ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca el X Festival de Circ i Teatre amb èxit de la qualitat dels espectacles segons el públic

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 31, 2021
182 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

L’espectacle ‘Martina i el bosc de paper’ tancava aquest dimecres la programació a la Plaça Major, on també tenia lloc la celebració del ‘Cap d’Any Infantil’

El públic assistent al X Festival de Circ i Teatre ha destacat la qualitat de les actuacions programades en l’edició d’enguany, que finalitzava aquest dimecres amb la posada en escena de l’espectacle ‘Martina i el bosc de paper’ a la Plaça Major. Aquesta representació de la companyia valenciana L’Horta Teatre, que emprava titelles per conscienciar sobre els valors de la natura, va estar precedida per la celebració al mateix espai del ‘Cap d’Any Infantil’, que amb la col·laboració de Comerç IN incloïa les “campanades infantils” i el repartiment de xocolata i mona per a berenar.

Les families assistents agraïen a l’Ajuntament la iniciativa, “una proposta de molta qualitat per als menuts, que esperen cada dia les actuacions en il·lusió”, comentava una veïna; “una oferta que és necessària perquè els xiquets i xiquetes puguen gaudir d’estos dies de les vacances de manera educativa i divertida, i no sols amb els regals”, comentava altra. Igualment, es valorava molt positivament la unió enguany de l’acte del ‘Cap d’Any Infantil’ i el tancament del Festival, amb el que ha estat “una injecció d’ànim i alegria per als menuts dins d’un temps tan complicat com el que els ha tocat viure en esta etapa de la seua vida”, apuntaven.

La regidora coordinadora del festival, Sayo Gandia, destacava i agraïa “la bona resposta de la ciutadania, que ha estat sempre respectuosa amb la normativa sanitària decretada per la Generalitat Valenciana i també amb les mesures de seguretat adicionals que hem pres, com va estar la utilització de gel hidroalcoholic i la neteja constant de les casetes de tir i atraccions dispostes en l’espectacle de diumenge de vesprada a la Plaça de la Concepció”. Gandía apuntava que “el mal oratge dels primers dies i la malaltia d’algun dels actors ens han impedit gaudir de la programació completa, però les activitats que hem pogut dur a terme han tingut una gran acollida i el balanç que fem és molt satisfactori. Són temps atípics però dins d’això els xiquets i xiquetes de les families que així ho desitgen estan podent gaudir dels nadals”, manifestava.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Sagunt impulsa la construcció de 10.000 habitatges davant el ‘boom’ de la gigafactoria i el seu creixement demogràfic

L'Ajuntament de Sagunt ha activat una estratègia integral per a donar resposta a la creixent…

El taller sobre asistentes en WhatsApp profundiza en Alzira en el uso seguro y estratégico de este canal para empresas

El Ayuntamiento de Alzira ha acogido una nueva sesión formativa centrada en el uso profesional de…

WhatsApp más allá del uso básico: formación práctica y segura en Caudete de las Fuentes

Caudete de las Fuentes acogerá el próximo 22 de enero, de 11:00 a 13:00 horas,…

Otras noticias

El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
SIBILLA20241
CulturarteLa Vall d'AlbaidaNavidad

Ontinyent celebra el Cant de la Sibil·la en l’església de Santa Maria

Por Redacción ComarcalCV
SAYOGANDIADELME
La Vall d'AlbaidaNavidad

La Casa del Delme d’Ontinyent programa actividades de Navidad para todas las edades

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?