ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent se situa com un dels 50 ciutats d’Espanya amb major inversió social per habitant

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 1, 2022
129 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

Un estudi estatal inclou Ontinyent al llistat de municipis majors de 20.000 habitants que arriben a la qualificació “d’excel·lents” en base a criteris pressupostaris

Ontinyent s’ha situat con una de les 50 ciutats d’Espanya amb major inversió social per habitant. El V estudi anual de l’Associació Estatal de Directores i Gerents de Serveis Socials, que ha analitzat la inversió en serveis socials dels més de 400 municipis espanyols de més de 20.000 habitants, ha inclós l’Ajuntament d’Ontinyent entre els 52 que en l’últim any van arribar a la qualificació de “excel·lents” en inversió social en base a una sèrie de criteris pressupostaris objectius.

La regidora de Política per a les Persones, Paula Soler, valorava “molt positivament” aquest reconeixement, “que posa en valor l’esforç que ve realitzant l’Ajuntament per estar al costat de les persones i atendre les necessitats socials de la ciutadania. Un esforç que ve sent una constant, que vam redoblar per fer front a la pandèmia i els seus efectes, i una línia de treball que volem mantenir en el futur”, assenyalava.

En concret, la ciutat va destinar el 12’4% del pressupost de 2021 a inversió social, amb una mitjana de 112 euros per habitant, situant-se al lloc 44 del ranking elaborat per la referida entitat estatal, que amb aquest estudi pretén promoure que els ajuntaments mantinguen una inversió social sostinguda en el temps i les partides socials augmenten any rere any. De fet, un dels equisits és que el pressupost social augmente cada any, i no minve en cap sentit. Altres requisits són una inversió superior als 100 euros per habitant i any; que supose més del 10% del pressupost no financer; o l’existència d’un portal de transparència que incloga detall del pressupost i la despesa imputada.

Només 52 ajuntaments d’Espanya majors de 20.000 habitants acompleixen aquestos paràmetres, un fet que la regidora d’Hisenda i Govern Obert, Natàlia Enguix, “és doblement

satisfactori, ja que no sols posa en valor el treball que es fa en l’Ajuntament, sinó com es fa: amb suficiència econòmica gràcies a la bona gestió, amb un esforç inversor, i tot amb una comptabilitat clara i transparent”, manifestava.

Al seu conjunt, als 404 ajuntaments de més de 20.000 habitats analitzats a l’estudi, als quals resideix el 66% de la població espanyola, es va invertir 3.354 milions d’euros en serveis Socials en 2021. D’ells, junt a Ontinyent, només altres 7 ajuntaments valencians han complit amb els paràmetres d’excel·lència d’aquest estudi: La Vila Joiosa, Quart de Poblet, La Nucía, Alzira, Mislata i València.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Rescat patrimonial: l’Ajuntament de Xàtiva inicia la consolidació de la seua històrica estació inaugurada en 1854

L'Ajuntament de Xàtiva ha donat principi a les obres de consolidació i seguretat en l'antiga…

Proava entrega en Requena los Premios del VI Concurso Oficial de Vinos Monovarietales de la Comunitat Valenciana

PROAVA ha entregado de los premios del VI Concurso Oficial de Vinos Monovarietales de la Comunitat…

‘El barranc ve crescut’: jóvenes estudiantes de Paiporta comparten sus vivencias durante la dana en un libro con 40 relatos

El Ayuntamiento de Paiporta, a través de las concejalías de Promoción Lingüística (AVIVA) y Cultura,…

Otras noticias

Presentació del XIV Festival de Circ i Teatre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

De pallassos a funambulisme: Ontinyent desplega pels seus carrers el XIV Festival de Circ i Teatre durant el Nadal

Por Toni Cuquerella
DSC06562b
La Vall d'Albaida

El festival de circ i teatre d’Ontinyent porta espectacles a tots els barris del 20 al 28 de desembre

Por Redacción ComarcalCV
LLibreJuanCaparros e1765094976343
CulturarteLa Vall d'Albaida

El Magnànim publica ‘Ontinyent, els anys decisius’ con fotografías de Juan Caparrós

Por Redacción ComarcalCV
SAYOGANDIADELME
La Vall d'Albaida

La Casa del Delme d’Ontinyent programa actividades de Navidad para todas las edades

Por Redacción ComarcalCV
DSC08967b1
La Vall d'Albaida

Ontinyent impulsa un Laboratori Urbà per a la participació de la comunitat universitària

Por Redacción ComarcalCV
Visita del conseller de Sanitat a l'Hospital d'Ontinyent.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Reforç sanitari: Xàtiva-Ontinyent activa incentius per a captar talent i cobrir el dèficit de professionals

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?