La seu d’ATEVAL (Associació d’Empresaris Tèxtils de la Comunitat Valenciana) a Ontinyent va allotjar la signatura de l’Acord marc de Col·laboració entre aquest col·lectiu empresarial i COEVAL (Confederació Empresarial de la Vall d’Albaida ), rubricat pels seus respectius presidents, Rafael Lurbe i Javier Cabedo.
Aquest acord afirmen que «servirà per a enfortir la relació i unitat d’acció ja existent entre totes dues associacions, així com per a impulsar al màxim el sector industrial de la Vall d’Albaida, com a motor de l’activitat econòmica comarcal».
Aquesta signatura també vol «llançar un missatge social i econòmic clar en els temps complexos que vivim: junts és l’única manera de ser fortes. És necessari treballar des de la cooperació i la col·laboració per a poder avançar i ser més competitius».
Afegeixen que «les persones i les empreses passen, però el territori roman i només des de la unitat serà possible que la Vall d’Albaida continue creixent com a comarca d’oportunitats, comptant amb un ecosistema d’empreses, autònoms i treballadors de primer nivell».
Fruit d’aquest Acord s’intensificaran els treballs per a la millora de les infraestructures energètiques i hídriques a la comarca, de cara a poder optimitzar el servei en les empreses ja instal·lades i de les quals puguen instal·lar-se en un futur. També es pretén col·laborar de manera conjunta en la petició davant les diferents Administracions de més i millor sòl industrial públic, que permeta retindre i atraure empreses a la Vall d’Albaida.
«Afavorir la major concordança entre l’oferta i la demanda formativa del territori, tant en la Formació Professional com en la Universitària, serà, sens dubte, un altre dels punts clau a desenvolupar en col·laboració per totes dues entitats», afigen els col·lectius empresarials.
Activitats conjuntes com la que es durà a terme el pròxim 23 d’abril per a conéixer nous recursos empresarials, com el Interim Management, poc conegut en altres territoris i que poden aportar valor afegit a les empreses en moments decisius d’aquestes, són prova d’eixe missatge d’unitat d’acció que COEVAL i ATEVAL volen visibilitzar a tota la comarca.