ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El president de Toyota Gran Bretanya, convidat de les trobades empresarials de la Vall d’Albaida

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 20, 2022
194 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El valencià Agustín Martín, ha estat el protagonista de les trobades organitzades per l’empresarial COEVAL

Agustín Martín, President i Director General de Toyota Gran Bretanya (TGB), ha sigut el destacat convidat de la Trobada Empresarial de COEVAL. Agustín Martín, natural de València, té forts llaços amb Ontinyent i la Vall d’Albaida. Entre els assistents a aquesta trobada va estar el Regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda, representants de l’Associació de Tallers d’Automoció de la Vall d’Albaida, així com destacats empresaris de la Comarca.

Agustín Martín és President Executiu de TGB des d’octubre de 2020, és responsable de la venda i distribució de vehicles, peces i serveis Toyota al Regne Unit. Addicionalment, Martín és responsable general de les operacions de la marca japonesa a aquest país, que inclou dues factories de producció de vehicles i motors, tenint al seu càrrec a més de 3.750 empleats. TGB té una facturació anual superior als 4.500 milions d’euros.

Agustín Martín té una dilatada experiència de més de 25 anys en Toyota. Durant aqueix període ha ocupat diferents càrrecs de responsabilitat tant a nivell europeu (Director General de Toyota Connected Europe), com a nivell nacional (President i Director General de Toyota a Espanya).

El President de la Confederació Empresarial de la Vall d’Albaida (COEVAL), Javier Cabedo, va destacar la importància de poder gaudir i compartir a Ontinyent dels coneixements i competències d’un directiu de primer nivell mundial, així com conéixer en primera persona la situació actual i el futur d’un sector econòmic en ple procés de canvi i reinvenció a conseqüència de l’aparició de la tecnologia híbrida i elèctrica.

El President Executiu de TGB, va exposar que Toyota, amb les marques Toyota i Lexus, suma més de 20 milions d’automòbils electrificats venuts en el món des de fa dues dècades. D’aqueixa quantitat, uns 380.000 corresponen al mercat espanyol.

En la seua intervenció, Agustín Martín va destacar que la indústria de l’automoció viu moments de gran complexitat per la regulació europea que l’obliga a zero emissions en 2035, per la qual cosa Toyota està immers en aqueixa transició on conviuen vehicles dièsel, gasolina, híbrids, elèctrics i hidrogen.

Finalment, Agustín Martín va informar de la ferma aposta que TOYOTA està mantenint pel vehicle elèctric, recuperant al seu torn serveis que tenia externalitzats i adaptant-se a una realitat en la qual el vehicle deixa de ser un producte per a convertir-se en un servei, a conseqüència de les actuals maneres d’entendre la mobilitat de les noves generacions

Tags: Vall d'Alba

Lo + leído

Paiporta busca 9,5 millones en fondos europeos para transformar su modelo urbano tras la catástrofe de la dana

El Ayuntamiento de Paiporta ha dado un paso decisivo para su recuperación integral con la…

Sagunt fixa el 2 de març per a l’arribada de la megadraga: així serà la gran regeneració d’Almardà, Corint i Malva-rosa

El litoral nord de Sagunt es prepara per a una intervenció històrica. L'Ajuntament de Sagunt…

Así es el sistema pionero de visión artificial que usa la Diputació de València para ‘cazar’ jabalíes en la carretera

La Diputació de València ha dado un salto tecnológico cualitativo en la gestión de la…

Otras noticias

Nino Bravo.
La Vall d'Albaida

La Diputació ix al rescat per mantenir el Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit i evitar que se’n vaja a València

Por Toni Cuquerella
Nino Bravo.
La Vall d'Albaida

Nino Bravo s’acomiada d’Aielo de Malferit

Por Toni Cuquerella
Seu central de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent duplica el seu pressupost d’obra social i destina 1,7 milions a la futura Facultat de Veterinària

Por Toni Cuquerella
Autobús urbà d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Fins a 60 passatgers i pantalles de gran format: Ontinyent renova els seus autobusos municipals amb ajuda de Diputació

Por Toni Cuquerella
policiaontinyent
La Vall d'Albaida

Detenidos 14 jóvenes en Ontinyent por agresiones a otro joven tras cambiarse de sexo

Por Redacción ComarcalCV
Foto1 9
La Vall d'Albaida

Cinco detenidos por 14 robos con fuerza en bares y gasolineras de la Vall d’Albaida

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?