ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent urgeix a Patrimoni a autoritzar la reurbanització del barri històric després de l’últim enderroc d’una casa

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 9, 2022
332 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El consistori remarca que l’enderroc de la casa del carrer Roses demostra que no es pot continuar demorant el permís a la modificació del PGOU que donaria llum verda a una intervenció molt necessària

L’Ajuntament d’Ontinyent ha urgit a la Direcció General de Patrimoni de la Generalitat Valenciana a agilitzar la seua part dels tràmits pendents que permetran executar el projecte de regeneració i revitalització del barri de La Vila, una inversió prevista de 3 milions d’euros amb fons autonòmics que creara 12 habitatges al barri, a més de posar en valor l’antiga muralla medieval i millorar l’accessibilitat a la zona.

A tal efecte, l’Ajuntament explica que ha adquirit totes les cases que ha pogut però no així les que son objecte d’expropiació, un tràmit que eixiria endavant ràpidament amb una modificació del Pla General d’Ordenació Urbana (PGOU) que depèn de l’autorització de la Direcció General de Patrimoni. La llum verda a aquest tràmit permetria l’expropiació de les cases que queden per adquirir i la seua demolició, podent desenvolupar-se així el projecte de construcció de la nova entrada a la Vila i de les 12 habitatges projectades al solar del carrer Trinitat.

Des de l’Ajuntament s’ha apuntat que l’enderroc sofert en la nit d’aquest divendres al carrer Roses per una de les cases que van a eliminar-se dins d’aquest projecte «demostra que no es poden demorar més els tràmits, i per això urgim a la Direcció General a agilitzar-los, tal com es va demanar als representants de la Generalitat que van participar en la reunio mantesa amb l’alcalde, el regidor de Territori i tècnics municipals el passat 27 d’octubre a València per tal de comptar amb els informes favorables necessaris per a executar aquest projecte.

Des de l’Ajuntament d’Ontinyent es recorda que poc abans d’eixa reunió ja havia caigut altra casa a la zona, concretament al carrer Muralla, i també s’apunta que les intenses precipitacions registrades aquest hivern i primavera han agreujat la situació dels edificis on s’ha d’actuar. «Afortunadament, ni aleshores ni ara s’ha hagut de lamentar cap dany a les persones, però hem de ser conscients de la necessitat que es puga executar l’actuació prevista, que donarà un gran impuls a la revitalització del barri», concloïen.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Així és el pla d’Ontinyent per a mobilitzar els pisos buits: mediació gratuïta i assegurances contra impagaments

L'Ajuntament d'Ontinyent fa un pas estratègic per a desbloquejar el mercat immobiliari local i oferir…

València encara la traca final de la Fira de Juliol con 2 grandes espectáculos nocturnos

València despide este fin de semana la Feria de Julio 2026 con dos grandes citas…

Ford Almussafes asegura su futuro con el pacto de Geely y la prórroga del Mecanismo RED del Gobierno

La planta de Ford en Almussafes inicia una nueva era de estabilidad industrial y tecnológica.…

Otras noticias

Imatge del Pou Clar d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Acaben els accessos ‘furtius’ al Pou Clar d’Ontinyent: noves tecnologies i més policia per protegir el paratge

Por Toni Cuquerella
Espectacle 'Juga!' de la companyia La Trócola.
La Vall d'Albaida

La Mostra de Titelles d’Estiu 2026 recorrerà la Vall d’Albaida: consulta ací tots els pobles, dates i horaris de les actuacions

Por Toni Cuquerella
carretera pobla del duc Benigànim
La Vall d'Albaida

La Diputació de València licita per 830.000 euros la nova via ciclopeatonal entre Benigànim i la Pobla del Duc

Por Adrián Lupiáñez
Presentació del concert de les quatre bandes d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Històric concert a Ontinyent: les quatre bandes de la ciutat s’uniran per primer cop pel Centenari del Mestre Ferrero

Por Toni Cuquerella
Les temperatures superaran els 40 graus.
Comunitat ValencianaEl ComtatL'AlcoiàLa Marina AltaLa Vall d'Albaida

Alerta roja y noches «del infierno»: la Comunitat Valenciana roza los 45°C en el peor pico de la ola de calor

Por Toni Cuquerella
Els veïns d'Ontinyent deixen els residus a la porta de casa.
La Vall d'Albaida

Menys abocador i més contenidor marró: com la separació de l’orgànic està buidant el fem de rebuig a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?