sagunt a Escena 2026

Por Toni Cuquerella
Off Romà Anudar
ComarcalCulturarteEl Camp de Morvedre

Off Romà: 11 espectáculos gratuitos de teatro, circo y danza en la calle en Sagunt a Escena

Por Adrián Lupiáñez
Espectáculo de Sagunt a Escena.
El Camp de Morvedre

Entradas para Sagunt a Escena 2026: precios, fechas y cómo llegar al Teatro Romano

Por Toni Cuquerella
Ecoparc mòbil de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Vaga indefinida en a recollida de residus de Sagunt: com afecten els serveis mínims als ecoparcs mòbils i al fixe?

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?