BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
sábado, 7 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Mancomunitat de la Vall d’Albaida i la SOPROVA impulsen el Taller d’Ocupació ‘l’Ombria del Benicadell II’

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado diciembre 22, 2021
38 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

El 30 de desembre començarà aquest programa mixt d’ocupació i formació d’àmbit comarcal destinat a deu persones amb dificultats d’inserció laboral

El programa Taller d’ocupació ‘l’Ombria del Benicadell II’, sol·licitat per la Societat per a la Promoció de la Vall d’Albaida (SOPROVA, S.A.), i cofinançat per la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida i pel Servei Valencià d’Ocupació i Formació (LABORA), comença a finals de desembre i tindrà una durada d’un any.

La posada en marxa d’aquest programa suposa un cost de 247.856,11 euros, del qual la Generalitat Valenciana cobreix quasi el 100%, sent susceptible de cofinançament pel Fons Social Europeu amb càrrec al corresponent Programa Operatiu del Fons Social Europeu de la Comunitat Valenciana (POCV).

L’objectiu principal d’aquests programes és millorar l’ocupabilitat de persones que es troben a l’atur per facilitar la seua inserció laboral, mitjançant la realització d’accions formatives en alternança amb la realització d’obres d’utilitat pública o interés social.

La Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida i SOPROVA, S.A. han resolt desenvolupar aquest projecte al paisatge protegit l’Ombria del Benicadell, símbol social, cultural i ambiental de la comarca de la Vall d’Albaida.

L’objectiu específic serà la millora dels ambients forestals mitjançant l’aplicació del mètode de “nuclis de dispersió i reclam”. Amb aquesta metodologia es pretén millorar la diversitat de les comunitats vegetals existents per facilitar la sea evolució a comunitats més madures. S’espera potenciar l’atracció i dispersió de diàspores i el seu establiment mitjançant la reforestació de nuclis de reduïdes dimensions inserits en una matriu forestal, així com el foment de l’heterogeneïtat vegetal i la introducció d’espècies. Aquestes actuacions es realitzaran en coordinació amb la Conselleria d’Agricultura, Medi ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural.

Al llarg del projecte, l’alumnat rebrà formació per part del personal docent i directiu per a l’obtenció del certificat de professionalitat de nivell 1 “Activitats auxiliars en conservació i millora de serres” i el de nivell 2 “Repoblacions forestals i tractaments silvícoles”, a més de la formació addicional i complementària associada al lloc de treball que és remunerat.

Les entitats promotores manifesten la satisfacció pel treball fet durant els darrers anys, que ha fet possible l’homologació d’aquest tipus de programes que afavoreixen la inserció laboral a través de la formació.

Tags: Vall d'Alba
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Manises brilla en los Premios Nacionales de Cerámica 2025 con un galardón y dos candidaturas finalistas

La Asociación Española de Ciudades de la Cerámica (AeCC) entregó el pasado 31 de mayo…

Caixa Ontinyent reivindica en el Congrés el seu model de banca local i compromesa socialment

El president de Caixa Ontinyent, José Pla, va participar aquest dijous en la jornada 'Reptes…

La Ministra de Joventut i el Consell de Xiquets dialoguen a Xàtiva sobre drets, diversitat i convivència

La ministra de Joventut i Infància, Sira Rego, ha presidit aquest dijous l’últim plenari del…

Otras noticias

Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?