ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Una ministra i diversos consellers, entre la quinzena d’alts càrrecs institucionals que assistiran als Moros i Cristians d’Ontinyent

Por
Pau Gómez
PorPau Gómez
Grado en Periodismo por la Universitat de València. Máster Universitario en Nuevos Periodismos, Comunicación Política y Sociedad del Conocimiento.
RSS
Publicado agosto 20, 2025
709 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
autoritats25

Més d’una quinzena d’altas càrrecs institucionals del Govern d’Espanya, la Generalitat Valenciana i la Diputació de València acompanyaran aquest divendres a l’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, en la Tribuna d’Autoritats per a veure l’Entrada de les primeres festes de Moros i Cristians d’Ontinyent declarades d’Interés Turístic Internacional.

En concret, el llistat d’autoritats l’encapçalen la Ministra de Ciència, Innovació i Universitats, Diana Morant, i la Vicepresidenta de la Generalitat i Consellera de Serveis Socials, Susana Camarero. També es comptarà amb l’assistència del Conseller d’Emergències i Interior, Juan Carlos Valderrama; la Consellera de Justícia i Administració Pública, Núria Martínez; la Delegada del Govern a la Comunitat Valenciana Pilar Bernabé; el President de la Diputació de València Vicent Mompó, i la Vicepresidenta Natàlia Enguix; el Secretari Autonòmic d’Indústria Felipe Carrasco, el senador Enric Morera, i els diputats nacionals Ignacio Gil Lázaro i Àgueda Micó.

A més a més, han confirmat la seua assistència el síndic a les Corts Valencianes Joan Baldoví; els diputats a Corts Valencianes Mª Carmen Contelles, Jesús Pla i Nathalie Torres; i els diputats provincials Benjamín Mompó, Dolors Gimeno i Sergio Pastor. A la tribuna també assistiran com ve sent habitual nombrosos alcaldes de municipis de la Comunitat Valenciana, així com una ampla representació del món empresarial valencià i representants d’associacions i col·lectius de la ciutat.

L’alcalde de la ciutat, Jorge Rodríguez, destacava que “és un honor comptar amb la presència de les autoritats que ens van a acompanyar en un any tan especial com aquest. Quan vam arribar al govern vam poder comptar amb la presència de l’aleshores ministre Àngel Gabilondo, quan celebravem la declaració d’Interés Turístic Nacional. Ara, poder celebrar la declaració d’Interés Turístic Internacional de les nostres festes amb el suport de representants d’altes institucions que van a acompanyar-nos, és un motiu d’orgull”, manifestava.

Tags: Ontinyent Redacción ComarcalCV

Lo + leído

¿Se acaba el ‘boom’ de la vivienda? Las inmobiliarias valencianas advierten de un cambio de ciclo en los precios

El sector inmobiliario de la Comunitat Valenciana lanza un aviso: los primeros meses de 2026…

La Generalitat liquida el Palau de Justícia a Santa Clara: torna l’immoble a l’Ajuntament i el futur judicial de Xàtiva queda en l’aire

Xàtiva ha rebut un colp definitiu en les seues aspiracions de modernitzar les infraestructures judicials…

Huelga en educación: los sindicatos rechazan la segunda propuesta de servicios mínimos y el conflicto acaba en los tribunales

El conflicto educativo en la Comunitat Valenciana se recrudece. Tras la reunión mantenida esta mañana…

Otras noticias

L'epicentre del terratrèmol s'ha situat a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Nou terratrèmol a Ontinyent: un sisme de magnitud 3,5 fa sacsejar la terra entre altres tremolors menors

Por Toni Cuquerella
Elvira Lindo.
La Vall d'Albaida

Elvira Lindo, gran protagonista de l’XI Cicle ‘Ontinyent Negre’ aquest maig

Por Toni Cuquerella
Unitat de SAMU.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Dos morts en caure un vehicle al riu Clariano a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Localització dels terratrèmols detectats a Ontinyent i Vallada.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Dos sismes a les comarques del sud: terratrèmols a Ontinyent i Vallada sacsegen diversos municipis en les últimes hores

Por Toni Cuquerella
Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?