ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Cullera habilita 1.755 places de pàrquing públic per a la campanya d’estiu

Aquest any s’incrementen en prop de 200 les places que s’oferten en els quatre aparcaments
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 15, 2024
386 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
9380 cullera aparcament muncipal

Cullera oferirà enguany un total de 1.755 places d’estacionament de cara a la campanya d’estiu. Aquestes places es distribueixen entre els pàrquings de la Rada (455), pàrquing Enrique Chulio (803), pàrquing Avinguda País Valencià-Andrés Piles (309) i el pàrquing del Caminàs (188), aquestes últimes s’inclouen enguany després de retirar els barracons provisionals del CEIP Sant Antoni de la Mar.

El regidor de Serveis Urbans, Salva Tortajada, ha afirmat que des del consistori s’està aconseguint augmentar les places d’aparcament per les temporades estivals, generant el major nombre possible d’espais al municipi i per a tota aquella gent que tria Cullera per a passar les seues vacances o visitar aquesta ciutat turística. 

De fet, tal com ha explicat l’edil Tortajada «en 8 anys hem duplicat l’oferta de pàrquing públic amb l’ampliació del pàrquing Enrique Chulio i la construcció del nou aparcament a la plaça Andrés Piles». «Mai han hagut tantes places públiques d’aparcament d’estiu a Cullera, i eixa implicació ens permet ser la destinació turística que disposa del major nombre d’aparcament públic prop de la mar», ha afegit el regidor.

D’aquesta manera, els ciutadans interessats en adquirir el seu abonament d’estacionament han de demanar cita prèvia des del 20 de maig a les 8.30 hores. L’edil ha insistit que «amb la cita prèvia es garanteix poder fer una reserva de plaça, que caldrà formalitzar la compra de l’abonament acudint al pàrquing corresponent en el dia i hora que se li haja assignat a cada persona».

Es pot demanar cita prèvia electrònicament a través de www.citaprevia.cullera.es, de manera presencial en l’Oficina ATÉN o telefònicament en els números 96.172.00.00 i 96.090.27.73. L’horari d’atenció presencial i telefònica és de dilluns a divendres de 8.30 a 18.00 hores.

Els pàrquings estaran disponibles des del 8 de juny fins al 15 de setembre, exceptuant el pàrquing del Caminàs, que estarà disponible a partir de l’1 de juliol.

A banda d’aquestes places creades per a la temporada estival com a conseqüència de l’alt volum de visitants i ciutadans que tenen la segona residència al municipi, el consistori també ha ampliat en més de 500 les places d’estacionament gratuït en els darrers anys en distintes ubicacions com el Pont de Pedra, el Pont de Ferro, la zona del Prado, el Racó o al costat de l’IES Llopis Marí.

Més de 40 persones contractades

La posada en marxa d’aquests pàrquings públics també permet al consistori contractar a 44 veïns i veïnes del municipi durant quasi 4 mesos, una mesura que permet reforçar l’ocupabilitat durant la temporada estival.

Tags: admin Cullera

Lo + leído

Mobilització Cultural per a defendre el nom de l’IES Isabel-Clara Simó de l’Alcúdia de Crespins davant la intenció de retirada del govern del PP

El teixit cultural de la comarca de la Costera ha dit prou. Una onada de…

Reabre al tráfico la N-3 en Utiel: Finalizan las obras del nuevo puente sobre el río Madre tras la actuación del Ministerio

Buenas noticias para los conductores de la provincia de Valencia. El Ministerio de Transportes y…

Llum verda a la regeneració de la platja del Grau Vell: Un respir per al litoral de Sagunt

El litoral de Sagunt rep una de les notícies més esperades per a la seua…

Otras noticias

Factoria Ford d'Almussafes.
La Ribera Baixa

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord Ford-Geely com un escut per a l’ocupació i les empreses auxiliars

Por Toni Cuquerella
Intervención del presidente del Gobierno, Pedro Sánchez, en el acto en la factoría de Almussafes.
La Ribera Baixa

Ford Almussafes asegura su futuro con el pacto de Geely y la prórroga del Mecanismo RED del Gobierno

Por Toni Cuquerella
Sueca Playa Socorristas
La Ribera Baixa

Sueca activa el dispositivo completo de vigilancia y baño adaptado en sus playas

Por Pau Gómez
Zevra festival
La Ribera Baixa

El Zevra Festival prevé llenar Cullera al 100 % con la llegada de 150.000 personas

Por Adrián Lupiáñez
Depuradora Cullera
La Ribera Baixa

Cullera recibirá una inversión de 2,5 millones de euros para renovar el saneamiento del Marenyet

Por Adrián Lupiáñez
Imagen del encuentro de los alcaldes municipalistas.
Comunitat ValencianaLa Ribera BaixaLa Vall d'Albaida

Ens Uneix y Unió Municipalista marcan músculo con 60 gobiernos locales y suman al alcalde de Almussafes

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?