ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Els amarradors del port de Sagunt denuncien l’excés legal de treball per l’increment d’arribades dels vaixells gasers

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 10, 2021
338 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Denuncien que l’empresa malgrat estar facturant quantitats econòmiques que suposen un 80% d’increment en les seues tarifes, no se’ls està pagant hores extres

El tancament del gasoducte d’Algèria pel conflicte d’aquest país amb el Marroc, territori per on passa la canalització que arriba a Espanya, ha provocat un increment del transport del gas en vaixell a les plantes regasificadores espanyoles, i per tant també s’ha redoblat el treball dels amarradors del port de Sagunt que denuncien un excés legal del seu treball.

Els treballadors de l’empresa Amarradores del Puerto de Sagunto CEMESA- P&REYSER i representants de CCOO, s’han reunit amb l’alcalde de l’Ajuntament de Sagunt, Darío Moreno, per traslladar-li el seu conflicte laboral que mantenen amb l’empresa. En la trobada li han indicat que s’ha incrementat considerablement el nombre de maniobres dels vaixells gasers, «i això ha provocat que pràcticament la totalitat de la plantilla d’amarradors haja d’estar treballant, inclosos els treballadors que estan en jornada de descans, sense que els paguen ni compensen les hores realitzades, ni contracten més plantilla».

Denuncien així que l’empresa malgrat estar facturant quantitats econòmiques molt importants per aquest tipus de vaixells, i que suposa un 80% increment en les seues tarifes comparant-ho amb un vaixell normal, no els està pagant ni una sola hora extra als amarradors.

En general han explicat a l’alcalde Moreno que els principals punts del conflicte són l’excés de jornada laboral superant les 2.500 hores de treball anual, quan el límit legal és de 1.820 hores, i que està provocant accidents de treball, incapacitats temporals per estrés i càrrega de treball, i està posant en risc la salut i la seguretat dels treballadors.

Se li ha manifestat també, que estan preparant la denúncia per l’incompliment greu de l’empresa CEMESA, dels plecs de prescripcions particulars per a prestar el servei d’amarrament i desamarre en el port de Sagunt, en matèria laboral i en els recursos humans necessaris utilitzats per a les maniobres de vaixells.

També han informat que durant la vaga realitzada el mes d’octubre, la Delegació de Govern va establir uns serveis mínims abusius que van en contra del dret constitucional a la vaga, havent d’atendre dues maniobres de vaixells que ni són urgents ni essencials ni posen en risc el funcionament del port de Sagunt.

Darío Moreno ha manifestat que ho plantejarà en el Consell d’Administració de l’Autoritat Portuària, per a intentar donar-li una solució al conflicte al més prompte possible.

Mentrestant, l’empresa CEMESA ha accedit a la petició del Sindicat CCOO, per a iniciar aquest divendres la negociació d’un conveni col·lectiu, que regule les condicions laborals de tots els treballadors, encara que els amarradores han mostrat una certa desconfiança per la falta de predisposició de l’empresa fins al moment.

Tags: Ador

Lo + leído

La CV-425 entre Buñol y Alborache reabrirá el próximo fin de semana tras la instalación de la nueva pasarela peatonal

Las obras de transformación de la carretera CV-425, que conecta Buñol y Alborache, han entrado…

El poble viral de TikTok que busca cases i terrenys per rebre centenars de nous veïns

Èxit rotund de la nova campanya d'atracció de població a la Costera. L'Ajuntament de Cerdà…

La playa de La Pobla de Farnals estrena la 10ª edición de su Fira d’Estiu

La playa de La Pobla de Farnals se convierte desde este viernes en el epicentro…

Otras noticias

Port de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El Camp de Morvedre recorta su cifra de desempleados en junio con Sagunt al frente de las bajadas absolutas

Por Javier Ruiz
Treballs de l'Ajuntament de Sagunt a les platges.
El Camp de Morvedre

Comencen els treballs per a eliminar l’escaló de les platges d’Almardà, Corinto i Malva-rosa a Sagunt

Por Toni Cuquerella
Sagunt ha presentat el nou centre divulgatiu del Grau Vell.
El Camp de Morvedre

El Grau Vell de Sagunt reviu la seua història marítima: així és el nou museu del port iberoromà que ja es pot visitar

Por Toni Cuquerella
Noche de San Juan en Gandia.
El Camp de MorvedreLa SaforValenciaValencia ciudad

El dispositivo de seguridad en la noche de San Juan en la provincia de València se salda con 40 detenidos

Por Toni Cuquerella
Proyecto de la futura depuradora de Sagunt.
El Camp de Morvedre

La Generalitat blinda el agua de Sagunt: una inversión de 50 millones en la depuradora garantizará el futuro de la factoría PowerCo

Por Toni Cuquerella
Patrulla marítima de la Policia Local de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Així es preparen les platges de Sagunt per a l’estiu: Policia Local diària, drons i reforç massiu de neteja

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?