BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
miércoles, 4 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

L’avantprojecte de la Residència i Centre de Dia de Potries obté la llum verda de Conselleria

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 8, 2022
34 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

El projecte suposarà una inversió d’11 milions de la Generalitat, la major de la història a la localitat

La Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives ha donat llum verda a l’avantprojecte de la Residència i Centre de Dia de Potries. S’aconsegueix així fer un pas decisiu en la tramitació administrativa de la nova infraestructura socio-assistencial per a la Safor.

El director general d’Infraestructures de Serveis Socials, Enric Juan i l’alcaldessa de Potries, Assumpta Domínguez, junt als equips tècnics d’ambdues administracions, es van reunir el passat dilluns per tal de consensuar els aspectes tècnics i el cronograma de les actuacions previstes per a principis de l’any 2023.

Assumpta Domínguez, alcaldessa de Potries, s’ha mostrat “molt satisfeta pel treball de l’equip redactor de l’avantprojecte, que després de mesos intensos de feina i dedicació ha obtés l’informe favorable de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives. Una Residència i Centre de dia que respon a un nou model d’atenció per als nostres majors, molt més amable i empàtic amb les seues necessitats. A aquest nou model de residències, s’impulsaran una sèrie d’iniciatives orientades a que l’atenció a les persones amb dependència siga la més semblant a una llar i no a un gran centre deshumanitzat”.

La Generalitat Valenciana realitzarà la major inversió de la història de Potries, al voltant d’onze milions d’euros, a través del Pla Convivint d’Infraestructures de Serveis Socials 2021-2025.

El solar on s’ubicarà l’edifici es troba excavat parcialment i compta amb 3.000 metres quadrats en la cantonada dels carrers Corts Valencianes i Jaume I. L’Ajuntament de Potries va adquirir aquest solar per la necessitat i la continuada demanda social de residències i centres de dia per a gent gran.

Els diferents usos de la Residència i Centre de Dia són independents. També s’han dissenyat dues zones enjardinades a la planta baixa per a l’ús i esplai dels usuaris del centre, una per a cada espai. Al mateix temps s’han creat terrasses a les plantes primera i segona per a que les persones majors puguen gaudir de l’espai exterior sense necessitat de baixar a la planta baixa.

La Residència té capacitat per a 74 persones i es desenvoluparà a la planta baixa, primera, segona i la zona de semisoterrani que dóna al carrer Corts Valencianes. El Centre de Dia es situarà a la planta baixa, tindrà accés pel carrer Jaume I i té capacitat per a 40 usuaris. Es crearà també un garatge d’ús exclusiu per a la residència i, a l’altra part del semisoterrani, un garatge d’ús municipal, però sense comunicació entre les dues parts d’estacionament.

A la Residència, les plantes primera i segona s’han dissenyat amb tres mòduls de dormitoris amb capacitat per a 8, 9 i 20 usuaris cadascun. A cada mòdul s’ha ubicat una sala d’estar amb comunicació exterior a una terrassa o balcó, una sala d’activitats, un menjador amb cuina-office, una zona de control d’infermeria i dos banys. També s’ha previst un bany geriàtric per planta.

Tags: Potries
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

El Consell destina 36 millones de euros en ayudas para vehículos afectados por la DANA y amplía los colectivos beneficiarios

l Consell ha aprobado este martes un decreto que establece las bases para la concesión…

La Generalitat pide al Seprona que investigue vertidos ilegales en el barranco del Poyo en Riba-roja

La Generalitat Valenciana ha solicitado a la Comandancia de la Guardia Civil de Valencia que…

Veinte profesionales se suman al concierto de Torrent solidario con las víctimas de la DANA de l’Horta Sud

Un total de 20 profesionales de conocidas orquestas de ámbito nacional y profesorado de conservatorios…

Otras noticias

Projecte de la marina de Gandia.
La Safor

Les obres de la nova Marina de Gandia començaran al setembre amb una inversió de 8 milions d’euros

Por Toni Cuquerella
El ministre Pablo Bustinduy, junt a l'alcalde de Gandia, José manuel Prieto.
La Safor

El ministre Bustinduy posa Gandia com a exemple en la lluita contra l’intrusisme en els pisos turístics

Por Toni Cuquerella
8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
La Safor

Detenido un joven por un robo con violencia a un menor en Oliva

Por Javier
Feria de Abril de Gandia
FiestasLa Safor

La Feria de Abril de Gandia regresa con una programación repleta de actividades gratuitas

Por Javier
Viviendas de protección oficial en Gandia
La Safor

Gandia contará con un nuevo edificio de 67 viviendas protegidas frente al Palacio de Justicia

Por Javier
Obres per a la millora del Camí Reial d’Ontinyent a Gandia
La SaforLa Vall d'Albaida

La Diputació de València licita les obres per a la millora del Camí Reial d’Ontinyent a Gandia

Por Javier
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?