ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El Ministeri planteja a la Font de la Figuera la cessió del tram urbà de la N-344 per convertir-lo en avinguda

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 12, 2021
282 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

Si s’accepta, Carreteres condicionarà el tram urbà com avinguda i invertiria 400.000 euros

Aquest dijous l’alcalde i els portaveus de la Corporació Muncipal han mantingut una reunió amb els representants del Ministeri de Transport per tractar la cessió del tram urbà de la carretera N-344.

L’Ajuntament haurà de decidir ara si accepta la cessió, que actualment és titularitat del Ministeri de Foment. D’aquesta manera, permisos, llicències i usos passarien a ser competència municipal, evitant els llargs terminis de resposta del Ministeri.

Per acceptar la cessió, l’Ajuntament es planteja una sèrie de demandes, pensant en el benefici de la localitat. Així, sol·licitaria la reobertura i millora dels accessos al municipi, com l’accés al Centre de Dia, al camp de futbol, piscina i zones esportives i punt d’aigua de la comunitat de regants.

A més, s’hauria d’adaptar la carretera nacional deixant un tram de dos carrils, un en cada sentit. També es prevé condicionar un tram per aparcament i un altre per a passeig de persones.

Les conegudes corbes de la Font de la Figuera suposaven una barrera per la seguretat entre la població i l’altre costat de la via. Esta modificació reconectaria el poble amb el paisatge i facilitaria el trànsit de persones, cotxes i tractors des de la part de dalt del poble fins la zona esportiva, futura pista de futbet, piscina i punt d’aigua de la comunitat de regants.

Els representants de Carreteres plantejen als membres de la Corporació una resposta en les pròximes setmanes per tal d’efectuar l’obra abans de la finalització de los obres de la variant A-33, previstes per a maig d’enguany. Carreteres estima una duració de dos mesos per executar-les amb un pressupost d’execució material d’uns 400.000 euros.

Tags: Font De La Figuera

Lo + leído

L’Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat apuenten l’obertura del nou centre de dia per a finals de 2026

El futur Centre de Dia de Xàtiva ja té un horitzó clar de posada en…

Paiporta moviliza 19,5 millones de euros para la redacción de siete grandes proyectos de reconstrucción tras la dana

El proceso de reconstrucción de Paiporta ha alcanzado un hito administrativo fundamental con la entrada…

Xàtiva inicia les obres per a transformar l’entorn de la Font dels 25 Dolls i crear un nou aparcament al carrer Sant Vicent

El nucli antic de Xàtiva ha iniciat aquesta setmana una important transformació urbana amb l'engegada…

Otras noticias

Presentació de les Nits al Castell 2026.
AgronewsLa Costera

Carlos Núñez, Rafa Sánchez, Sidonie, El Diluvi i Tardor conformen el cartell de les Nits al Castell de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Antonio Tejero, durant l'intent de cop d'estat del 23-F de 1981.
La CosteraLa Ribera Alta

El periple final del colpista del 23-F Antonio Tejero: defunció a Alzira, dol a Xàtiva i sepultura a Màlaga

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
ComarcalLa Costera

Xàtiva planta cara al Consell i proposa un grup de treball per salvar el Palau de Justícia a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Falleres de Torrent.
L' Horta SudLa Costera

Educació trenca l’excepcionalitat de València i dona festa per les escoles el 16 de març a Torrent, Xàtiva i Paterna

Por Toni Cuquerella
Zona de Bixquert a Xàtiva.
La Costera

Adeu als problemes de televisió a Bixquert: Xàtiva anuncia que la solució definitiva ja està en marxa

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?