BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
domingo, 8 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comunitat Valenciana

Una oferta més completa i competitiva en À Punt per a començar temporada

admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado septiembre 4, 2024
46 vistas
6 Min lectura
Compartir en:
8061 presentacio programacio 004 a punt

El 9 de setembre comença la nova temporada d’À Punt amb una oferta televisiva més completa i competitiva. Després de l’estiu, la radiotelevisió valenciana revoluciona la graella amb l’estrena dos grans magazins en directe, un al matí i un altre a la vesprada, i la tornada dels programes estrela de la cadena en el prime time.

Per al director general d’À Punt, Alfred Costa, l’impuls de la Generalitat a esta casa “ha permés activar alguns projectes destinats a aconseguir tres objectius prioritaris: incrementar la producció pròpia i les hores de directe fins al 80% de la graella; apostar encara més per la proximitat; i ser motor del sector audiovisual valencià com a indústria estratègica en la creació de llocs de treball i dinamitzadora de l’economia local, a més d’activar la ficció seriada com a marca d’identitat de la casa”.
La primera gran aposta és Bon dia Comunitat Valenciana, el magazín matinal presentat per Ximo Rovira i Gemma Juan. De dilluns a divendres, de 10:00 h a 13:00 h, oferirà una experiència completa d’actualitat i entreteniment. Durant tres hores en directe, el programa abordarà una gran varietat de temes socials, culturals, d’actualitat, festes, consum, treball o educació que afecten totes les comarques. 
Presentat per Àlex Blanquer, En directe és la segona gran estrena d’À Punt. De dilluns a divendres, de 18:30 a 20:30 h, este magazín oferirà multitud de connexions en directe i reporterisme. Cada dia, un equip de set reporters que coneixen molt a prop els pobles que visiten ens acostaran l’última hora i les millors històries, i articularan actualitat i servei públic com a eixos fonamentals de la cadena pública.
I en este nou curs televisiu 2024-2025, torna L’Alqueria Blanca, la sèrie més mítica de la televisió valenciana, que ja ha emés setze temporades i que ens mostra amb humor, senzillesa i amb to costumista molts dels valors, tradicions i cultura dels valencians.

[Img #10130]
Tornen els programes estrela al prime time  
Cada nit de dilluns a divendres, tornen els programes estrela amb nous capítols per a impulsar el prime time d’À Punt. 
A les 22:45 hores, els dilluns serà el torn dels reportatges d’investigació de Zoom, els dimarts arribarà una nova temporada de l’esperat true crime L’hora fosca, els dimecres continua Valencians al món amb nous països fascinants per descobrir i els dijous s’estrena una nova entrega de Xino xano, que mostra les noves aventures del xinés més valencià, Hu Zhao als pobles de la Comunitat Valenciana que visita. Esta temporada, Sagunt, Alcoi, Calp, Sueca, Altura i la Vila Joiosa són algunes de les destinacions.
Els concursos i la gastronomia, que no falten
També continua cada dia la doble dosi de concursos i entreteniment que ens du Atrapa’m si pots en horari de sobretaula, amb Òscar Tramoyeres, i després de l’informatiu de la nit, A la saca, que presenta el també humorista Eugeni Alemany. Tampoc faltaran noves receptes del programa de gastronomia La cuina de Morera, ara després de l’informatiu de migdia, o el programa de benestar animal dirigit al públic més familiar, com és Animalades.
Cine de qualitat per a les nits del cap de setmana
Esta nova temporada ve carregada de ficció de qualitat per a les nits del cap de setmana. Els divendres, À Punt proposa una Nit de detectius amb pel·lícules de suspense i crims, mentre que els dissabtes l’entreteniment està assegurat amb La gran estrena, els millors llargmetratges en sistema dual, en castellà i en versió original.
Mentre arriben els protagonistes de L’Alqueria Blanca a la pantalla, la nit dels diumenges cal reservar-la per a sèries com Delta o Dieciocho, amb la participació de molts actors i tècnics valencians. 

Més programes de producció propia i un altra manera de contar l’actualitat
El full de ruta de la televisió pública passa per més i millor informació de proximitat. Cada matí a les 7:00 h, Xavier Borràs despertarà els valencians amb Les notícies del matí. A les 14:00 h, Marta Ventura ens oferirà tota l’actualitat del dia en l’NTC migdia, mentre que l’NTC nit el presentarà Amparo Fernández. Els caps de setmana serà Carolina Salvador qui ens porte tota l’actualitat.
A més, el 9 de setembre s’estrena també Grada 20:30, presentat per Juanma Melero i per Isabel Sánchez, i amb la col·laboració de veus molt destacades del periodisme esportiu. Alguns dels noms que debatran sobre l’actualitat esportiva són Cristina Bea, Pedro Morata, Paco Lloret, Fran Guaita, Hugo Ballester, Esther Collado, Dani Meroño, Manolo Montalt, Paco Polit o Kike Mateu, entre molts altres.
Ja per a acabar cal destacar La via verda com a programa de producció pròpia, que compleix els cent primers programes l’11 de setembre. Amb Mathies Muñoz com a presentador, À Punt recupera el medi ambient i el nostre entorn com a referent informatiu. 
 
 

Tags: València
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Manises brilla en los Premios Nacionales de Cerámica 2025 con un galardón y dos candidaturas finalistas

La Asociación Española de Ciudades de la Cerámica (AeCC) entregó el pasado 31 de mayo…

Caixa Ontinyent reivindica en el Congrés el seu model de banca local i compromesa socialment

El president de Caixa Ontinyent, José Pla, va participar aquest dijous en la jornada 'Reptes…

La Ministra de Joventut i el Consell de Xiquets dialoguen a Xàtiva sobre drets, diversitat i convivència

La ministra de Joventut i Infància, Sira Rego, ha presidit aquest dijous l’últim plenari del…

Otras noticias

Parque El Recorral
Comunitat Valenciana

Hidraqua apuesta por naturalizar espacios, usar agua regenerada y reducir plásticos

Por Javier
250603 VICE Foto6 SCamarero RdP PlenoConsell
Comunitat Valenciana

El Consell destina 36 millones de euros en ayudas para vehículos afectados por la DANA y amplía los colectivos beneficiarios

Por Javier
Imagen no4 Pradera de Posidonia
Comunitat Valenciana

Compromiso y respeto ambiental para proteger el mar

Por Javier
Bandera Azul.
Comunitat Valenciana

Estas son las 164 Banderas Azules que ha obtenido la Comunitat Valenciana con las que vuelve a liderar el ránking de España

Por Toni Cuquerella
El suministro eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
Comunitat Valenciana

Recuperado al 100% el suministro eléctrico en la Comunitat Valenciana tras el apagón general

Por Toni Cuquerella
Los bomberos han tenido que realizar servicios especiales por el apagón.
Comunitat Valenciana

Consecuencias del apagón: Mazón cede la gestión de la emergencia al Gobierno, colegios abiertos y transportes interrumpidos

Por Toni Cuquerella
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?