ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El dispositiu especial per al cap de setmana del “Bou en corda” d’Ontinyent inclourà la figura dels “coordinadors covid”

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 26, 2021
147 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

El recorregut no passarà per La Vila ni el Pont Vell a petició de la Junta de Festes de la Purissima i l’Associació de Portadors del Bou”

L’Ajuntament d’Ontinyent ultima la preparació del dispositiu especial per a la festa del ‘Bou en corda’, que tindran lloc del proper dia 3 a 5 de desembre, al marc de les Festes Patronals en Honor a la Puríssima Concepció, i que enguany comptarà amb la novetat d’incloure la figura dels “coordinadors covid”.

Aquest divendres tenia lloc a l’Ajuntament una reunió mixta per coordinar el dispositiu de seguretat i neteja, a la qual participaven la regidora de Fira i Festes, Àngels Muñoz; la regidora de Sostenibilitat, Sayo Gandia, el regidor de Seguretat Ciutadana, Pepe Gandia; el regidor de Serveis Municipals, Manuel Cuesta; així com tècnics municipals, representants de la Policia Local i Nacional, la Junta de Festes de la Puríssima i l’Associació de Portadors del Bou.

Després de no celebrar-se la festa l’any passat degut a la pandèmia, enguany una de les novetats serà la inclusió de la figura de “coordinadors covid” per part de l’Associació de Portadors del Bou, formats específicament per tal de vetlar pel compliment de la normativa vigent a la Comunitat Valenciana, i que comptaran amb el reforç d’un equip de voluntaris de l’associació degudament identificats. Així, a banda de les habituals prohibicions de no consumir alcohol, ni menjar ni fumar dins del recinte pel qual transcorrerà la festa; i del requisit de ser major de 16 anys i tenir la condició física adequada, enguany també serà obligatori l’ús de mascareta dins la zona delimitada per les barreres.

El recorregut també presenta novetats, ja que a petició de la Junta de Festes de la Purissima i l’Associació de Portadors del Bou, no passarà pel barri de La Vila ni el Pont Vell, eixint els bous des del carrer del Regall i finalitzant el recorregut junt al riu Clariano, a les proximitats de l’esplanada de Tortosa i Delgado. En la reunió es repasaven els actes i la distribució dels efectius Sanitaris, de Protecció Civil, Policia Local i Policia Nacional, que comptarà amb el reforç d’un furgó especial de 8 agents i un furgó que alternarà els controls de seguretat en diferents punts tant dels accesos a la ciutat com de l’interior del casc urbà. Les zones on es realitzen actuacions musicals comptaran també amb el reforç de seguretat privada. Pel que fa a la neteja serà especialment intensiva en la zona del recorregut del bou.

La regidora de Festes, Àngels Muñoz, demanava la col·laboració de veïnat i visitants “per poder gaudir d’estos dies de festa i retrobament de la manera més cívica i respectuosa possible, ja que tot i que el dispositiu és ample, per no tenir incidències en qualsevol acte d’aquest tipus allò més important és l’actitud de les persones”, assenyalava.

Tags: Ador

Lo + leído

Cullera invertirà 2 milions en un pla integral per a acabar amb les inundacions en deu punts conflictius

L'Ajuntament de Cullera posarà en marxa un pla integral amb una inversió de 2 milions…

Prisión provisional para el detenido por homicidio de su pareja en Catarroja tras el fallecimiento de la víctima

El titular del Juzgado de Violencia sobre la Mujer número 1 de Sueca ha decretado…

Requena será la ciudad española del vino durante 2026

Requena ha resultado elegida como ciudad española del vino en la edición de 2026 tomando…

Otras noticias

Presentació del XIV Festival de Circ i Teatre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

De pallassos a funambulisme: Ontinyent desplega pels seus carrers el XIV Festival de Circ i Teatre durant el Nadal

Por Toni Cuquerella
DSC06562b
La Vall d'Albaida

El festival de circ i teatre d’Ontinyent porta espectacles a tots els barris del 20 al 28 de desembre

Por Redacción ComarcalCV
LLibreJuanCaparros e1765094976343
CulturarteLa Vall d'Albaida

El Magnànim publica ‘Ontinyent, els anys decisius’ con fotografías de Juan Caparrós

Por Redacción ComarcalCV
SAYOGANDIADELME
La Vall d'Albaida

La Casa del Delme d’Ontinyent programa actividades de Navidad para todas las edades

Por Redacción ComarcalCV
DSC08967b1
La Vall d'Albaida

Ontinyent impulsa un Laboratori Urbà per a la participació de la comunitat universitària

Por Redacción ComarcalCV
Visita del conseller de Sanitat a l'Hospital d'Ontinyent.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Reforç sanitari: Xàtiva-Ontinyent activa incentius per a captar talent i cobrir el dèficit de professionals

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?