ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Puig nomena consellera a l’ontinyentina Rebeca Torró, qui ha tingut «una gestió determinant aquesta legislatura»

NULL
admin
Last updated: abril 5, 2025 8:14 pm
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 16, 2022
365 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

El president destaca la gestió que va fer Torró especialment del subministrament d’emergència de material sanitari a l’inici de la pandèmia, i de l’arribada de la gigafactoria de Volkswagen a Sagunt

Rebeca Torró (Ontinyent, 1981) ja ha pres possessió del seu nou càrrec de consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat. La dirigent socialista ha arribat a aquest càrrec dins la remodelació que ha realitzat el president de la Generalitat, Ximo Puig, i substitueix en el departament a Arcadi España, qui passa ara a dirigir la conselleria d’Hisenda.

En l’acte de presa de possessió dels nous consellera, el president Ximo Puig ha explicat l’elecció de Torró afirmant que «la seua anticipació i capacitat de gestió, junt amb tot l’equip de persones que han participat en aquesta qüestió, ha estat determinant en esta legislatura. En els pitjors moments de la pandèmia ajudant-nos a localitzar material sanitari i en la consecució d’un projecte històric com ara ha estat la gigafactoria de Volkswagen, que és eixa finestra d’oportunitat per al futur que volem valencians i valencianes».

Rebeca Torró ha tingut fins ara dues fases en la seua carrera política. Així va començar en 2007 la seua etapa a l’Ajuntament d’Ontinyent, on va arribar al govern municipal en 2011 junt amb Jorge Rodríguez. En aquell any va passar a ser segona tinenta d’alcalde i delegada de l’àrea de Territori, Seguretat Ciutadana i Serveis Municipals fins a maig de 2015 i, posteriorment, primera tinenta d’alcalde i regidora en una àrea similar, a més de vicepresidenta de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida.

En 2016 va iniciar el seu període de càrrecs autonòmics compatibilitzats amb l’Ajuntament d’Ontinyent. Entre abril de 2016 i juliol 2018, va exercir el càrrec de Directora General Habitatge, Rehabilitació i Regeneració Urbana de la Generalitat Valenciana.

En juliol de 2018, amb l’esclat del cas Alqueria, l’alcalde Jorge Rodríguez va ser assenyalat com un dels investigats, i va haver de deixar el càrrec de president de la Diputació de València així com també la seua acta de diputat provincial. En el càrrec va ser substituït per Rebeca Torró que va desenvolupar el càrrec de vicepresidenta segona i diputada d’Hisenda fins juliol de 2019.

En 2019, trecada la seua relació política amb Rodríguez que va deixar el PSPV per fundar el partit independent La Vall ens Uneix, Torró no va optar a entrar a l’Ajuntament d’Ontinyent amb el PSPV. Després de formar part de la llista socialista al Congrés dels Diputats -sense resultar escollida- el juliol de 2019 va ser nomenada secretaria autonòmica d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Consum, des d’on va realitzar les gestions de subministrament de materials d’emergència a l’inici de la pandèmia, i ha desenvolupat la negociació amb Volkswagen. Quant a càrrecs orgànics de partit, és la secretària general del PSPV-PSOE d’Ontinyent i membre del Comité Nacional.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

El Consell concede 76 millones a BP para convertir la refinería de Castelló en un hub de hidrógeno y biocombustibles

La refinería de BP en Castellón da un paso decisivo para acelerar su metamorfosis verde.…

Benavites estrena ‘Lázaro 3.0’, un clásico de la picaresca renovado e inclusivo

Benavites acoge el estreno, el próximo día 12 de octubre a las 20 horas, de…

Bomberos de Valencia da por extinguido el incendio de la Devesa tras calcinar 37 hectáreas

Casi dos semanas después de su inicio, los Bomberos de València han dado por extinguido…

Otras noticias

El viñedo reclama ayudas ante la vendimia.
La CosteraLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

Alarma en el campo valenciano: piden ayudas de hasta 6.000 euros para evitar el abandono masivo de viñedos

Por Toni Cuquerella
Parc inundable de les Mamàs Belgues d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El parc inundable d’Ontinyent, referent a Europa en la lluita contra les inundacions de la mà de la UPV

Por Toni Cuquerella
Pepe Viyuela.
La Vall d'Albaida

Ontinyent comptarà amb Ismael Serrano, Pepe Viyuela, Antonio Molero i Capella de Ministrers en la programació cultural de tardor

Por Toni Cuquerella
ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent i l’Olleria concentren la meitat de l’atur d’una Vall d’Albaida marcada per la resistència industrial

Por Adrián Lupiáñez
Ajuntament d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent activa un servei pioner de psiquiatria infantil per a protegir menors vulnerables

Por Toni Cuquerella
Imatge del Pou Clar d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Tragèdia al Pou Clar d’Ontinyent: mor un home de 40 anys en patir un fort colp contra una roca

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?