ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
L'Alcoià

El Parc Natural de la Font Roja d’Alcoi comptarà amb una APP per a donar a conéixer la seua flora, fauna i història

Vicente Martínez Mus presenta aquesta nova eina desenvolupada en col·laboració amb la Fundació NIRVEL, que facilitarà als usuaris la visita al parc
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 25, 2024
593 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
4949 font roja app presentacio

El conseller de Medi Ambient, Infraestructures i Territori, Vicente Martínez Mus, ha presentat la futura aplicació per a telefonia mòbil ‘Descobreix el Parc Natural del Carrascar de la Font Roja’ per a donar a conéixer la seua flora, fauna i història.

En la presentació de la primera aplicació mòbil d’un parc natural, realitzada en les instal·lacions de Nirvel Cosmetics a Alcoi, s’ha destacat que el seu desenvolupament és fruit de la col·laboració entre la Fundació Nirvel i la Direcció General de Medi natural i Animal, a través del Parc Natural de la Font Roja.

Una vegada descarregada, en el dispositiu mòbil es mostra informació bàsica sobre la flora, fauna, valors culturals i els recursos d’ús públic existents al parc natural amb l’objectiu de proporcionar als visitants la informació necessària per a desenvolupar adequadament la seua visita, facilitant així el coneixement dels valors naturals que alberga i conscienciant al seu torn sobre la necessitat de la seua conservació.

Martínez Mus ha destacat que l’objectiu de la Generalitat “és protegir aquest parc natural, però també obrir-lo a la ciutadania”. “Perquè no es pot cuidar el que no es coneix”, ha matisat. En aquest sentit, el titular de Medi Ambient ha recordat que aquesta aposta s’estén a tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana, amb iniciatives com ‘Pasqua als Parcs’ i un major nombre d’activitats.

En el cas de la Font Roja, des de l’any 2023, es ve desenvolupant un programa de col·laboració entre la Fundació Nirvel i el personal del parc natural, amb diverses accions com un nou itinerari o tallers sobre biodiversitat i conscienciació ambiental. Iniciatives que han permés que el passat exercici quasi 32.000 persones visites en el centre d’interpretació.

Nou parc natural

El conseller ha recordat que la Comunitat Valenciana comptarà pròximament amb un nou parc natural, tal com va avançar el president Carlos Mazón. Després de quasi 20 anys, el nou parc «serà el de la Serra d’Escalona i s’estendrà per més de 9.000 hectàrees”, ha concretat el conseller.

Tags: admin València

Lo + leído

Rècord històric d’À Punt en les Falles 2026

1.000.000 de persones triaren ahir la seua cadena per seguir les Falles. D’esta manera, À…

Alberic transformarà l’antic molí d’arròs en una sala de concerts i actes amb el suport de la Diputació

La Diputació de València ha donat llum verda al projecte d'Alberic per a rehabilitar i…

Galeria fotográfica de la ‘Nit de la crema’ de las fallas de los municipios valencianos

A continuación ofrecemos una galería fotográfica de la 'Nit de la cremà' de las fallas…

Otras noticias

Regidors del PSPV i Som Ibi després de signar el Pacte del Molí en 2023.
ComarcalL'Alcoià

L’alcalde socialista d’Ibi trenca el pacte amb Som i s’enfronta a una oposició amb el doble de regidors que el govern

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial de Alicante.
L'Alcoià

22 años de prisión para el hombre que asesinó a su pareja tras acuchillarla y lanzarla por la ventana a su pareja en Alcoi

Por Toni Cuquerella
Tabac confiscatper la Guàrdia Civil a Muro.
L'Alcoià

Condicions infrahumanes i producció il·legal: així funcionava la macrofàbrica clandestina de tabac de Muro

Por Toni Cuquerella
Mausoleu de Camilo Sesto al cementeri d'Alcoi.
L'Alcoià

La tomba de Camilo Sesto, en una pel·lícula porno: Alcoi estudia accions legals per no comptar la productora amb autorització

Por Toni Cuquerella
La Guardia Civil ha interceptado el cobre robado.
L' Horta SudL'Alcoià

Detenidos en Paiporta e Ibi dos empleados de las obras de accesos ferroviarios en València por utilizar su puesto para robar cobre

Por Toni Cuquerella
Telares del Museo Industrial de Alcoi.
L'Alcoià

La UPV llança un micromecenatge al seu campus d’Alcoi per rescatar la col·lecció de telers històrics i la memòria industrial

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?