BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
viernes, 9 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Zeleros presenta el seu projecte de sistema de transport autònom ‘hyperloop’ a l’Ajuntament de Sagunt

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 5, 2022
26 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

Durant la jornada també s’ha visitat l’àrea del recinte del port marítim on l’empresa té previst construir un prototip del seu sistema de transport de contenidors autònom SELF

L’empresa Zeleros, amb seu a València i que lidera el desenvolupament d’un sistema de transport hyperloop, ha presentat aquest dimarts el projecte de sistema de transport de contenidors autònom SELF (Sustainable Electric Freight-forwarder), tant a l’Ajuntament de Sagunt com a l’Autoritat Portuària de València (APV). Durant la jornada, l’ empresa ha presentat el seu projecte SELF en el saló de plens de l’Ajuntament de Sagunt. Seguidament, la comitiva ha visitat l’àrea del recinte del port marítim de Sagunt on l’empresa té previst construir un prototip.

L’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha comentat que «hui és un gran dia» perquè Sagunt torna a estar en el mapa i «lligats a una tecnologia capdavantera com és la de Zeleros, una empresa valenciana amb la qual ja havíem contactat per part de l’Ajuntament sempre intentant que la nostra ciutat poguera albergar esta tecnologia. Parlem d’una tecnologia disruptiva. És importantíssim que també les administracions aconseguim generar eixe ecosistema perquè puguen florir».

Esta tecnologia permetrà avançar a la companyia tecnològica en el desenvolupament del seu sistema hyperloop amb una aplicació destinada a descarbonizar i automatitzar moviments de contenidors entre terminals.

Així mateix, l’alcalde ha aprofitat per a donar les gràcies a l’Autoritat Portuària de València: «Ha generat eixes condicions i que permet que tinguem una pista de proves d’este tipus. Ho aprovem en el consell d’administració recentment i jo espere que prompte molta gent vinga a acostar-se a conéixer esta nova tecnologia que pot suposar dos coses que jo crec que són clau per a la nostra economia: d’una banda la sostenibilitat, eixa reducció d’emissions imprescindible però d’altra banda també eixa reducció de cost, ja que sense eixa competitivitat necessària no aconseguirem tindre un teixit empresarial que puga resistir a les crisis però també liderar el creixement econòmic».

Durant la jornada han sigut presents l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno; el president de l’Autoritat Portuària de València, Aurelio Martínez; el chief executive officer de Zeleros, David Pistoni; altres membres de la Corporació Municipal com María José Carrera, Quico Fernández, Pepe Gil i Guillermo Sampedro, junt d’altres integrants de l’empresa Zeleros i de la APV.

Per part seua, el president de la APV, Aurelio Martínez, ha explicat que «este projecte reunix dos coses que són bàsiques: la innovació i la sostenibilitat. Sobretot hem d’estar orgullosos que esta empresa siga valenciana, que tinga projecció internacional, que siga disruptiva i el que hem de fer és entre tots, secundar-la. I una

manera de secundar-la és que puguen, com a mínim, experimentar el que estan fent. I això era una cosa que no era un cost per a nosaltres, sinó tot el contrari, per a nosaltres és un honor poder vindre ací al Port de Sagunt a posar a prova els seus prototips i els seus projectes».

Finalment, el chief executive officer de Zeleros, David Pistoni, ha assegurat que el projecte estarà operatiu en el port marítim a partir de finals d’enguany o principis de l’any que ve. «És un projecte d’innovació disruptiva, estem aplicant una tecnologia en un context en el qual hui dia no es troba i a més estem aprofitant per a validar i aprofitar les tecnologies de hyperloop amb esta nova aplicació portuària. Li veiem un potencial enorme i estem encantats d’estar col·laborant amb punts partners i en un emplaçament ja per a posar-lo en marxa i veient la realitat del que és aplicar esta tecnologia en un context portuari», ha puntualitzat Pistoni.

Tags: València
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Averías más comunes en las barreras automáticas (y cómo evitarlas y prevenirlas)

Las barreras automáticas son fundamentales para controlar el acceso en parkings, comunidades, empresas e instalaciones…

Desmantelan una red de explotación de temporeros agrícolas que alojaban en un hotel abandonado de Sagunt

Agentes de la Policía Nacional han desarticulado en la provincia de Valencia una organización criminal…

Folgado reorganiza el reparto de áreas en el gobierno de Torrent tras la salida del edil de VOX

El Ayuntamiento de Torrent ha llevado a cabo una reestructuración interna en el equipo de…

Otras noticias

03ECBBC0 9FED 4646 896A 00ABA9EF20A7
AgronewsEl Camp de MorvedreLa Plana Baixa

La Marjal d’Almenara ja té un òrgan de gestió hídrica

Por Agronews
Pere
El Camp de Morvedre

Canet d’en Berenguer da un paso más en la regeneración de su playa con una boya inteligente mejorada

Por Javier
7990 sagunt policia local platja
El Camp de Morvedre

La secció de platges de la Policia Local de Sagunt realitza quasi 3.400 serveis al llarg de l’estiu

Por admin
N13
CulturarteEl Camp de Morvedre

La herencia romana y la música sacra protagonizan la agenda cultural primaveral de Sagunto

Por Javier
5163 sagunt premis splash
El Camp de Morvedre

El Festival del Còmic de la Comunitat Valenciana ‘Splash’ tanca amb el lliurament dels guardons

Por admin
9602 sagunt gigafactoria cartell
El Camp de Morvedre

Volkswagen inicia les obres en la seua gigafactoria a Sagunt amb treballs previs

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?