ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent organitza una jornada sobre solucions innovadores als reptes de digitalització de l’administració i movilitat sostenible

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 3, 2021
254 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Pablo Úbeda anima a empreses i ciutadania a participar de l’activitat, inclosa al programa d’impuls a la Compra Pública Innovadora a la ciutat

L’Ajuntament d’Ontinyent ha organitzat una jornada oberta al públic sobre solucions innovadores als reptes de digitalització de l’administració i movilitat sostenible en la ciutat, que tindrà lloc el proper 12 de novembre a l’espai coworking municipal ‘Soterrani de les Idees’.

El regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda, explicava que es tracta d’una activitat inclosa al programa d’impuls a la Compra Pública Innovadora (CPI) al municipi subvencionat per l’Agència Valenciana de la Innovació (AVI), “que tracta d’implementar la CPI com una eina de contractació de productes, obres i serveis innovadors que ens ajude al camí cap a un creixement integrador i intel·ligent, per mitjà de la innovació en solucions urbanes sostenibles i amb enfocament global. Volem incorporar la I+D+i en la millora dels nostres serveis, però sobretot, posar-la al servei del dia a dia de la ciutadania”, explicava.

Cal recordar que a inicis de 2021 es va disposar un Pla de Treball, en el qual s’han previst activitats clau per a impulsar aquest tipus de contractació pública innovadora en el municipi. Per a això, l’Ajuntament d’Ontinyent compta amb el suport de l’equip de Ayming, consultora internacional experta en gestió de la innovació. Com a inici de les activitats, s’han dut a terme diferents tallers per a impulsar la formació sobre la Compra Pública d’Innovació, així com per a identificar les necessitats que ajuden el mercat a dissenyar solucions innovadores plantejades específicament per a Ontinyent.

Dins dels següents passos d’aquesta iniciativa, es troba l’organització d’esta ‘Jornada de Consulta Preliminar al Mercat’ que tindrà lloc el 12 de novembre, una jornada presencial i online on es presentaran els reptes

d’innovació vinculats a la digitalització de l’administració pública i la mobilitat sostenible al municipi, amb l’objectiu de rebre propostes innovadores que permeten solucionar les necessitats no cobertes detectades. Per asistir a la jornada, que tindrà lloc des de les 10:00 hores al “Soterrani de les Idees”, ubicat al número 19 del carrer Maians, podent inscriure’s de manera gratuita a l’enllaç https://forms.gle/Lb4aRnjKuXns1pPa7 accessible des de les xarxes i web municipals.

Tags: Ador

Lo + leído

El Concurs Internacional de Fideuà de Gandia fa història amb un rècord de països participants

La fideuà de Gandia consolida la seua hegemonia com a ambaixadora de la gastronomia valenciana…

De Calles a Alpuente: la rebelión de La Serranía contra la despoblación de la ‘España vaciada’

En el corazón del interior de Valencia, una comarca ha decidido cambiar el guion que…

Los embalses del Júcar registran su segundo mejor nivel en 35 años y garantizan la campaña de riego

La Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ) encara la inminente campaña de riego con unas perspectivas…

Otras noticias

Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
reunioresidus 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

Por Pau Gómez
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?