Qui ha estat l’alcalde de la Font de la Figuera durant els últims 8 anys, Vicent Muñoz, ha anunciat que deixarà la seua acta de regidor, posant fi així a una etapa de 16 anys i mig en la política local.
Muñoz, qui va començar de regidor després de les eleccions municipals de 2007 i va diexar l’alcaldia després dels resultats dels últims comicis d’aquest 2023, afirma que ara vol començar una etapa per dedicar-li més temps a la seua vida personal i professional.
Alhora també ha manifestat que han estat «16 anys i mig de dedicació intensa, de treball convençut i d’entisiasme i compromís per la Font de la Figuera. Ara toquen altres coses. He intentat sempre contribuir positivament per millorar la vida de les persones que vivim i volem conviure al nostre poble».
En el seu missatge a les xarxes socials conclou manifetant «gràcies per la paciència, per l’acompanyament en els moments més complicats i per l’estima rebuda. Per a qualsevol cosa puga ajudar a millorar la Font de la Figuera, i davant de qualsevol injustícia, em tindreu sempre».