ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva incrementa en un 5,69% la recollida de residus durant la Fira d’Agost respecte a l’any passat

Les xifres es poden traduir en una major afluència de visitants a la durant la setmana de Fira, amb una mitjana de 34,2 tones diàries
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado agosto 22, 2024
400 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
1334 xativa neteja residus fira

El dispositiu especial de neteja que ha funcionat durant la Fira d’Agost 2024 ha recollit entre el dia 14 i el 21 d’agost un total de 274 tones de residus, cosa que suposa un augment del 5,69% respecte a la Fira d’Agost de l’any anterior. Les xifres es poden traduir en una major afluència de visitants a la ciutat en la present edició de la fira atenent a l’increment en la recollida dels residus.

En total s’han recollit 275.040 kg respecte als 259.290 kg de l’any anterior, amb una mitjana de 34.255 kg diaris que s’han distribuït de la següent manera: el dia 14 es van recollir 32,3 tones, un 6,75% més que l’any anterior; el dia 15 van ser 35,9 tones, un 9,77% més; el dia 16 van ser 35,6 tones, un 10,14% més; el dia 19 van 33,6 tones, un 8,87% més; el dia 20 va ser el de major quantitat, amb 40,7 tones, un 52,81% més i coincidint amb la festa de les paelles i el concert d’Ana Mena; el dia 21 van ser 33,54 tones i un 8,48% més. Tan sols dos dies hi va haver una reducció, els dies 17 i 18, amb 35,4 i 27,2 tones respectivament i una reducció del 15,37 i del 17,85%.

Cal recordar que l’Ajuntament de Xàtiva ha incrementat aquesta Fira 2024 el dispositiu especial de neteja, que ha comptat amb 350 papereres, respecte a les 300 de l’any anterior, repartides entre el Reial de la Fira, els espais escènics i els llocs on es realitzen actes, reforçant la seua col·locació la nit de les paelles al pavelló de voleibol. A més també s’ha reforçat la cobertura de neteja i de col·locació de papereres en els actes més multitudinaris com la festa de les paelles i la carrera de motos.

«L’increment en la recollida de residus durant la Fira es tradueix en un augment de visitants a aquesta, la qual cosa considerem que és molt positiva», ha explicat la regidora de Cultura Festiva, María Beltrán, i ha afegit: «M’agradaria agrair tot l’esforç del servei de neteja que ha treballat al llarg de tots aquests dies».

Tags: admin Agost

Lo + leído

Cullera obri al públic el búnquer antiaeri de la Guerra Civil: un túnel en el temps amb les millors vistes al Mediterrani

Cullera ha recuperat una peça clau de la seua història i un dels seus miradors…

El plan de Sagunt para bajar el precio del alquiler: garantías totales para dueños y precios justos para vecinos

El Ayuntamiento de Sagunt ha activado una ambiciosa estrategia para intervenir en el mercado inmobiliario…

Manifestación histórica de los profesores en València: el conflicto educativo durante la huelga se recrudece antes de la reunión clave

El conflicto educativo en la Comunitat Valenciana ha alcanzado su punto de máxima ebullición. Este…

Otras noticias

Obres al CEE Pla de la Mesquita de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva diu «prou» a la constructora del Centre d’Educació Especial Pla de la Mesquita: per què s’ha trencat el contracte?

Por Toni Cuquerella
Nadín Ferrando, Reina de la Fira de Xàtiva 2026.
La Costera

Qui és Nadín Ferrando López, la nova Reina de la Fira de Xàtiva 2026?

Por Toni Cuquerella
Plaça de Bous de Xàtiva.
La Costera

Deu anys de la remodelació de la Plaça de Bous de Xàtiva: de duplicar-se el cost a 12 milions a recinte sense activitat

Por Toni Cuquerella
'El Sant Sopar' de Vicente López.
La Costera

Finalitza la restauració de ‘El Sant Sopar’: així llueix l’obra mestra de 1806 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Imatge d'una de les afusellades de Xàtiva (foto: Eva Máñez).
La Costera

De modistes a sindicalistes: qui eren les 20 dones afusellades pel franquisme que Xàtiva recorda ara?

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, durant la presentació del projecte del Palau de Justícia.
El Camp de MorvedreLa Costera

La paradoxa de la Generalitat: paralitza el Palau de Justícia de Sagunt tot i complir el criteri usat per tombar el de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?