ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent subvenciona fins al 75% el lloguer de naus i locals comercials de nova activitat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 17, 2022
380 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Les empreses que opten a la nova convocatòria d’estes ajudes municipals poden presentar les sol·licituds des d’aquest dimecres

L’Ajuntament d’Ontinyent ha obert una nova convocatòria de les ajudes municipals al per a l’arrendament de naus i locals, publicada aquest dimarts al Butlletí Oficial de la Província de València. El regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda, explicava que “estes ajudes es venen oferint dins la línia de suport a l’activitat econòmica en la ciutat que ve duent a terme el Govern d’Ontinyent. Són ajudes per a activitats empresarials prestades al llarg de 2022, però les empreses beneficiàries han d’haver iniciat esta activitat després del 9 de novembre de 2021, ja que l’objectiu es fomentar la nova activitat», remarcava.

Les despeses subvencionables són les de lloguer realitzades desde el 01/01/2022 a 31/12/2022 (sempre que es dispose de la correponent llicència), amb un import que es calcula en funció del lloc on es troba el local o nau: els locals situats al centre Historic poden tenir ajudes de fins al 75%; els situats als polígons industrials de fins al 50%; i els ubicata a la resta del cas urbá de fins al 25%, en tots els casos amb un màxim de 3.000 euros per beneficiari.

Úbeda explicava que aquest càlcul respon a l’objectiu específic de reforçar especialment l’activitat en llocs determinats com el centre històric, “tot i que les noves activitats als polígons i la resta d’espais urbans també es poden beneficiar d’estes ajudes”. Les sol·licituds des d’aquest dimecres 18 de maig i fins el 31 d’octubre de 2022. Les subvencions es concedeixen per ordre d’entrada, i les bases completes es poden consultat a la web municipal www.ontinyent.es a l’apartat ajuntament-arees-promoció econòmica-subvencions, i les sol·licituds es poden presentar a través de la seu electrònica, també accessible des de la web municipal.

El regidor recordava que les empreses que venen treballant des d’anys anteriors tenen al seu abast altres ajudes com les bonificacions de l’IBI per crear llocs de treball indefinits; les ajudes per a l’elaboració de catàlegs i la participació en fires “així com altres possibilitats de les que es poden informar al departament de Promoció Econòmica”, recordava.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Així és el pla d’Ontinyent per a mobilitzar els pisos buits: mediació gratuïta i assegurances contra impagaments

L'Ajuntament d'Ontinyent fa un pas estratègic per a desbloquejar el mercat immobiliari local i oferir…

València encara la traca final de la Fira de Juliol con 2 grandes espectáculos nocturnos

València despide este fin de semana la Feria de Julio 2026 con dos grandes citas…

Ford Almussafes asegura su futuro con el pacto de Geely y la prórroga del Mecanismo RED del Gobierno

La planta de Ford en Almussafes inicia una nueva era de estabilidad industrial y tecnológica.…

Otras noticias

Imatge del Pou Clar d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Acaben els accessos ‘furtius’ al Pou Clar d’Ontinyent: noves tecnologies i més policia per protegir el paratge

Por Toni Cuquerella
Espectacle 'Juga!' de la companyia La Trócola.
La Vall d'Albaida

La Mostra de Titelles d’Estiu 2026 recorrerà la Vall d’Albaida: consulta ací tots els pobles, dates i horaris de les actuacions

Por Toni Cuquerella
carretera pobla del duc Benigànim
La Vall d'Albaida

La Diputació de València licita per 830.000 euros la nova via ciclopeatonal entre Benigànim i la Pobla del Duc

Por Adrián Lupiáñez
Presentació del concert de les quatre bandes d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Històric concert a Ontinyent: les quatre bandes de la ciutat s’uniran per primer cop pel Centenari del Mestre Ferrero

Por Toni Cuquerella
Les temperatures superaran els 40 graus.
Comunitat ValencianaEl ComtatL'AlcoiàLa Marina AltaLa Vall d'Albaida

Alerta roja y noches «del infierno»: la Comunitat Valenciana roza los 45°C en el peor pico de la ola de calor

Por Toni Cuquerella
Els veïns d'Ontinyent deixen els residus a la porta de casa.
La Vall d'Albaida

Menys abocador i més contenidor marró: com la separació de l’orgànic està buidant el fem de rebuig a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?