ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comunitat Valenciana

Rècord històric d’À Punt en les Falles 2026

Por
Javier Ruiz
PorJavier Ruiz
Licenciado en Periodismo, Máster en Dirección de Comunicación. Comienza en el periodismo local en la extinta La Red Pública y en Radio Buñol, donde hace sus...
RSS
Publicado marzo 20, 2026
342 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Mascleta 19 de marc

1.000.000 de persones triaren ahir la seua cadena per seguir les Falles. D’esta manera, À Punt s’ha convertit més que mai en la televisió de les festes en honor a S. Josep i marca un rècord d’audiència en una Cremà amb un 17’7% de share entre les 22.19h i les 23.53h. Esta xifra va permetre a À Punt liderar el prime time a la Comunitat Valenciana per davant de totes les cadenes.

Quasi 400.000 persones connectaren en directe amb l’espectacular castell de focs artificials des de la Plaça de l’Ajuntament i la cremà de Hope, la falla del consistori de València. Per la seua part, el programa de la cremà de les falles Infantils (19.57h-22.18h) i de la resta de pobles de la Comunitat Valenciana, Benicarló, Gandia, Alzira, Borriana, Dénia i Utiel va tindre un 11,6% d’audiència mitjana i el mateix número d’espectadors únics, 400.000.

Quan a l’audiència mitjana del dia de S.Josep, À Punt marcà un 9,1% de share i iguala pràcticament el seu rècord històric en este dia, ja que en 2025 va ser del 9,2%. Cal assenyalar d’esta manera que ahir la radiotelevisió valenciana superà a T-5 (8,5%), La Sexta (6,7%) i Cuatro (4,9%) i es quedà sols per darrere de La1 i Antena 3.  Este registre d’un 9’1% el situa en la sexta posició històrica des què À Punt va arrancar les emissions en 2018, sols per darrere d’aquells dies de la DANA i del 19 de març de 2025.

El suport de l’audiència va estar al llarg de tota la jornada d’ahir dijous 19 de març, ja que la Mascletà va ser seguida per 268.000 persones amb un 25’9% de share mentre que el programa Conexió Comunitat Valenciana (entre les 10h i les 12h) va batre el seu rècord i va obtenir un 8,9% d’audiència mitjana amb 144.000 espectadors únics. Per la seua part, el programa previ a la Mascletà va registrar  111.000 espectadors i un 8’6% de share.

Els Informatius de la cadena, realitzats des de la terrassa de la Catedral de València amb vistes a la Plaça de la Mare de Déu obtingueren un 13’3% (NTC Migdia) amb 213.000 espectadors i un 8’2% (NTC Nit) amb 90.000 espectadors únics mentre que Les Noticies del Matí també aconseguiren un dels grans registres de l’any amb un 4’6% i 74.000 espectadors

161.000 espectadors (3’9% de share), vegeren l’últim cartell de la Fira de Falles des de la Plaça de Bous de València amb els mestres Alejandro Talavante, Emilio de Justo i Juan Ortega, que lidiaren sis bous de la ramaderia de Núñez del Cuvillo.

Fent balanç de les Falles, l’emissió més vista de 2026 ha estat la Mascletà del dimarts 18 de març amb un 29’1% de share i 245.000 espectadors únics.

Enguany 1.616.000 valencians, el 30’5% de la població ha vist almenys un minut de les diferents retransmissions de Falles en À Punt mentre que des de l’1 de març al 19 de març han contactat amb la radiotelevisió pública valenciana 2.281.000 persones, és a dir, el 43,0% de la població de la Comunitat Valenciana.

D’altra banda, À Punt també ha estat amb les festa gran de Castelló. Un total de 238.000 espectadors han passat per les retransmissions de les celebracions de La Magdalena. El més vist va ser el Pregó del dia 7 de març, que va registrar 69.000 espectadors únics.

Tags: Comunitat Valenciana

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 27 de junio

La previsión meteorológica en Requena para el sábado 27 de junio anuncia intervalos nubosos con…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 27 de junio

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 27 de junio anuncia un día poco…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el sábado 27 de junio

Peñíscola presenta un sábado 27 de junio con temperaturas suaves y cielo poco nuboso, sin…

Otras noticias

Aula de un centro educativo valenciano.
ComarcalComunitat Valenciana

Alerta en las aulas: CCOO denuncia temperaturas de más de 34ºC en colegios e institutos de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Delfines saltando en el mar.
AlicanteComunitat Valenciana

Avistamiento de cetáceos en la Comunitat Valenciana: descubren qué 6 especies viven en sus costas y el inesperado aliado para encontrarlas

Por Toni Cuquerella
Las temperaturas superarán los 40 grados.
Comunitat ValencianaLa CosteraLa Vall d'Albaida

Alerta por calor extremo en la Comunitat Valenciana: Xàtiva rozará los 41°C y Alicante sufrirá noches tórridas de 25°C

Por Toni Cuquerella
Ontinyent ha marcat la temperatura més alta del dia.
Comunitat Valenciana

Alerta amarilla por calor extremo: Ontinyent marca la máxima del jueves y el poniente disparará los termómetros el viernes antes del cambio del fin de semana

Por Toni Cuquerella
'Bous al carrer'.
Comunitat Valenciana

Polémica con el nuevo decreto de ‘bous al carrer’: los veterinarios alertan que no garantiza el bienestar animal

Por Toni Cuquerella
5304 bomberos incendio forestal
Comunitat Valenciana

El factor humano detrás de los incendios: el 37,9 % de los fuegos en el territorio son provocados y el 30 % se deben a descuidos

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?