ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Baix Maestrat

El PSPV acusa al govern de Vinaròs de tindre «segrestada» la nova passarel·la sobre el riu Cèrvol i de fer perillar el finançament europeu

Des del govern de PVI, PP i Vox afirmen que esperen la conformitat de Costes per obrir la passarel·la que ja ha sigut recepcionada per l'Ajuntament
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 4, 2024
262 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
8661 vinaros passarella riu cervol

El PSPV de Vinaròs ha acusat al govern de PVI, PP i Vox de tindre «segrestada» la passarel·la ciclopedestre recentment construïda sobre el riu Cèrvol. Els socialistes asseguren que es tracta d’un «segrest polític» i que la intenció és «abocar dubtes sobre la construcció de la passarel·la».

Afirmen així que s’ha contractat una auditoria «per crear un relat de que alguna cosa no està clara i així intentar que no es justifiquen els fons EDUSI a Europa» perquè es tracta d’un projecte de l’anterior govern progressista.

D’una altra banda també acusen a l’executiu municipal de que «intenten ofegar les empreses contractistes rebutjant pagar les certificacions d’obra des del mes de desembre amb el conseqüents retards i interessos de demora acumulats per l’ajuntament i per les butxaques de totes i tots els vinarossencs».

Des del govern municipal el vicealcalde Juan Amat (PP) ha contestat que la passarel·la és una infraestructura construïda en el domini públic marítim-terrestre «i tal com marca la legislació, Costes ha de mostrar conformitat amb l’obra, abans de la seua obertura, tal com han informat a aquest efecte l’arquitecta municipal i la TAG de l’Ajuntament».

El vicealcalde insistia que “estem seguint la normativa establerta i retirarem les tanques quan els tècnics municipals ens el possibiliten. I per descomptat, el que no farem és actuar arbitràriament en contra del criteri dels tècnics per capritx o les urgències d’Alsina (l’ex alcalde socialista de Vinaròs) que ja ha donat mostres de saltar-se la llei a conveniència, i aquest no és el nostre model”.

Durant la roda de premsa Amat també ha volgut desmentir que l’Ajuntament endarrerisca els pagaments a l’empresa constructora de manera arbitrària. Segons explicava “la UTE, no està pagant a les subcontractistes, així que seguint en tot moment les indicacions dels serveis tècnics de l’Ajuntament, estem prenent les precaucions oportunes, com és la nostra obligació, per a protegir els interessos del Consistori i dels qui la UTE no paga».

Tags: Vinaròs

Lo + leído

Vicente Arques renueva liderazgo en el PSOE de l’Alfàs del Pi

Vicente Arques ha sido nuevamente proclamado Secretario General del PSOE en l’Alfàs del Pi, continuando…

Paula Cabanilles, Padrina de la Semana Santa de Gandia y Cambrera del Crist Ressuscitat 2026

En una emotiva ceremonia celebrada en los jardines de Foment, Paula Cabanilles ha sido nombrada…

La Generalitat regenerará más de 1.500 hectáreas con dos nuevos parques anti-inundaciones en el Turia y el Barranco del Poyo

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha anunciado la creación de dos grandes parques…

Otras noticias

9122 d47678af 35ae 485b aef0 824bbf201810 16 9 discover aspect ratio default 0
El Baix Maestrat

Un herido grave en el incendio de una vivienda en Vinarós

Por admin
4194 chx emergencia hidrica castello
El Baix Maestrat

Entren en situació d’emergència per escassetat hídrica els primers territoris de Castelló

Por admin
6847 benicarlo contenidor marro
El Baix Maestrat

Benicarló recull 1.800 tones de residus orgànics durant el primer any de recollida selectiva

Por admin
8641 benicarlo reunio generalitat pgou
El Baix Maestrat

Benicarló reactiva la tramitació del Pla General d’Ordenació Urbana

Por admin
7030 juan garcia vox orpesa
El Baix Maestrat

Vox retira en Oropesa 4.500 euros para el ‘Escola Canta’ porque “adoctrina a los escolares en la funesta Agenda 2030”

Por admin
4923 traiguera
El Baix Maestrat

El nou sistema d’aigua de Canet lo Roig, la Jana i Traiguera permetrà garantir el subministrament estable

Por admin
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?