ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El president de la Diputació de València afirma que s’ha «violat» la presumpció d’innocència de Jorge Rodríguez

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 1, 2021
97 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Toni Gaspar demana que el judici es faça amb celeritat i apunta que l’alcalde d’Ontinyent és «una bona persona»

El president de la Diputació de València i successor de Jorge Rodríguez en el càrrec, Toni Gaspar, s’ha pronunciat al voltant de l’acusació de l’alcalde d’Ontinyent en el ‘cas Alqueria’ afirmant que «en este país tot el món és innocent fins que un jutge diu el contrari, presumpció d’innocència, que en algun moment alguns van decidir violar-la a la presumpció d’innocència, i dic alguns i considere que en algun moment ha estat també el meu partit (el PSPV) ahí, i la presumpció d’innocència és per a tots els espanyols».

En un a entrevista en À Punt, qui va ser també diputat d’Hisenda quan Jorge Rodríguez presidia la corporació provincial, s’ha queixat de la dilació del procés afirmant que «no es normal que es tarde tant» i que «si la justícia, si és lenta, no sé si se li pot dir justícia».

#LesNotíciesDelMatí | @ToniGasparRamos: ??»El cas #Alqueria està en mans de la justícia i només demane que siga el més ràpid possible». El president de la @dipvalencia assegura també que «tot el món és innocent fins que es demostre el contrari».

??https://t.co/NlACPiVwfM pic.twitter.com/obfaDiteCM

— À Punt NTC (@apuntnoticies) March 1, 2021

Gaspar ha lamentat també la situació de «les persones i les famílies» que hi ha al darrere, i ha assenyalat que la gent no ha de jutgar amb opinions de «pel que es veu», advertint que «la gent acaba absolta».

D’una altra banda toni Gaspar ha manifestat que «Jorge Rodríguez és una bona persona. S’ha equivocat? Ho dirà la justícia i s’assumiran responsabilitats». Així i tot afegeix que «en el judici parlaran tots, més enllà de les proves».

Concloïa afirmant el president de la diputació que «ha hagut molta espectacularització dels cas i hem de fer una reflexió, de vegades se li dóna massa valor».

Suport de la consellera Pérez-Garijo

Aquestes declaracions de Toni Gaspar s’han produït tres dies després de que la consellera de Transparència, Rosa Pérez Garijo, en la seua visita a Ontinyent, també donara suport a Jorge Rodríguez.

Durant l’acte en el que va participar a la localitat va dir que, duurant els anys que va estar com a Diputada de Memòria Històrica en la Diputació, «jo sempre vaig veure a Jorge fer les coses molt bé, i sempre dir que hi havia que fer les coses molt bé, i que nosaltres havíem vingut a fer les coses d’una manera diferent com s’havien fet fins ara, a fer una altra Diputació».

Tags: València

Lo + leído

Alaquàs, Bétera, Castellón, Cullera, Gandia, Paterna, Picanya, Quart de Poblet y Torrent logran las máximas distinciones en la VIII Gala de Viles en Flor

El programa Viles en Flor, impulsado por la Fundación Asfplant (Asociación Profesional de Flores, Plantas…

El cadáver carbonizado hallado en Oliva podría ser el de la joven desaparecida en agosto

La autopsia preliminar practicada al cadáver carbonizado encontrado este miércoles en un paraje de Oliva…

Alcoi provarà l’enviament de medicaments amb drons en entorns muntanyosos

L’Ajuntament d’Alcoi ha posat en marxa el procés d’adquisició de quatre drons d’última generació amb…

Otras noticias

Guardonats amb els premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre figures destacades de la cultura, la ciència i la societat local

Por Toni Cuquerella
Parc de les Mamàs Belgues d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

El Col·legi d’Arquitectes premia Ontinyent per la transformació de Cantereria en un parc inundable com a model de resiliència climàtica

Por Toni Cuquerella
Fede Cortés, guanyador del Premi de Literatura Eròtica de la Vall d'Albaida.
La Vall d'Albaida

‘Lo Paradís de l’Ambre’, de Fede Cortés, guanya el 31é Premi de Literatura Eròtica de la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
1 Presentacion Nomade y Tierra Bobal Fest foto Abulaila 2
CulturarteLa CosteraLa Vall d'Albaida

Festival Nómade: la proposta musical i gastronòmica de la Costera i la Vall d’Albaida per a aquest cap de setmana

Por Javier
Barques treballant a l'embassament de Bellús.
La Vall d'Albaida

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer inicia la retirada selectiva de peixos en l’embassament de Bellús per a millorar la qualitat de l’aigua

Por Toni Cuquerella
Vicent Boira, durant la seua intervenció en la jornada.
El ComtatL'AlcoiàL'Alt VinalopóLa CosteraLa Vall d'Albaida

La patronal tèxtil Ateval reuneix experts i empresaris per a debatre l’impacte del Corredor Mediterrani a les comarques centrals

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?