ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Eduard Olesti i Laia Fàbregas, guanyadors dels Premis Literaris Ciutat de Gandia 2023

Les obres premiades han estat 'Un cowboy crepuscular' en el premi Ausias March de poesia i 'El silenci dels astronautes' en el Joanot Martorell de narrativa
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 26, 2023
435 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
9344 balbina sendra toni ordinana

La regidora de l’Institut Municipal d’Arxius i Biblioteques (IMAB), Balbina Sendra, acompanyada pel director d’aquesta institució, Toni Ordiñana, ha presentat aquest dilluns els Premis Ciutat de Gandia 2023, convocats i gestionats per l’IMAB , organisme especial de l’Ajuntament de Gandia. Aquests premis són publicats per l’Editorial Grup62 en les modalitats següents: Premi Joanot Martorell de Narrativa i Premi Ausiàs March de Poesia.

Els jurats de cadascuna d’aquestes dues modalitats han donat a conéixer els veredictes respectius. «Com a novetat, enguany es comunica el nom dels guanyadors abans de la Gala d’entrega de premis, just poc després que els membres del jurat hagen pres la seua decisió. Això obeeix al fet que enguany el llibre estarà editat per a l’entrega dels premis per tal de donar-li la màxima difusió en la mateixa Gala i que estiga disponible per a la campanya de Nadal. Igualment, era molt difícil de mantindre el secret tant de temps entre el moment en el qual jurat pren la decisió i quan s’anunciaven els premis», ha explicat l’edil.

LXI Premi Ausias March

Eduard Olesti ha guanyat el premi en la modalitat de poesia per ‘Un cowboy crepuscular’. El jurat, format per Jaume Pont, Maria Josep Escrivà, Rubén Luzón, Simona Škrabec i presidit per Jordi Cornudella, ha valorat especialment la força imaginativa dels poemes, el to vindicatiu del conjunt i la potència d’una veu poètica que no s’encalla en el que és privatiu d’un individu aïllat, sinó que assumeix a plena consciència una alta càrrega generacional. El premi està dotat amb 8.000 euros.

XLV Premi Joanot Martorell

Laia Fàbregas ha estat la guanyadora en narrativa amb la seua obra ‘El silenci dels astronautes’. El jurat, format per Víctor Labrado, Valèria Gaillard, Martí Domínguez i presidit per Pilar Beltran, ha valorat que es tracta d’una novel·la realista, contemporània, de caràcter intimista i social, amb molta sensibilitat i escrita amb un estil aparentment senzill però carregat de significació: la història de dues vides recloses en presons invisibles. El premi està dotat amb 20.000 euros.

«Els premis es lliuraran dissabte 18 de novembre de 2023, en el transcurs d’un acte públic i solemne que se celebrarà a la ciutat de Gandia, en el context de la ‘Tardor Literària’ i en homenatge a Tirant lo Blanc», ha expressat Ordiñana.

Tags: admin Ador

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el viernes 4 de septiembre

La previsión meteorológica en Requena para el viernes 4 de septiembre indica temperaturas máximas de…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el viernes 4 de septiembre

La previsión meteorológica en Gandia para el viernes 4 de septiembre indica un día poco…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el viernes 4 de septiembre

Peñíscola disfrutará de una jornada despejada con temperaturas que oscilarán entre 22 y 31 grados,…

Otras noticias

CartellWINWINBenetusser e1788430274265
L' Horta SudLa Ribera AltaLa SaforRequena - Utiel

Benetússer, Requena, Gavarda, Potries y Utiel acogen espectáculos SARC en septiembre

Por Javier Ruiz
Gandia ha iniciat les proves de selecció de la Policia Local.
La Safor

Gandia inicia el procés per a incorporar 10 nous agents de la Policia Local entre 150 aspirants

Por Toni Cuquerella
Puerto de Gandia.
La Safor

Gandia lidera el repunte estival del paro en la Safor tras un mes de agosto con 294 desempleados más

Por Toni Cuquerella
PLEMANCOAPROVACIOEDILarxiu
La Safor

Tavernes invertirà 2 milions per reduir el risc d’inundacions adaptant la ciutat

Por Javier Ruiz
FOTO 1 8
La Safor

Detenida una pareja por sustraer joyas a ancianos dependientes en Piles, L’Alquería de la Contessa, Beniarjó y Gandia

Por Javier Ruiz
Las familias ya pueden pedir las ayudas municipales.
La Safor

Estalvia 30 euros per fill en la tornada a escola a Gandia: quins llibres i material es poden comprar amb el xec escolar

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?