ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Gandia reivindicarà els seus atractius turístics en fitur per presentar-se com ciutat atractiva per invertir

S'abordarà el públic professional i inversor durant les jornades de dimecres, dijous i divendres
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 19, 2024
286 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
7964 gandia mesa turisme

La regidora delegada de Turisme de l’Ajuntament de Gandia, Balbina Sendra ha presentat aquest matí als mitjans de comunicació la programació i els continguts que la nostra ciutat presentarà la setmana que ve, del 24 al 28 de gener, a la 48 edició de la Fira Internacional de Turisme de Madrid, FITUR 2024.

Prèviament, totes les iniciatives programades s’han donat a conéixer als representants del sector i grups polítics a la Mesa de Turisme celebrada hui al Saló Laval del consistori i que ha estat presidida per l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto.

Sendra ha afirmat que en aquesta ocasió les línies generals de la participació de Gandia estaran basades en «certeses i no en grans projectes». «Posarem en valor totes les coses que ja estem fent i destacar la Gandia del dia a dia que volem arribi al cor de tots els visitants».

L’edil ha destacat que, per una banda, s’abordarà el públic professional i inversor durant les jornades de dimecres, dijous i divendres. «Aquests dies presentarem i reafirmarem les novetats i els avantatges que tenim a l’hora d’aconseguir que el sector invertisca en la nostra ciutat per desenvolupar nous projectes i iniciatives».

D’altra banda, s’hi abordarà el públic finalista. «Volem que les persones coneguen que Gandia té moltíssimes raons per ser un lloc on invertir el seu temps que és el més valuós que tenim», ha declarat Sendra, qui sobre aquestes raons ha incidit que són sis:

1.- Climatològiques. Gandia compta amb una temperatura mitjana de 14 graus centígrads a l’hivern i més de 300 dies de sol a l’any. En aquest sentit, es remarcaran una sèrie d’iniciatives que pretenen atraure visitants interessats en les activitats a l’aire lliure.

2.- Culturals. La ciutat destaca per la seua rica programació cultural i de tota mena d’esdeveniments durant els 365 dies de l’any i va a Fitur amb una nova proposta dirigida a un públic molt específic.

3.- Gastronòmiques. A més de la fideuà es posaran en valor nous productes gastronòmics de la mà de Tasta Gandia i DestíSafor.

4.- Patrimonials. A diferència d’altres edicions, s’aposta aquest any pel patrimoni arquitectònic vinculat al turisme i a les visites guiades.

5.- Tradicionals. Les Falles i la Setmana Santa tindran el seu pes específic amb la posada en valor de la declaració com a Festes d’Interés Turístic Nacional.

6.- Pluralitat i respecte. En aquest sentit, la regidora ha avançat que s’abordarà una nova iniciativa LGTBI. «Pensem que és un tema important perquè és un tipus de públic que estem treballant».

Finalment, Sendra ha explicat que «acudim a Fitur amb un ampli ventall d’opcions i oportunitats que abordarem en multitud de formats. Hem intentat que cadascuna de les coses que fem emocionen la gent, però fent-ho a través de les realitats i certeses».

Tags: admin Turís

Lo + leído

Pillat l’amo d’un bar a l’Alqueria de la Comtessa: així espiava els seus clients als lavabos amb càmeres ocultes

La Guàrdia Civil ha arrestat un home de 48 anys a l'Alqueria de la Comtessa…

L’arribada d’un cinqué jutjat redobla la pressió a Xàtiva per a recuperar el Palau de Justícia tombat per la Conselleria

La situació judicial a Xàtiva ha fet un tomb inesperat després de la recent decisió…

Atención usuarios de Cercanías València: guía de horarios y autobuses que ofrece Renfe por obras este fin de semana

Los usuarios de la red ferroviaria en la Comunitat Valenciana deberán modificar sus hábitos de…

Otras noticias

MiramarfotoAbulaila2
La Safor

La Diputación de Valencia adelanta a enero la campaña de limpieza de playas en la Safor

Por Redacción ComarcalCV
Visita platja gener 5
La Safor

Tavernes de la Valldigna recibe 45.000 m³ de arena para regenerar su playa tras temporal

Por Redacción ComarcalCV
Reunion Bartolome Perez Hospital Gandia
La Safor

Gandia tendrá la segunda unidad de hospitalización infanto-juvenil de la provincia de Valencia

Por Javier
Imatge del projecte que s'executarà en primera línia de mar de Gandia.
ComarcalLa Safor

Gandia revoluciona la seua primera línia de platja amb el primer ‘Espai Climàtic’ contra la calor: així serà el nou passeig marítim

Por Toni Cuquerella
260120 TEMPORAL HARRY 2
La Safor

Tavernes de la Valldigna coordina la recuperación tras el temporal Harry y evalúa los daños en la playa

Por Redacción ComarcalCV
AO6174copia
CollaLa Safor

Gandia presenta el libro Foc i Flama con las Falleras Mayores

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?