ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent sancionarà amb 64.000 € a l’adjudicatària del manteniment d’espais verds per incompliments de contracte

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 15, 2021
338 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

Les inspeccions municipals trauen a la llum la mancança de maquines i personal, utilització dels vehicles fora del terme o no justificar la correcta gestió dels residus

La Junta de Govern Local de l’Ajuntament d’Ontinyent ha aprovat iniciar expedient per sancionar amb 64.000 euros a l’empresa Actúa, Servicios y Medio Ambiente, SL, pels incompliments del contracte del servei de conservació i manteniment dels espais verds i arbrat urbà.

La tasca d’inspecció i control del funcionament de les contractes derivava en diversos informes desfavorables durant els passats mesos de novembre i desembre, on es constataven deficiències o incompliments del contracte per al servei. Entre estes qüestions es trobaven la mancança d’11 màquines i 4 vehicles; no comptar amb el personal que es va oferir al contracte; utilitzar vehicles del servei fora del terme municipal d’Ontinyent sense autorització; obstruir l’activitat inspectora de l’Administració; no justificar la correcta gestió dels residus de la neteja de parcs i jardins i de la poda; i ometre o trigar en la presentació pel registre d’entrada de la documentació requerida per l’Administració.

Algunes d’estes situacions es constataven com a corregides a l’última acta d’inspecció de 30 de desembre de 2020 en aspectes com comptar amb els treballadors oferits; pel que, atenent que el contracte actual es troba prorrogat fins al 22 de gener de 2022, l’informe jurídic del departament de contractació i patrimoni sobre aquest cas apunta que “resulta més convenient per als interessos generals continuar amb la vigència del contracte fins a la indicada data, entenent les causes de resolució com a incompliments greus, i en cas que es reiteren les deficiències essencials apreciades, procedir a la resolució contractual”.

D’aquesta manera, i d’acord amb el plec de clàusules administratives particulars, La Junta de Govern Local proposava la referida sanció de 64.000 euros, davant la qual l’empresa compta amb 15 dies hàbils per efectuar al·legacions.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Sin rastro de contaminación del campo de Requena: los suelos agrícolas superan el impacto de la DANA

La agricultura de Requena respira tranquila. Tras dos años de análisis minuciosos para evaluar las…

Luz verde de Llíria para ampliar la planta de Power Electronics: 600 nuevos puestos de trabajo para la innovación en coches eléctricos

El futuro de la movilidad eléctrica en España se consolida en el Camp de Túria.…

Desarticulan grupo criminal con una plantación de marihuana en l’Olleria

La Guardia Civil ha detenido a cuatro personas en l’Olleria, en la comarca de la…

Otras noticias

VisitaalemansaValencia1943
CulturarteLa Vall d'Albaida

Una exposición en Ontinyent muestra 200 fotos inéditas de la Valencia de la Guerra Civil y postguerra

Por Pau Gómez
residus1a
La Vall d'Albaida

Ontinyent reparteix els primers poals per al nou sistema de recollida de residus als disseminats

Por Pau Gómez
L'epicentre del terratrèmol s'ha situat a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Nou terratrèmol a Ontinyent: un sisme de magnitud 3,5 fa sacsejar la terra entre altres tremolors menors

Por Toni Cuquerella
Elvira Lindo.
La Vall d'Albaida

Elvira Lindo, gran protagonista de l’XI Cicle ‘Ontinyent Negre’ aquest maig

Por Toni Cuquerella
Unitat de SAMU.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Dos morts en caure un vehicle al riu Clariano a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Localització dels terratrèmols detectats a Ontinyent i Vallada.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Dos sismes a les comarques del sud: terratrèmols a Ontinyent i Vallada sacsegen diversos municipis en les últimes hores

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?