ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

La Generalitat aprova el projecte bàsic de la variant de la CV-50 a Tavernes de la Valldigna i la connexió amb la N-332

La variant evitarà el pas de vehicles per l'interior del nucli urbà del municipi, millorarà la seguretat viària i la qualitat de vida dels ciutadans
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 8, 2024
227 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
1327 tavernes valldigna variant

La Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori ha aprovat definitivament el projecte bàsic de la variant de la CV-50 a Tavernes de la Valldigna i la connexió amb la N-332, com a requisit necessari per a poder licitar la contractació de la redacció del projecte de construcció en aquest primer semestre de l’any 2024.

La directora general d’Infraestructures i Projectes Urbans, María José Martínez Ruzafa, ha destacat que “la variant donarà continuïtat a la carretera CV-50, evitarà el pas per l’interior del nucli urbà del municipi i millorarà la seguretat viària, així com la qualitat de vida dels ciutadans de Tavernes de la Valldigna”.

Respecte a la redacció del projecte de construcció, María José Martínez Ruzfa, ha recordat que “es tindran en compte els condicionants establits en la Declaració d’Impacte Ambiental i en l’informe de resposta d’al·legacions rebudes durant el tràmit d’informació pública”. Per això, ha afirmat que “s’hauran de donar solucions per a obtindre les autoritzacions sectorials, especialment del Ministeri de Transports i Mobilitat i de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer”.

El projecte haurà de definir una solució per a la connexió de la CV-50 amb la N-332 consensuada i autoritzable per la Demarcació de Carreteres a la Comunitat Valenciana. “El traçat creua els llits del barranc del Malet i el riu Vaca, en un àmbit inundable en el qual està pendent, per part del Ministeri de Transició Ecològica, la canalització del riu Vaca”, ha informat Martínez Ruzafa.

Intensitat de trànsit

La CV-50 forma part de la xarxa bàsica i estructural de la xarxa de carreteres de la Comunitat Valenciana. En l’àmbit del projecte, presenta una intensitat mitjana diària (IMD) de vehicles elevada, de l’ordre de 10.000 vehicles/dia, amb un percentatge del 5% de vehicles pesants, que circula per l’interior de la travessia de Tavernes de la Valldigna.

Aquesta alta intensitat de trànsit i la longitud de més de 2 quilòmetres de la travessia, exerceix un efecte barrera a la població, la qual cosa produeix problemes de seguretat viària, contaminació acústica i la qualitat de l’aire es veu afectada per l’emissió de gasos i l’augment dels temps dels recorreguts urbans.

Finalment, el traçat previst per a la variant de Tavernes discorre pel sud del nucli urbà i la tipologia es correspon amb la d’una carretera convencional, d’un carril per sentit de circulació i vorals, amb interseccions tipus glorieta, que permeta millorar la connectivitat amb el nucli urbà i minimitzar l’efecte barrera. També es preveu el disseny d’un itinerari cicle-per als vianants que connecte amb els camins agrícoles i les localitats veïnes.

Tags: admin Tavernes de la Valldigna

Lo + leído

La Diputació de València enciende la Navidad con la campaña “Tu fas gran el nostre Nadal” y una amplia programación cultural

La Diputació de València ha dado la bienvenida oficial a la Navidad con la presentación…

Gandia engega la il·luminació nadalenca amb un espectacle a la plaça del Prado

Gandia va donar inici oficial al Nadal amb un esdeveniment en què la regidoria de…

Morella renueva la entrada por el portal de Sant Miquel con una inversión de 201.000 euros

El Ayuntamiento de Morella ha finalizado los trabajos de mejora en la entrada principal del…

Otras noticias

AO0558copia
La Safor

Gandia inaugura el renovado Mercat del Prado y amplía su oferta gastronómica y cultural

Por Redacción ComarcalCV
8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
L' Horta SudL'AlacantíLa Safor

Desmantelada una banda en Picassent por estafar a ancianos en Sueca, Moncada, Mislata, OIiva, Gandia o Xàtiva

Por Redacción ComarcalCV
Vistas del Belen Fundacion Bancaja 3 2
L' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa SaforValencia ciudad

Navidad 2025: València, Gandia, Meliana, Xàtiva y Torrent inauguran sus belenes

Por Javier
pla barranc
La Safor

Gandia inicia la construcción del parque inundable en el barranco de Beniopa

Por Redacción ComarcalCV
Manuela Carmena.
La Safor

Manuela Carmena arriba a ‘Gandia Pensa’ per a reflexionar sobre democràcia, drets humans i esperança

Por Toni Cuquerella
251124frances2511240992
La Safor

Gandia remodela el entorno de los tinglados para acercar el puerto a la ciudad

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?