BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
viernes, 9 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Plana Baixa

Avanç cap al pacte de govern a Vila-real entre PSPV i Compromís amb el pressupost municipal sobre la taula

Els socialistes governaven en minoria l'ajuntament des de les passades eleccions, i amb el pacte aconseguirien una majoria de govern estable
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 5, 2024
31 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
4413 vila reap acuerdo pacto pspv compromis

L’acord per a un pacte de govern progressista a Vila-real entre PSPV i Compromís avança i en les pròximes setmanes es preveu que cristal·litze. Però l’objectiu més immediat que es troba sobre la taula és l’aprovació encara del pressupost municipal per a 2024.

Totes dues forces preveuen que l’última setmana d’aquest mes de juny s’aproven en ple els comptes per a l’actual exercici, segons han explicat aquest dimarts després d’arribar a un acord que garantisca la seua aprovació. I un altre dels temes acordats dins dels comptes serà la millora salarial de la Policia Local, la qual cosa suposarà un complement de 224.000 euros.

Malgrat que el pressupost únicament es podrà aplicar per a la meitat de 2024, aquest pacte en principi estabilitzarà el govern municipal, ja que l’alcalde socialista José Benlloch governava des de les passades eleccions en minoria d’11 edils, i ara amb el pacte amb els 3 regidors de Compromís s’aconseguiria una majoria absoluta sobrada que també s’espera que llime les asprors entre les dues formacions.

En números el pressupost de 2024 de l’Ajuntament de Vila-real pot aconseguir els 58 milions d’euros, la qual cosa suposa un increment de 5 milions respecte del de 2023.

Decàleg

L’acord que busquen PSPV i Compromís a Vila-real es basarà en un decàleg de punts a complir. Entre aquests destaquen un acord per la transparència i proximitat; una aliança per a una política lingüística efectiva; un pacte contra el canvi climàtic; acord per l’urbanisme (PGOUM); o la unitat per al suport a la cultura, educació pública i diversitat.

Per a aconseguir el pacte final tots dos partits nomenaran unes comissions negociadores encarregades de tancar els aspectes més concrets.

Tags: Vila-real
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Averías más comunes en las barreras automáticas (y cómo evitarlas y prevenirlas)

Las barreras automáticas son fundamentales para controlar el acceso en parkings, comunidades, empresas e instalaciones…

Desmantelan una red de explotación de temporeros agrícolas que alojaban en un hotel abandonado de Sagunt

Agentes de la Policía Nacional han desarticulado en la provincia de Valencia una organización criminal…

Folgado reorganiza el reparto de áreas en el gobierno de Torrent tras la salida del edil de VOX

El Ayuntamiento de Torrent ha llevado a cabo una reestructuración interna en el equipo de…

Otras noticias

03ECBBC0 9FED 4646 896A 00ABA9EF20A7
AgronewsEl Camp de MorvedreLa Plana Baixa

La Marjal d’Almenara ja té un òrgan de gestió hídrica

Por Agronews
JABALI 1 1024x576 1
AgronewsLa Plana Baixa

Burriana actua contra la sobrepoblació de porcs senglars per a protegir els cultius i la seguretat viària

Por Agronews
Visita institucional al IES Jaume I de Burriana.
La Plana Baixa

La Generalitat desbloquea el IES Jaume I de Burriana con una inversión de 22,2 millones tras casi 4 años paralizado

Por Toni Cuquerella
CEIP Assumpció de la Vall d'Uixó.
L'AlcoiàLa CosteraLa Plana BaixaLa Ribera Baixa

Conselleria revoca las obras delegadas en 46 municipios en el Pla Edificant por valor de 251 millones y los ayuntamientos se revuelven

Por Toni Cuquerella
52d9cde60efbbb38d8f1fe84f48eb9cde09a89d55519960bf6d6d8b6794eb641
AgronewsLa Plana Baixa

Els Horts Intergeneracionals d’Onda creixen: 28 parcel·les actives i més compromís social

Por Agronews
604 vila real carrossa
La Plana Baixa

Tensió sobre la participació de la carrossa de la reina i dames de Vila-real en el Pregó de Magdalena de Castelló

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?