ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Bielsa nomena l’equip negociador del PSPV per arribar a un acord amb Compromís i Ens Uneix que li done la presidència

Afirmen que l'objectiu és la formació d'un govern estable que aprofundisca en les polítiques de canvi i de progrés iniciades en 2015
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 19, 2023
165 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8756 carlos fernandez bielsa

El secretari general del PSPV a la província de València i candidat socialista a ocupar la presidència de la Diputació de València, Carlos Fernández Bielsa, ha nomenat aquest dilluns l’equip negociador per a tractar d’aconseguir un acord amb les altres formacions d’esquerra que permeta conformar un govern progressista en la institució provincial durant la pròxima legislatura.

L’equip socialista que s’encarregarà de les negociacions amb la formació La Vall ens Uneix i amb Compromís té com a objectiu formar un govern estable que aprofundisca en la senda de les polítiques de canvi i de progrés en la Diputació de València que es van iniciar en 2015.

L’encarregat de coordinar l’equip negociador per part del PSPV és l’economista Eloy Hidalgo. A més d’Hidalgo, l’equip negociador l’integren dos homes i dues dones. La presidenta del PSPV a la província de València i alcaldessa de la Pobla Llarga, Neus Garrigues; l’actual portaveu socialista en la Diputació, Pilar Sarrión, «que coneix perfectament l’estructura i funcionament intern de la institució»; el regidor a l’Ajuntament de Sagunt i sotssecretari general d’Organització i Coordinació Interna del PSPV provincial, Jorge Vidal, i l’exdiputat provincial de Carreteres, Pablo Seguí.

Bielsa, actualment vicepresident de la Diputació, assegura que la institució provincial s’ha distingit en aquests huit anys per acabar amb el clientelisme de les etapes anteriors a 2015 i s’ha significat per la transparència en el repartiment dels fons públics entre els ajuntaments, la qual cosa ha generat valoracions molt positives entre els alcaldes de tots els colors polítics.

“Confiem que es puga conformar un govern progressista perquè és necessari donar continuïtat a aqueixes pràctiques d’honestedat i decència que mantinguen a la Diputació com una institució útil al servei de les persones i dels municipis de la província de València, especialment dels més xicotets”, assegura Bielsa.

“Un govern que done seguretat i certeses als municipis valencians en una legislatura on és més important que mai que les institucions estiguen al servei de les persones i es plantegen polítiques que eviten la reculada i salvaguarden els drets i llibertats que hem aconseguit entre tots”, afig el secretari general provincial.

Tags: admin Ador

Lo + leído

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

La Conselleria de Sanitat ha anunciat de manera oficial una decisió estratègica que transformarà el…

AVA-ASAJA advierte de un desplome histórico del 75 % en el precio de la trufa en la provincia de Castellón

La rentabilidad del cultivo de la trufa negra (Tuber melanosporum), un cultivo importante de las…

Almenara bonificarà amb un 50% la taxa agrícola dels terrenys rurals que es mantinguen en bon estat

L'Ajuntament d'Almenara, amb l'objectiu de fomentar el bon estat i la neteja dels terrenys rurals…

Otras noticias

Pleno extraordinario sobre las basuras en Riba-roja.
ComarcalEl Camp de Túria

Crisis de la basura en Riba-roja: el Ayuntamiento rompe con la concesionaria y activa un plan de emergencia

Por Toni Cuquerella
Playas de la Vila Joiosa.
ComarcalLa Marina Baixa

La Vila Joiosa controlará el aforo de sus playas con cámaras dotadas de Inteligencia Artificial

Por Toni Cuquerella
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
80895E1
Comarcal

El 90693 reparte un tercer premio en Alicante, Torrevieja, Benidorm, Onil, Gandia, Alzira, Mislata, Alaquàs, Manises y Benisanó

Por Javier
La exposición se puede visitar en la Biblioteca de Canet.
ComarcalEl Camp de Morvedre

Del papel a la moda: la Biblioteca de Canet viste a Jane Austen con trajes de época artesanales del siglo XVIII

Por Toni Cuquerella
Imagen de parte de la acequia descubierta con la DANA.
ComarcalL' Horta Sud

La DANA descubre un tramo oculto de acequia medieval del Reg Mil·lenari en Torrent

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?