ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Plana Baixa

Vila-real i Adif tanquen un pla de treball per a integrar la via fèrria al nucli urbà i analitzar la supressió de la passarel·la

S'apunta com allò més urgent l'àmbit de l'estació de tren, però també es demanen solucions integrals que garantisquen la integració de la via en els 2,3 km de recorregut pel terme municipal
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 27, 2024
71 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6398 vila real via tren

L’alcalde de Vila-real, José Benlloch; la directora general de Planificació, Estratègia i Projectes d’Adif, Montserrat Rallo i la directora de Planificació Funcional, M. Valverde Lage, s’han reunit aquesta setmana per a avançar en la integració de la via al seu pas pel terme municipal i l’anàlisi de la supressió de la passarel·la elevada de l’estació de trens de Vila-real. En la reunió, van participar també el regidor de Territori, Emilio M. Obiol; el subdirector d’Estacions Est d’Adif, Juan Cano; l’arquitecte municipal, Ernesto Ramos, i l’enginyer municipal, Carlos Arenós.

En la trobada es va acordar l’anàlisi i estudi de la via fèrria al seu pas pel terme municipal, en particular en allò relacionat amb la supressió de la passarel·la. «La directora general ha vingut amb el seu equip tècnic a Vila-real amb una solució per a eliminar la passarel·la, que és el nostre objectiu més immediat i prioritari i fer un pas inferior. Totes dues parts coincidim en la necessitat d’anar més enllà. És el moment de lluitar per una adequada integració i la millora del tren al seu pas per Vila-real», argumenta l’alcalde.

«Coincidim que el més urgent és l’àmbit de l’estació de tren, però és el moment de posar les llums llargues i plantejar solucions integrals que ens garantisquen la integració de la via en els 2,3 km de recorregut pel terme municipal, i mantenir l’estació en la seua ubicació actual, modernitzar l’edifici i el seu entorn, coordinat amb la creació de l’intercanviador de transports que està previst a la zona», incideix Benlloch. Amb aquest objectiu, Adif i l’Ajuntament avançaran en les propostes, que es presentaran en una pròxima reunió prevista per a octubre.

L’alcalde ha volgut agrair el compromís mostrat per la directora general i el seu equip per a «resoldre la situació de la passarel·la de l’estació, la fi de la qual està, ara, més pròxim». «Però no sols això; han entés que una ciutat com Vila-real, amb totes les oportunitats que tenim en l’horitzó, no pot seguir com fins ara i mereix una solució d’integració de la via fèrria en el terme municipal. Les propostes que es plantejaran, amb algunes accions d’integració urbana en diversos punts, poden ser molt interessants per al futur de Vila-real. Encara que la urgència està en l’estació, no ens quedem ací: volem una solució definitiva per a permetre’ns el futur i per això hem visitat amb tot l’equip tècnic els 2,3 quilòmetres de recorregut urbà de la via al seu pas per Vila-real», conclou.

Tags: Vila-real
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Torrent solicita a la Confederación Hidrográfica del Júcar la intervención urgente en el barranco de l’Horteta

El Ayuntamiento de Torrent ha enviado un comunicado a la Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ)…

La Diputació de Valencia aprueba una subvención de 300.000 euros para la vía ciclopeatonal del Vernissa

La Diputació de València ha decidido financiar la creación de una ruta ciclopeatonal que unirá…

Un estudio innovador desarrolla en Polinyà de Xúquer cultivo de tabaco libre de nicotina con propiedades farmacológicas

La finca experimental Sinyent, ubicada en Polinyà de Xúquer, acoge el primer ensayo de la…

Otras noticias

articulos 1639455
AgronewsLa Plana Baixa

Les Alqueries també demana la declaració de zona catastròfica pels danys causats per la pedregada del passat 12 de juliol

Por Agronews
Foto3 2
La Plana Baixa

Burriana inicia trabajos con 65 contrataciones para mejorar el empleo agrario

Por Redacción ComarcalCV
Foto 1
CulturarteLa Plana Baixa

Las alumnas del Centre Municipal de les Arts de Burriana logran medalla de oro en el Mundial de Danza

Por Redacción ComarcalCV
image 96
La Plana Baixa

Burriana incorpora una prospectora para conocer las necesidades empresariales

Por Redacción ComarcalCV
MUDANZA
La Plana Baixa

El CEE Pla d’Hortolans de Burriana se traslada a su ubicación provisional para obras de renovación

Por Redacción ComarcalCV
1000040361
L' Horta SudLa Plana BaixaLa Vega Baja

Arranca “FesTalent on Tour” en la Vall d’Uixó, Picassent y Guardamar del Segura

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?