ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comunitat Valenciana

‘Valencians al món’ recorre la Pulla, el taló de la bota d’Itàlia

admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 22, 2024
308 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6579 carol sant antoni pulla

Este dimecres a les 22:45 h Valencians al món visita el sud d’Itàlia de la mà del reporter Enrique Tena. Situada en el taló de la bota italiana, la Pulla és una regió rica en història, cultura i paisatges. Amb els seus encantadors pobles de pedra blanca, platges cristal·lines i una tradició culinària que destaca pels sabors autèntics, la Pulla és una destinació imprescindible per als amants del turisme cultural i gastronòmic.

Vanessa Toscano, de Guardamar del Segura, fa quinze anys que viu a Lecce. Coneixerem el barri antic d’esta ciutat coneguda com la Florència del sud, famosa per la impressionant arquitectura barroca, amb la plaça del Duomo com una de les seues joies més destacades. També tastarem el pasticciotto, un deliciós pastís farcit de crema que destaca per la cruixent massa daurada.
Cristina Villar, de Mislata, fa nou mesos que viu a Bari. Descobrirem com es fa la pasta a mà, en concret les orecchiette, una deliciosa especialitat de la regió. El seu nom, que significa orelles xicotetes en italià, fa referència a la forma distintiva. Cristina ens presentarà Laura Oliver, de València, companya de l’Erasmus i viurem la vibrant nit de Bari, una ciutat amb molta joventut. 
Alba Martínez, de Castelló de la Plana, fa dos anys que viu a Matera, una ciutat que ha guanyat fama internacional per ser l’escenari de nombroses produccions cinematogràfiques. El seu impressionant paisatge urbà i la seua atmosfera única han servit de teló de fons per a diverses pel·lícules destacades, com la La passió de Crist, No time to die o Ben-Hur. 
Marta Cambronero, de València, fa quatre anys que viu a Itàlia. Amb ella visitarem Alberobello, cèlebre pels icònics trulli, unes singulars construccions de pedra blanca amb sostres cònics que daten del segle XV. Estos encantadors edificis, que semblen eixits d’un conte de fades, han sigut declarats patrimoni de la humanitat per la UNESCO.
Carol Sorribes, de Sant Antoni de Benaixeve, fa dos anys que viu a Trani. Amb ella tastarem el marisc de la zona i en concret el cru di pesce, un dels plats més representatius que destaca per la varietat (ostres, clòtxines, tellerines, gambes i calamars).

Tags: admin València

Lo + leído

La Generalitat reivindica la potència industrial de la Vall d’Albaida i aposta per la retenció del talent

El secretari autonòmic d'Indústria, Comerç i Consum, Felipe Carrasco, ha inaugurat aquest dimarts a Ontinyent…

La Generalitat y l’Horta Sud acuerdan priorizar el drenaje de la Pista de Silla para blindar la comarca ante inundaciones

La Mancomunitat de l’Horta Sud ha acogido este martes una jornada estratégica con la cúpula…

Detenidas cinco personas por traficar con marihuana en una empresa de La Safor

La comarca de LA Safor ha sido escenario de una operación policial que ha permitido…

Otras noticias

Jabalíes.
Comunitat Valenciana

Así es el sistema pionero de visión artificial que usa la Diputació de València para ‘cazar’ jabalíes en la carretera

Por Toni Cuquerella
Actuación de los bomberos ante un riesgo de desprendimiento por viento.
Comunitat Valenciana

El 112 emite un aviso especial: la Comunitat Valenciana se prepara para días críticos de viento extremo

Por Toni Cuquerella
Actuación de los bomberos de Castelló por el viento.
ComarcalComunitat Valenciana

De las rachas huracanadas de 151 km/h en Xodos a los 26°C en Miramar: el paso devastador de la borrasca Nils

Por Toni Cuquerella
Los bomberos intervienen en un panel publicitario afectado por los vientos huracanados.
Comunitat Valenciana

La borrasca Nils azota la Comunitat Valenciana con vientos de poniente huracanados y rachas máximas de hasta 111 km/h

Por Toni Cuquerella
WhatsApp Image 2026 02 08 at 21.54.28
Comunitat Valenciana

La Unión Europea activa un proyecto estratégico de reintegración social e innovación educativa

Por Javier
endavant catarroja
Comunitat Valenciana

Mucho más que una obra: La Generalitat se vuelca con la reconstrucción

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?