ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Els olímpics Isidoro Hornillos i Mònica Pont participen en l’aniversari del CAVA i la Setmana de la Ciutat Educadora d’Ontinyent

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 28, 2022
295 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La programació inclou aquest dlluns la presentació del llibre ‘Busquem la Solució’ i dimarts la inauguració de la Universitat de Tardor i una xerrada de l’analista polític José Ignacio Torreblanca

Els atletes olímpics Isidoro Hornillos (Moscú’80) i Mònica Pont (Atlanta’96, actual plismarquista femenia de marató d’Espanya), i l’historiador de l’esport Recaredo Agulló, han participat estos dies dels actes del 50 aniversari del Club CAVA Ontinyent-Stocklogístic i la Setmana de la Ciutat Educadora d’Ontinyent.

El regidor d’Educació i Esports, Óscar Borrell, explicava que les dues xerrades en les que intervenien estos ponents, que tenien lloc dijous i divendres al Centre Cultural Caixa Ontinyent organitzades pel club i l’Ajuntament, “han estat una gran ocasió per abordar temes de molt d’interés i actualitat en l’àmbit esportiu. L’esport està molt relacionat amb la formació de les persones i la seua educació en valors, i per això la Setmana de la Ciutat Educadora no podia deixar de banda esta vessant”, assenyalava.

Hornillos, també professor de la Universitat de la Corunya i President de la Federació Galega d’Atletisme, impartia una conferència marcadament tècnica al voltant de la força en l’entrenament atlètic, recolzada amb imatges i vídeos. Mònica Pont i Recaredo Agulló abordaven el fenòmen de les curses populars, en un acte introduït per l’històric entrenador del CAVA Nacho García. Pont, entre altres coses, exposava com s’estan professionalitzant les curses populars, i com es tenen cada volta més cura dels detalls en estes proves als últims anys; mentre que Agulló feia una contextualització històrica que incloïa imatges dels últims 120 anys de l’atletisme valencià, per abordar la importància social, esportiva i econòmica de les curses a peu, així com del seu impacte en la salut de les persones.

La programació de la ‘Setmana de la Ciutat Educadora’ impulsada per la regidoria d’Educació i coordinada amb el Consell Educatiu de Ciutat a Ontinyent inclou aquest inici de setmana altres activitats destacades, com la presentació del llibre “Busquem la solució” un conte fet per l’ontinyentina Maria Micó amb il·lustracions de Gonzalo Gironès “que està tenint molt d’èxit a les fires dels llibres, convertit en una eina pedagògica en les aules i que estem contents de poder presentar en el marc de la Setmana de la Ciutat Educadora”, explicava Óscar Borrell.

També a la seu de la UNED però dimarts a les 19:00 hores intervindrà l’analista polític i periodista José Ignacio Torreblanca, titolada ‘Ordre i desordre global. El paper d’Europa i el seu futur’, un acte que partit del conflicte entre Rúsia i Ucraïna analitzarà el context global internacional.A més a més, també aquest a les 13:00 hores s’inaugurarà la Universitat de Tardor d’Ontinyent al Campus universitari, incloent la inauguració de la Biblioteca del Campus i un Seminari de la Facultat d’Infermeria.

Tags: Ador

Lo + leído

La CV-425 entre Buñol y Alborache reabrirá el próximo fin de semana tras la instalación de la nueva pasarela peatonal

Las obras de transformación de la carretera CV-425, que conecta Buñol y Alborache, han entrado…

El poble viral de TikTok que busca cases i terrenys per rebre centenars de nous veïns

Èxit rotund de la nova campanya d'atracció de població a la Costera. L'Ajuntament de Cerdà…

La playa de La Pobla de Farnals estrena la 10ª edición de su Fira d’Estiu

La playa de La Pobla de Farnals se convierte desde este viernes en el epicentro…

Otras noticias

Ontiyent es un dels municipis ha decrescut l'atur en La Vall d'Albaida.
La Vall d'Albaida

La Vall d’Albaida redueix l’atur en 128 persones gràcies a Ontinyent i l’Olleria

Por Adrián Lupiáñez
Senders5
La Vall d'Albaida

La Vall d’Albaida enlaza sus municipios con 13 nuevas rutas cicloturistas y 19 senderos renovados

Por Adrián Lupiáñez
Imatge del Pou Clar d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Torna el control d’accés al Pou Clar d’Ontinyent: horaris, autobús gratuït i com reservar plaça aquest estiu

Por Toni Cuquerella
Natàlia Enguix.
Comunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

Ens Uneix urgeix a rebaixar el llistó electoral al 3% per a frenar el pes de la ultradreta a la Generalitat

Por Toni Cuquerella
Imatge de l'acte de la Publicació de les Festes d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent obri les portes a uns Moros i Cristians «històrics» marcats pel Centenari del Mestre Ferrero

Por Toni Cuquerella
Imatge de la visita institucional.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent impulsa el Parc de les Mamàs Belgues com model de resiliència urbana

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?