ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

La crema de la Foguera de Sant Antoni de Canals combinarà la tradició amb les noves mesures de seguretat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado diciembre 29, 2022
118 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Per primera vegada, s’instal·laran lones ignífugues que protegiran les façanes de l’església i dels habitatges més pròxims a la foguera

L’Ajuntament de Canals ha presentat les noves mesures de seguretat per a la cremà de la Foguera de Sant Antoni, que s’adaptarà a les demandes del Consorci de Bombers amb l’objectiu de fer-les totalment segures per a les persones i per als edificis pròxims.

L’alcaldessa de Canals, Mai Castells, i el regidor de Fira i Festes, Miquel Alventosa, acompanyats per Víctor Oron, Fester i representant de les Festes del 2023, per un tècnic del departament d’Urbanisme i pel cap en funcions de la Policia Local, han incidit en el treball que s’ha fet des de l’Ajuntament, en diverses reunions amb el cos de bombers, perquè la cremà siga com més tradicional possible complint amb les exigències de seguretat.

Un informe de 2018, realitzat pel Consorci de Bombers, advertia de la necessitat d’establir certes mesures de seguretat. Una necessitat que es va fer més urgent arran l’incident de 2020. És per això que aquest any els carrers Beat Nicolas Factor i Església quedaran buits i tancats al pas per tal de servir com a vies d’evacuació. L’única entrada a la plaça Major serà el carrer Sant Salvador.

A més a més, per primera vegada, s’instal·laran lones ignífugues que protegiran les façanes de l’església i dels habitatges més pròxims a la foguera. Estes lones estan dissenyades per a restar el mínim espai possible a les persones que acudisquen a la plaça Major, les quals podran, com és tradició, participar de l’encesa de la Foguera.

Una vegada encesa, les forces de seguretat evacuaran part de la plaça i establiran un perímetre de seguretat. Avançada la nit, i quan els bombers consideren oportú, s’alçarà el perímetre i s’obrirà el pas per tots els carrers.

Des de l’equip de govern han agraït l’esforç del Consorci de Bombers, el treball de l’equip tècnic de l’Ajuntament i la predisposició dels representants de la Festa del 2023. S’ha vullgut traslladar el missatge de què a tots ens haguera agradat que la cremà poguera mantenir-se com sempre, però que hem d’entendre i acatar les exigències de seguretat de les autoritats competents, i han pregat a la ciutadania el compliment en tot moment de les indicacions dels professionals.

Tags: Canals

Lo + leído

Alaquàs, Bétera, Castellón, Cullera, Gandia, Paterna, Picanya, Quart de Poblet y Torrent logran las máximas distinciones en la VIII Gala de Viles en Flor

El programa Viles en Flor, impulsado por la Fundación Asfplant (Asociación Profesional de Flores, Plantas…

El cadáver carbonizado hallado en Oliva podría ser el de la joven desaparecida en agosto

La autopsia preliminar practicada al cadáver carbonizado encontrado este miércoles en un paraje de Oliva…

Alcoi provarà l’enviament de medicaments amb drons en entorns muntanyosos

L’Ajuntament d’Alcoi ha posat en marxa el procés d’adquisició de quatre drons d’última generació amb…

Otras noticias

Xàtiva recorda els referents valencians de la lluita LGTBIQ+.
ComarcalLa Costera

Xàtiva inaugura l’exposició a l’aire lliure ‘Una altra Història! Referents valencians de resistència LGTBIQ+’

Por Toni Cuquerella
Imatge de la reunió de l'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, amb representants d'Adif.
La Costera

Xàtiva i Adif avancen en la reordenació de l’estació davant l’arribada de l’AVE

Por Toni Cuquerella
1 Presentacion Nomade y Tierra Bobal Fest foto Abulaila 2
CulturarteLa CosteraLa Vall d'Albaida

Festival Nómade: la proposta musical i gastronòmica de la Costera i la Vall d’Albaida per a aquest cap de setmana

Por Javier
PiedraMoixent
AgronewsLa CosteraLa Safor

Las tormentas en La Costera y La Safor causan 9 millones de pérdidas en el campo

Por Redacción ComarcalCV
Punt d'informació del contenidor marró de Xàtiva.
La Costera

La recollida de residus orgànics serà una realitat a Xàtiva a partir de l’1 d’octubre

Por Toni Cuquerella
Vicent Boira, durant la seua intervenció en la jornada.
El ComtatL'AlcoiàL'Alt VinalopóLa CosteraLa Vall d'Albaida

La patronal tèxtil Ateval reuneix experts i empresaris per a debatre l’impacte del Corredor Mediterrani a les comarques centrals

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?