BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
viernes, 23 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent triplica els ingressos pels espais d’hostaleria de la Fira de Tendes, Tapes i Rock

Un total de 9 grups musicals i un “dj” actuaran en directe, i es comptarà amb un espai dedicat als llibres i una competició de bàsquet 3x3
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 6, 2024
28 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

L’Ajuntament d’Ontinyent triplicarà enguany els ingressos municipals pels espais d’hosteleria de la Fira de Tendes, Tapes i Rock que tindrà lloc aquest cap de setmana a la ciutat, gràcies al nou sistema de subhasta pública que s’ha posat per primera volta en funcionament per a estes zones.

La regidora de Promoció Econòmica, Natàlia Enguix, explicava que “els informes tècnics municipals plantejaven la necessitat de que almenys la meitat del cost d’esta fira que organitza l’Ajuntament a través d’esta regidoria i del Consell Econòmic i Social, vinguera finançada per fons generats per la mateixa. Enguany, amb la implantació del sistema de subhasta pública per als espais d’hosteleria, pràcticament tripliquem els ingressos en aquest concepte, ja que passen de 2.541 a 7.780 euros iva inclós. Amb aquest augment rondem el 30% del cost de l’edició d’enguany, i és un primer pas en la direcció d’arribar al 50% en properes edicions”.

En concret, van a ser 11 empreses les que es repartiran els 12 espais d’hosteleria de la Fira de Tendes, Tapes i Rock. Al cas dels expositoris per a la part de tendes, s’han presentat 45 sol·licituds de participació, que suposaran uns ingressos estimats de 9.438 euros iva inclós, front als 7379 iva inclós de l’edició anterior. Natàlia Enguix explicava que “aquest és un nou camí que encetem seguint les recomanacions dels tècnics i de la intervenció municipal, per a intentar ajustar el cost de la Fira sense que aquesta perga atractiu per al públic d’Ontinyent i les localitats veïnes. Enguany a més hem aconseguit reduïr el cost en aspectes com el so, la seguretat i l’ambientació musical, buscant la màxima eficiència en la gestió d’un esdeveniment que va a seguir sent una cita d’allò més interessant per a totes i tots”, remarcava.

Enguix també agraïa als hostelers i comerciants “l’esforç i la col·laboració amb l’Ajuntament per seguir treballant per una fira que mantinga el seu nivell de qualitat i siga un èxit i una referència per a les comarques veïnes”.

Més música en directe i un nou espai per als llibres

Altres novetats de l’edició d’enguany són l’augment de les actuacions musicals en directe i la creació d’un nou espai per a expositors vinculats amb la lectura. En la part musical, s’augmenta les actuacions per a arribar a les 10 cites, 9 amb grups de diversos estils i 1 DJ. En concret, divendres 7 de juny actuaran “Star on years” (20:00 hores); “Músics de carrer” (22:00) i “Cistella de Mimbre” (00:00). Dissabte actuaran “Beerd Band” (13:00 hores); “Pez Negro” (20:00), “Spicy Cherries” (22:00) i un DJ a les 00:00 hores. Finalment, diumenge actuaran “Germans Brothers” (13:00 hores); “Grupo Ñ” (19:00) i “Suite Rumba” (21:00).

Pel que fa al nou espai dedicat als llibres, inclós a suggerència de la regidoria de Biblioteques, es trobarà ubicada en l’Avinguda d’Albaida, i inclourà un expositor municipal amb un servei propi per al servei de publicacions de l’Ajutament, i altre del servei de publicacions de la institució “Alfons el Magnànim” de la Diputació de València, a més d’expositors de llibreries locals. Igualment, es comptarà amb la presència de diversos autors i autores locals que signaran exemplars de les seues obres.

Finalment, i a l’igual que en l’edició anterior, en la jornada de dissabte es comptarà en el recinte firal, juntament a la zona de tapes i rock, d’un espai on el club esportiu local Ontibasket organitzarà un torneig de bàsquet 3×3, on des de les 16:00 hores competiran equips masculins i femenins d’Ontinyent, València, Benidorm, Moixent, Albaida, Mataró o Burjassot, entre d’altres, sent una competició puntuable per a la competició FIBA 3×3, retransmessa en directe per la plataforma Twich.

Quant als horaris d’obertura al públic de la fira, la part de comerços i serveis obrirà divendres de 18:00 a 22:30 hores; i dissabte i diumenge amb idèntic horari, de 10:30 a 14:00 i de 18:00 a 22:30. La part d’hostaleria, obrirà divendres de 19:00 a 03:00 hores; dissabte de 12:00 a 14:30 i de 18:00 a 03:00, i diumenge 12:00 a 15:00 i de 18:00 a 21:00 hores.

Tags: Ontinyent
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px
Fira del llibre_covercomarcal_cv_page-0001

Lo + leído

Organización y gastronomía: cómo acertar al planificar un evento

Cada vez que se organiza un evento —una boda, una celebración de empresa o una…

Ontinyent acull les VI Jornades ‘La Escalera’, amb figures de primer nivell en art, economia i filosofia

Ontinyent acollirà aquest cap de setmana la celebració de les VI Jornades 'La Escalera', una…

Chelva recordará la tradición del transporte de troncos por el río Turia hasta València

Durante dos días Chelva, la capital de la Serranía, recordará la tradición del transporte fluvial…

Otras noticias

Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
2322 ferran gandia gimnas
La Vall d'Albaida

Ontinyent inverteix més de 60.000 euros en millores a diferents espais del Poliesportiu Municipal

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?