ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent se situa com un dels 50 ciutats d’Espanya amb major inversió social per habitant

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 1, 2022
282 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Un estudi estatal inclou Ontinyent al llistat de municipis majors de 20.000 habitants que arriben a la qualificació “d’excel·lents” en base a criteris pressupostaris

Ontinyent s’ha situat con una de les 50 ciutats d’Espanya amb major inversió social per habitant. El V estudi anual de l’Associació Estatal de Directores i Gerents de Serveis Socials, que ha analitzat la inversió en serveis socials dels més de 400 municipis espanyols de més de 20.000 habitants, ha inclós l’Ajuntament d’Ontinyent entre els 52 que en l’últim any van arribar a la qualificació de “excel·lents” en inversió social en base a una sèrie de criteris pressupostaris objectius.

La regidora de Política per a les Persones, Paula Soler, valorava “molt positivament” aquest reconeixement, “que posa en valor l’esforç que ve realitzant l’Ajuntament per estar al costat de les persones i atendre les necessitats socials de la ciutadania. Un esforç que ve sent una constant, que vam redoblar per fer front a la pandèmia i els seus efectes, i una línia de treball que volem mantenir en el futur”, assenyalava.

En concret, la ciutat va destinar el 12’4% del pressupost de 2021 a inversió social, amb una mitjana de 112 euros per habitant, situant-se al lloc 44 del ranking elaborat per la referida entitat estatal, que amb aquest estudi pretén promoure que els ajuntaments mantinguen una inversió social sostinguda en el temps i les partides socials augmenten any rere any. De fet, un dels equisits és que el pressupost social augmente cada any, i no minve en cap sentit. Altres requisits són una inversió superior als 100 euros per habitant i any; que supose més del 10% del pressupost no financer; o l’existència d’un portal de transparència que incloga detall del pressupost i la despesa imputada.

Només 52 ajuntaments d’Espanya majors de 20.000 habitants acompleixen aquestos paràmetres, un fet que la regidora d’Hisenda i Govern Obert, Natàlia Enguix, “és doblement

satisfactori, ja que no sols posa en valor el treball que es fa en l’Ajuntament, sinó com es fa: amb suficiència econòmica gràcies a la bona gestió, amb un esforç inversor, i tot amb una comptabilitat clara i transparent”, manifestava.

Al seu conjunt, als 404 ajuntaments de més de 20.000 habitats analitzats a l’estudi, als quals resideix el 66% de la població espanyola, es va invertir 3.354 milions d’euros en serveis Socials en 2021. D’ells, junt a Ontinyent, només altres 7 ajuntaments valencians han complit amb els paràmetres d’excel·lència d’aquest estudi: La Vila Joiosa, Quart de Poblet, La Nucía, Alzira, Mislata i València.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

El Consell convoca 300.000 euros en ayudas para reducir el uso de plaguicidas en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana contará con una inyección inicial de 300.000 euros para combatir las plagas…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 18 de julio

La previsión meteorológica en Requena para el sábado 18 de julio indica intervalos nubosos con…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 18 de julio

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 18 de julio indica cielos nubosos con…

Otras noticias

carretera pobla del duc Benigànim
La Vall d'Albaida

La Diputació de València licita per 830.000 euros la nova via ciclopeatonal entre Benigànim i la Pobla del Duc

Por Adrián Lupiáñez
Presentació del concert de les quatre bandes d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Històric concert a Ontinyent: les quatre bandes de la ciutat s’uniran per primer cop pel Centenari del Mestre Ferrero

Por Toni Cuquerella
Les temperatures superaran els 40 graus.
Comunitat ValencianaEl ComtatL'AlcoiàLa Marina AltaLa Vall d'Albaida

Alerta roja y noches «del infierno»: la Comunitat Valenciana roza los 45°C en el peor pico de la ola de calor

Por Toni Cuquerella
Els veïns d'Ontinyent deixen els residus a la porta de casa.
La Vall d'Albaida

Menys abocador i més contenidor marró: com la separació de l’orgànic està buidant el fem de rebuig a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Bocairent egevasa
La Vall d'Albaida

Bocairent reforma su red hídrica en las zonas diseminadas y reduce un 20 % las pérdidas

Por Adrián Lupiáñez
Imagen del encuentro de los alcaldes municipalistas.
Comunitat ValencianaLa Ribera BaixaLa Vall d'Albaida

Ens Uneix y Unió Municipalista marcan músculo con 60 gobiernos locales y suman al alcalde de Almussafes

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?