ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent trau a concurs per 231.000 euros la redacció del projecte i direcció de l’obra de remodelació de la piscina coberta

Les obres compten amb una subvenció de fons europeus de 2’6 milions d’euros del programa Next Generation
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 13, 2024
544 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

L’Ajuntament d’Ontinyent ha tret a concurs públic la licitació del projecte i direcció de l’obra de remodelació de la piscina coberta, per un import de 231.250,71 euros, IVA inclós. Les ofertes es podran presentar fins el 13 de març, i l’obertura dels sobres per a les ofertes administratives, tècniques i econòmiques els dies 21 i 28 de març i 4 d’abril, respectivament.

Cal recordar que l’actuació en sí de “Rehabilitació integral i optimització de l’eficiència energètica de la piscina coberta d’Ontinyent”, és una intervenció de gran calat que compta amb una subvenció de 2.651.777’10 euros del programa programa Next Generation de la Unió Europea. El cost total previst de l’actuació és de 3’62 milions, dels que l’Ajuntament haurà d’aportar 968.000 euros, venint la resta de la subvenció europea. L’estalvi energètic de l’actuació en la infrastructura de major consum energètic actual, i que s’estima en un 80% d’estalvi d’energia primària no renovable, permetrà recuperar progressivament la part d’inversió municipal.

El regidor de Territori, Óscar Borrell, recordava que es tracta de la major subvenció europea directa aconseguida per la ciutat, una ajuda molt important “que va ser obtinguda gràcies a la qualitat de l’avantprojecte enviat per optar a la mateixa. El nostre va ser un dels projectes 173 seleccionats d’entre els més de 1000 presentats, a més fruit d’un intens treball participatiu, amb reunions sectorials a les que vam escoltar les demandes de persones usuàries i clubs”.

El regidor d’Esports, Ferran Gandia, apuntava per la seua banda que degut als terminis necessaris per finalitzar els tràmits de les licitacions, els serveis contractats per a la temporada 23/24 no es veuran afectats. Gandia també posava de relleu “el positiu impacte que tindrà l’actuació no sols en l’estalvi energètic, sinò també en les noves possibilitats que tindrà l’espai i les noves funcionalitats, ja que per exemple l’ampliació del got de la piscina ens permetrà homologar-la per a competicions oficials”, recordava.

L’avantprojecte de l’actuació planteja una millora de l’aïllament de tot l’edifici; la millora de les instal·lacions de climatització, ventilació i calefacció; la implantació d’un sistema de control automatitzat; rehabilitació de les quatre façanes mitjançant proteccions bioclimàtiques; creació d’una doble pell amb vegetació que embolica tota l’actuació; d’un hivernacle adossat; o la millora integral dels vestidors i sales de treball.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

À Punt retransmet en directe el Misteri d’Elx aquest divendres i dissabte des de la basílica de Santa Maria

À Punt retransmetrà en directe este divendres 14 i dissabte 15 d'agost les dos parts…

La Comunitat Valenciana blinda sus arrozales contra el ‘cucat’ y reduce un 99 % los insecticidas

Los campos de arroz del Parque Natural de l'Albufera y los marjales de Pego-Oliva y…

Las Bibliotecas de Torrent lanzan un podcast para conectar autores y lectores

Las Bibliotecas Municipales de Torrent han puesto en marcha ‘Un Torrent de llibres’, un podcast…

Otras noticias

vall d'albaida
La Vall d'Albaida

El desempleo cae un 0,17 % en la Vall d’Albaida gracias a Olleria y Albaida

Por Adrián Lupiáñez
ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent ratifica les dades que la situen com la ciutat més segura de la Comunitat Valenciana

Por Adrián Lupiáñez
Montserrat Caballé.
La Vall d'Albaida

Concert gratuït a Llutxent: Una gran Gala d’Òpera i Sarsuela retrà homenatge a Montserrat Caballé aquest dissabte

Por Toni Cuquerella
01TerritoriSimfonic51231
CulturarteLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

La Diputación de Valencia lleva Territori Simfònic a Benimodo y Aielo de Malferit

Por Pau Gómez
Vendimiabl
AgronewsLa SerraníaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

La uva valenciana sufre una parálisis comercial a un mes de la vendimia

Por Javier Ruiz
Reunió de l'alcalde d'Ontinyent amb representants de l'lCAV.
La Vall d'Albaida

Així és el pla d’Ontinyent per a mobilitzar els pisos buits: mediació gratuïta i assegurances contra impagaments

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?