ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix accepta entrar a governar la Mancomunitat de la Vall d’Albaida amb PP i Compromís

La formació municipalista assumirà la gestió del refugi comarcal i l’àrea de serveis socials i destaca que “cal fer un acte de responsabilitat” en un moment delicat per a l’entitat
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 19, 2024
275 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
7327 jordi vila

La formació municipalista Ens Uneix a La Vall d’Albaida ha acceptat l’oferiment del Partit Popular de formar part del Govern de la Mancomunitat de Municipis comarcal amb aquest partit i amb Compromís. Així ho ha confirmat el secretari d’Organització d’Ens Uneix a La Vall d’Albaida, Jordi Vila, qui ha destacat que en un moment delicat per a la Mancomunitat “cal fer un acte de responsabilitat per ta lque els veins i veines de la comarca puguen accedir als serveis que presta aquesta entitat”.

En concret, al nou govern que conformaran PP, Compromís i Ens Uneix, els municipalistes proposaran assumir la gestió del refugi comarcal i l’àrea de Serveis Socials, a través dels alcaldes del Palomar, Jordi Vila i Benicolet, Iván Martínez, així com la representació de la Mancomunitat en la Fundació Universitària Campus Ontinyent amb la 1a tinent d’alcalde ontinyentina Natàlia Enguix, i al Fons Valencià per la Solidaritat amb l’alcalde d’Ontinyent Jorge Rodríguez.

Des d’Ens Uneix s’ha valorat positivament que PP i Compromís coincidisquen en el plantejament que inicialment ja va proposar Ens Uneix d’un govern de diversos partits on estigueren totes aquelles formacions “en veritables ganes de treballar per la comarca”. En aquest sentit, s’ha lamentat que després de 8 anys presidint la Mancomunitat, “el PSPV-PSOE opte per no sumar-se al treball per rellançar-la”.

Jordi Vila remarcava que dins de l’acord per conformar el nou govern “ha estat clau el compromís del President d’adaptar els estatuts de la Mancomunitat a la llei vigent, aprovada en 2019, que determina que els municipis han de tenir una representativitat en aquestos òrgans proporcional a la seua xifra poblacional i aportació econòmica. La situació que tenim fins ara no respecta esta llei i per tant és una ilegalitat. Ontinyent, l’Olleria o Albaida tenen una càrrega econòmica molt superior a la seua representació, i s’ha pactat que els municipis tinguen un pes semblant a la càrrega econòmica que assumeixen i al seu volum poblacional”, destacava.

Tags: admin Vall d'Alba

Lo + leído

Presó per als acusats del crim de Benifaió: la investigació apunta al fill com a presumpte autor de l’incendi

La investigació policial sobre la tràgica mort d'un home a Benifaió el passat mes d'agost…

Sanidad inicia las obras del nuevo consultorio auxiliar de Beniparrell con una inversión de 1,5 millones de euros

La Conselleria de Sanidad ha iniciado las obras de construcción del nuevo consultorio auxiliar de…

La Diputació de València impulsa la promoción turística de sus pueblos en Fitur 2026

La Diputació de València ha puesto en el foco de su estrategia turística para 2026…

Otras noticias

Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?