ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Valencia > La Ribera Baixa
La Ribera Baixa

Cullera reforça el seu lideratge en turisme inclusiu amb nou equipament accessible per a les seues platges

Last updated: julio 10, 2026 3:54 pm
Por
Toni Cuquerella
PorToni Cuquerella
Licenciado en Ciencias de la Información por el CEU San Pablo, completó también estudios de Historia en la Universitat de Girona. Desde sus primeros pasos en...
Seguir
Publicado julio 10, 2026
440 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Instal·lacions de turisme inclusiu a Cullera.
Instal·lacions de turisme inclusiu a Cullera.

Cullera, 10 de juliol de 2026. El municipi de Cullera continua fent passos ferms per consolidar-se com el referent de la inclusió a la costa valenciana. La platja de Sant Antoni, coneguda per ser la primera platja accessible de tota Espanya i que enguany celebra 40 anys ininterromputs amb Bandera Blava, ha sigut l’escenari de la presentació d’una important renovació de material adaptat per a persones amb mobilitat reduïda.

Aquesta iniciativa, finançada amb fons europeus Next Generation a través de la Diputació de València, reforça la xarxa de quatre platges plenament inclusives de la localitat (dos punts de bany adaptat a Sant Antoni, un al Racó i un altre als Olivos).

Més cadires amfíbies, grues i passarel·les

Davant la creixent demanda d’usuaris que confien en el litoral de Cullera per gaudir de l’estiu, la nova dotació incorpora material d’última generació per garantir una experiència segura, còmoda i autònoma:

  • 12 cadires amfíbies per facilitar el desplaçament per l’arena i l’entrada a l’aigua.
  • 8 grues de transferència que permeten passar de la cadira de rodes convencional a l’amfíbia de manera segura.
  • 10 palets de passarel·les accessibles per reforçar els itineraris adaptats fins a la mateixa vora del mar.

L’alcalde de Cullera, Jordi Mayor, i el president de la Diputació de València, Vicent Mompó, han estat els encarregats de presentar aquest equipament. Mayor ha destacat que la platja de Sant Antoni és «un símbol del compromís de Cullera amb la inclusió», mentre que Mompó ha remarcat l’aposta per aconseguir «platges més inclusives, més accessibles i, en definitiva, més humanes».

Un oasi d’accessibilitat que va més enllà del físic

L’aposta de Cullera pel turisme inclusiu no es limita a les cadires i passarel·les. El municipi compta amb una infraestructura integral que inclou mòduls adaptats amb vestuaris, banys i dutxes accessibles, zones d’ombra i confort reservades per al descans, així com personal especialitzat que acompanya i ajuda els banyistes durant el bany.

A més, la localitat mira cap al futur de la inclusió global. A través del projecte ‘Cullera te lo pone fácil’, en col·laboració amb Asindown, el municipi treballa per convertir-se també en la primera destinació turística accessible cognitivament d’Espanya, demostrant que el dret a gaudir del turisme i del mar ha de ser universal.

Tags: Cullera mobilitat reduïda platja Toni Cuquerella turisme inclusiu

Lo + leído

Luz verde a la planta solar de Vila-real mientras el Consell frena la fotovoltaica de Andilla por su impacto paisajístico

La Conselleria de Medio Ambiente, Infraestructuras, Territorio y de la Recuperación de la Generalitat Valenciana…

Alumnos y profesores del IES 1 de Requena sufren goteras y descargas eléctricas

La sección sindical de la CGT ha denunciado ante la Inspección de Trabajo la situación…

Xàtiva traurà a licitació la concessió de l’alberg Casa del Cigroner per deu anys

L’Ajuntament de Xàtiva ha aprovat l’expedient i la convocatòria de la licitació en concurrència pública…

Otras noticias

5886617373891039098 1
La Ribera Baixa

Cullera recupera el histórico edificio del ‘Patronat’ como punto de encuentro para adolescentes

Por Javier Ruiz
Tren de Cercanías de Renfe.
L' Horta SudLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa SaforValencia ciudad

Renfe suma seis nuevos trenes de Cercanías en València a partir de este lunes: líneas y horarios de la C1 y C2

Por Toni Cuquerella
5821190809926177896
La Ribera Baixa

Cullera lleva 120 músicos a desfilar por las calles de Jever en Alemania

Por Javier Ruiz
Parque empresarial de Almussafes.
La Ribera Baixa

El paro se estanca en la Ribera Baixa en agosto mientras Cullera y Almussafes reducen sus desempleados

Por Toni Cuquerella
cullera
La Ribera Baixa

Cullera aconsegueix 9 milions d’euros de fons europeus per a blindar el passeig marítim contra els temporals

Por Adrián Lupiáñez
Guardia Civil.
La Ribera Baixa

La Guardia Civil investiga la muerte de un matrimonio en Cullera cuyos cadáveres encontraron sus hijos menores

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?