BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
viernes, 6 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

6 xiquets ingressats de 20 afectats per una intoxicació alimentària en una escoleta de Benigànim

Sanitat investiga la intoxicació de l'escoleta de xiquets de 0 a 6 anys que ha necessitat que 6 xiquets siguen ingressats a l'Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado octubre 3, 2024
43 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
7919 beniganim

La Direcció General de Salut Pública de la Conselleria de Sanitat ha aplicat el protocol per a esbrinar l’origen dels símptomes que presenten 20 xiquets de la localitat de Benigànim que han precisat d’assistència per un quadre de vòmits i/o diarrea compatibles amb una possible intoxicació alimentària, que ha portat a hospitalitzar a sis d’ells a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva.

Segons han assenyalat fonts de la Conselleria de Sanitat, fins que s’analitzen les mostres que prenen els tècnics sanitaris no es pot saber l’origen ni si es tracta d’una intoxicació alimentària, si bé els símptomes que presenten els menors són compatibles amb eixa possibilitat.

Aquest extrem sol es podrà confirmar amb els resultats dels cultius realitzats de les mostres preses. En total, han sigut atesos 20 menors en el centre de salut de Benigànim i l’hospital de Xàtiva amb símptomes de vòmits i/o diarrea, dels quals sis van ser ingressats i continuen hospitalitzats.

Després de l’assistència d’una vintena de xiquets per vòmits i/o diarrea entre tots dos centres, la Direcció General de Salut Pública ha aplicat el protocol corresponent per a esbrinar l’origen.

Des de la Conselleria d’Educació s’ha indicat que la Escoleta de Benigànim, situada a la Vall d’Albaida, atén xiquets de zero a sis anys en règim educatiu concertat per al tram d’edat de tres a sis anys, mentre que l’atenció per als més xicotets (0 a 3) és de caràcter privat.

En les últimes hores, a Educació li consta la comunicació de l’hospitalització de sis alumnes de l’aula de dos anys (d’un total de 12). Segons aquest departament, se sospita que la causa podria ser «una manipulació inadequada dels aliments».

En aquest moment, la Inspecció de Sanitat es troba realitzant una avaluació en el centre educatiu «per a garantir la salut i seguretat de tots els alumnes» i també s’ha programat una visita de l’Inspector d’Educació al centre al llarg d’aquest mateix matí.

Tags: Benigànim
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

La Ministra de Joventut i el Consell de Xiquets dialoguen a Xàtiva sobre drets, diversitat i convivència

La ministra de Joventut i Infància, Sira Rego, ha presidit aquest dijous l’últim plenari del…

Marte 2026 despega con el apoyo de la Diputación de Castellón

El pasado mes de mayo, Castellón vibró con la celebración de MARTE, la Feria de…

Desarticulada en Quart de Poblet y Manises una red de falsificaciones con productos valorados en 6 millones de euros

La Guardia Civil ha detenido a tres personas e investigado a otras cuatro en el…

Otras noticias

Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?