ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Potries impulsa les obres que permetran un estalvi del 36% de la despesa energètica en la Casa de la Cultura

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado octubre 21, 2022
62 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

El cost d’aquest projecte s’ha pressupostat en prop de 58.000 euros i l’Ajuntament de Potries ha demanat un ajuda per valor de 40.000 euros

L’Ajuntament ha adjudicat les obres per substituir les finestres i les instal·lacions tèrmiques de la Casa de Cultura amb l’objectiu de millorar l’eficiència energètica de l’edifici. A través de la Generalitat Valenciana i les ajudes per a l’Impuls en el Medi Ambient i Canvi Climàtic, el Consistori municipal ha rebut ja 15.000 euros.

El cost d’aquest projecte s’ha pressupostat en prop de 58.000 euros i l’Ajuntament de Potries ha demanat un altra ajuda per valor de 40.000 euros que s’emmarca dins del Programa de desenvolupament rural de la Comunitat Valenciana, de suport per a la realització d’operacions d’acord amb l’estratègia de desenvolupament local participatiu dels grups d’acció local Leader 2014-2020.

El projecte realitzat per l’Ajuntament ha previst el canvi dels tancaments, que ara son de fusta de l’any 1940, mantenint la mateixa quantitat de finestres i substituint-les per altres més eficients d’alumini. La segona de les actuacions és la substitució dels equips de calefacció i refrigeració, que presenten unes avaries i una antiguitat on la seua reparació suposa un cost més elevat que la substitució. Els nous equipaments de climatització tenen una major eficiència energètica i augmenten la potència tèrmica en més d’un 37%.

Dues actuacions ben diferents però molt relacionades amb l’eficiència energètica i que suposarà un estalvi energètic d’aproximadament un 36% i, com a conseqüència, un considerable estalvi econòmic per al Consistori municipal.

Assumpta Domínguez, Alcaldessa de Potries, ha manifestat que «seguim treballant per a reduir les emissions de CO2 i la petjada del carboni, i augmentar l’estalvi econòmic dels edificis públics en la nostra estratègia per a fer un poble més sostenible i resilient davant els efectes del canvi climàtic”.

Tags: Potries
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Torrent solicita a la Confederación Hidrográfica del Júcar la intervención urgente en el barranco de l’Horteta

El Ayuntamiento de Torrent ha enviado un comunicado a la Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ)…

La Diputació de Valencia aprueba una subvención de 300.000 euros para la vía ciclopeatonal del Vernissa

La Diputació de València ha decidido financiar la creación de una ruta ciclopeatonal que unirá…

Un estudio innovador desarrolla en Polinyà de Xúquer cultivo de tabaco libre de nicotina con propiedades farmacológicas

La finca experimental Sinyent, ubicada en Polinyà de Xúquer, acoge el primer ensayo de la…

Otras noticias

AO4545
La Safor

Reabren la salida norte en Gandia hacia València tras mejoras en la N-332

Por Redacción ComarcalCV
Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
250714frances2507143976
La Safor

Gandia aprueba nuevas subvenciones para proyectos sociales y educativos

Por Redacción ComarcalCV
Vista aèria del Pirata Beach Fest de Gandia.
La Safor

El Pirata Beach Fest 2024 es consolida com un referent estiuenc amb més de 30.000 assistents diaris a Gandia

Por Toni Cuquerella
Xeraco foto Abulaila4 1
La Safor

La vía pecuaria que une Tavernes de la Valldigna y Xeraco se convertirá en carretera y vía ciclo-peatonal

Por Redacción ComarcalCV
250711 VISITA PILAR BERNABy A LA GOLETA 10 2
La Ribera BaixaLa Safor

El Govern d’Espanya autoritza un transvasament d’arena per a Tavernes i Cullera

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?