ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

La Policia Local de Gandia ha realitzat 100 actuacions diàries durant la campanya d’estiu

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 14, 2022
152 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

«Tanta ocupació i afluència genera un gran volum de treball que s’ha resolt satisfactòriament» ha explicat el regidor de Seguretat Ciutadana

6.000 serveis durant tota la campanya d’estiu, una mitjana de 100 actuacions diàries. Aquest és el balanç que han fet el regidor delegat de Seguretat de Gandia, Nacho Arnau acompanyat pel Comissari Principal Cap de la Policia Local, Pep Martínez Espasa, sobre del dispositiu de Seguretat que es va posar en marxa aquest estiu.

Tant el regidor com el cap de la Policia Local han mostrat la seua satisfacció per la feina feta durant la campanya estival, ja que tot i haver estat un estiu amb rècord d’afluència i ocupació, no s’han registrat grans incidents. «Tanta ocupació i afluència genera un gran volum de treball que s’ha resolt satisfactòriament» ha explicat l’edil qui ha recordat que s’ha fet especial incidència a l’arena de la platja amb el servei de quads, drons i agents a peu que han patrullat la platja.

Arnau ha informat que durant els mesos de juliol i agost, els agents han realitzat 6.000 serveis (100 actuacions diàries) de les quals 300 han estat de caràcter humanitari i que s’han produït 317 accidents de trànsit dels quals 91 han estat ferits lleus.
D’altra banda, a través del 112, la Policia Local ha rebut 1.800 telefonades durant els dos mesos sent la majoria relacionades amb sanitat.

Un altre aspecte que ha abordat i lamentat l’edil, han estat els cinc morts a la platja que, en tots els casos, s’han degut a les circumstàncies de salut de les persones mortes. «Hem de continuar insistint en el que queda aquesta temporada i en les pròximes en les normes de comportament i de seguretat que tots ja coneixem».

A tall de resum, Arnau ha insistit que Gandia continua sent un destí segur. «Els turistes i visitants aprecien i valoren la seguretat a les nostres platges i cada vegada aquest és un element amb més pes a l’hora de triar destinació» i ha acabat la seua intervenció agraint «a tots els que ens han visitat per un comportament que en general ha estat molt bo».

Finalment, Martínez Espasa va incidir en la idea que no hi ha hagut incidents destacables ni grans problemàtiques malgrat la massiva afluència. «Atendre 100 serveis al dia és molt i creiem que hem donat un servei de qualitat i proper». El Comissari també ha anunciat que el servei de quads es mantindrà de 06.00 a 22.00 hores.

Pel que fa a les multes per incomplir l’Ordenança de Convivència, Espasa ha informat que s’han imposat 994 sancions. Una quantitat que és pràcticament la meitat de les que s’imposaven abans de la pandèmia. «Potser aquesta és l’única dada que crida l’atenció. Tot i que la platja triplica pràcticament la seua població a l’estiu no hem tingut tanta activitat sancionable com altres anys» ha explicat el Comissari.

Finalment, i pel que fa a les xarxes socials, s’ha detallat que les informacions sobre la nit de Sant Joan, la submissió química o el risc d’incendis han estat les més seguides.

Tags: Real

Lo + leído

Llum verda a la segona via entre Moixent i l’Alcúdia de Crespins: 20,5 milions per a modernitzar la línia ferroviària

Adif ha adjudicat per 20,5 milions d’euros les obres per al tendiment d’una segona via…

La jueza de la DANA eleva a 230 las víctimas mortales tras vincular a la catástrofe el fallecimiento de una persona de Catarroja 4 días después

La jueza que investiga la gestión de la dana ha elevado a 230 el número…

À Punt dará las campanadas desde Utiel

La televisión valenciana ha presentado hoy el programa especial de Nochevieja en el Ayuntamiento de…

Otras noticias

pla barranc
La Safor

Gandia inicia la construcción del parque inundable en el barranco de Beniopa

Por Redacción ComarcalCV
Manuela Carmena.
La Safor

Manuela Carmena arriba a ‘Gandia Pensa’ per a reflexionar sobre democràcia, drets humans i esperança

Por Toni Cuquerella
251124frances2511240992
La Safor

Gandia remodela el entorno de los tinglados para acercar el puerto a la ciudad

Por Redacción ComarcalCV
Imatge dels guardonats en els Premis Literaris Ciutat de Gandia.
La Safor

Gandia reivindica el seu paper com a capital de les lletres valencianes en el lliurament dels Premis Literaris 2025

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial y juzgados de Valencia
La Safor

Un Tribunal Popular examina el homicidio en Gandia de un hombre golpeado con una maza

Por Javier
AO1757copia
CulturarteLa Safor

Gandia reafirma su capitalidad cultural en los Premios Literarios

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?