ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’alcalde d’Alfarrasí, Fede Vidal, escollit nou secretari general del PSPV de la Vall d’Albaida

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 14, 2022
65 vistas
6 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

El partit assegura que «sorgeix enfortit» del 13 Congrés comarcal en el que sols es va presentar una llista

El PSPV-PSOE de la Vall d’Albaida va celebrar aquest diumenge, 13 de març, el seu 13 Congrés comarcal del qual va eixir un partit “unit i fort” amb l’aprovació unànime de la nova executiva encapçalada per Fede Vidal, alcalde d’Alfarrasí, que ocupava l’única candidatura a la Secretaria general. Igualment, el comité comarcal i l’informe de gestió de l’anterior secretari de la comarca, Antonio Esquinas, van ser refermats per aclamació.

La cita va comptar amb la presència de càrrecs orgànics i institucionals. Així, estigueren presents la secretària autonòmica d’Economia, Rebeca Torró, i la directora general de l’Agenda valenciana antidespoblament, Jeannette Segarra, ambdues integrants igualment del comité executiu nacional del PSPV-PSOE el secretari d’Organització del qual, José Muñoz, va acudir també a la Casa de la Cultura d’Alfarrasí. L’executiva provincial va estar amplament representada amb el secretari general, Carlos Fernández Bielsa; la presidenta, Neus Garrigues; el secretari d’Organització, Vicent Mascarell, i la portaveu, Pilar Sarrión. Secretaris generals d’altres comarques com ara de la Costera, Roberto Granero, o la Vall d’Aiora, Raquel Cámara, o l’exsecretari general de la formació, Joan Ignasi Pla, integraven el planter de persones convidades completat per Paco Molina, director territorial de la Presidència de la Generalitat a València.

Durant la seua intervenció, Fede Vidal va refermar el treball en equip “per a créixer com a equip” perquè les polítiques socialistes “esdevenen l’instrument més útil per a millorar la vida de la gent”. Així, el nou secretari general va apostar per “estendre els governs del PSPV-PSOE al màxim nombre d’ajuntaments de la Vall d’Albaida i consolidar el model comarcal” representant per la formació “que vertebra el territori”.

La defensa del desdoblament de la CV-60 i la millora de la línia ferroviària Xàtiva-Alcoi van constituir algunes de les reivindicacions per seguir engrandint la comarca junt a altres iniciatives ja en marxa com l’hospital a Ontinyent, el Fons de cooperació o el treball realitzat des de l’Agenda AVANT per fer front al despoblament.

Al seu torn, Carlos Fernández Bielsa, vicepresident de la Diputació de València i secretari general de l’executiva provincial, va destacar la “valentia” del projecte socialista a la Vall d’Albaida per tirar endavant després d’un període complex. Així mateix, va definir el municipalisme i el comarcalisme com eines claus d’un partit per a qui la prioritat “sempre són les persones”.

El secretari d’Organització, José Muñoz, va convidar els assistents a “donar esperança” a la ciutadania malgrat un context difícil ja que “hem demostrat que gestionem millor l’economia que la dreta i ho hem de defensar amb arguments i ideals”. Muñoz també va emfatitzar la importància de les “polítiques socialistes” aplicades des del govern estatal i autonòmic per revertir la situació actual.

Paco Molina, en representació de la Generalitat Valenciana, va ressaltar “l’essencialitat” de la Vall d’Albaida “dins de les comarques centrals valencianes en aspectes claus com la reindustrialització, l’agricultura o la nostra identitat com a poble”. Per això, encoratjava els presents a “fer créixer el projecte socialista per l’empatia política del partit amb la ciutadania”.

Finalment, la clausura va estar a càrrec de Rebeca Torró, secretària autonòmica d’Economia, qui va incidir en la singularitat de la Vall d’Albaida per tenir-hi “un dels sentiments comarcalistes més arrelats en l’imaginari col·lectiu” dels seus habitants. Igualment, Torró va apostar per “continuar transformant i millorant la vida de les persones”.

EXECUTIVA COMARCAL

· Presidència: Vicenta Boscà (Castelló de Rugat)

· Secretaria general: Fede Vidal (Alfarrasí)

· Vicesecretaria general: Jaime Peris (Ontinyent)

· Secretaria d’Organització: Juanra Espí (Aielo de Malferit)

· Secretaria d’Igualtat: Càtia Lopes (Benissuera)

· Secretaria d’Estratègia, Acció electoral i Comunicació: José M. Beneyto (Bocairent)

· Secretaria de Relacions institucionals: Vicent Gomar (la Pobla del Duc)

· Secretaria d’Educació, Patrimoni cultural, Esports i Turisme: Xaro Boscà (Llutxent)

· Secretaria de Política municipal i Despoblament: Diego Ibáñez (Bèlgida)

· Secretaria de Benestar i d’Integració social, Serveis comunitaris, Sanitat i Consum: Montse Muñoz (Benigànim)

· Secretaria de Promoció econòmica, Ocupació i Indústria: Vicent Ruiz (Albaida)

· Secretaria de Participació i Drets de la ciutadania: Rosa García (Atzeneta d’Albaida)

· Secretaria d’Agricultura, Ramaderia i Medi ambient: Vicent Alberola (Quatretonda)

· Secretaria de Desenvolupament del territori, Infraestructures, Transport i Serveis bàsics: Ester Sanfélix Serra (Montaverner)

· Secretaria de Programes europeus, Cooperació, Modernització i Formació: Víctor Sahuquillo (l’Olleria)

Tags: Vall d'Alba

Lo + leído

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

La Generalitat Valenciana ha activado para este jueves 17 de julio la alerta roja por…

La Policía Nacional detiene a un hombre en Algemesí por estafar 85.550 euros a su abuela

Un hombre de 31 años ha sido detenido por la Policía Nacional en Algemesí tras…

Desmantelada una organización criminal en Catarroja que robaba y desguazaba camiones

La Guardia Civil ha llevado a cabo la operación Foodtruck en Catarroja, donde han arrestado…

Otras noticias

escolaestiu25
CulturarteLa Vall d'Albaida

Carrers d’Ontinyent s’omplen de música amb la ‘IV Edició de la Trobada de Dolçainers’

Por Redacción ComarcalCV
MUPITERRADEFESTES2025
CollaComunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

À Punt estrena ‘Terra de festes’, un homenaje a la cultura festiva valenciana

Por Redacción ComarcalCV
Els bombers, junt als enderrocs de la casa col·lapsada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Mor un treballador en la solsida d’un habitatge en obres a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
265 ontinyent ciutat
CulturarteLa Vall d'Albaida

La llar del jubilat d’Ontinyent acollirà una exposició sobre el llegat artístic de l’escultor Manolo García

Por Redacción ComarcalCV
descargar
L'AlcoiàLa Vall d'Albaida

La UPV y Fundació Caixa Ontinyent impulsan el Aula de Sostenibilidad en Alcoi

Por Redacción ComarcalCV
image 114
La Vall d'Albaida

La Diputación invierte 300.000 euros en Aielo de Malferit para reconstruir el Pont d’Allà Baix

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?