ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reurbanitzarà l’entorn de les vivendes del grup Ramón-Llín amb fons de la Diputació i l’IVACE

L’Ajuntament trau a licitació una actuació que preten revitalitzar la zona donant un major protagonisme al vianant
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 18, 2024
373 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
4244 ontinyent carrer ramon llin

L’Ajuntament d’Ontinyent reurbanitzarà l’entorn de les vivendes del grup de vivendes del carrer Ramón-Llín amb fons aportats la Diputació de València i l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE). El regidor de Territori, Óscar Borrell, explicava que “Es tracta d’un projecte de reurbanització global, que preten revitalitzar la zona, recuperant espais per a les persones vianants i vehicles no motoritzats, millorant la seua comoditat i seguretat vial”.

Borrell destacava que el fet que l’actuació «és faça íntegrament amb fons procedents d’altres administracions, ja que l’actuació ha eixit a concurs públic amb un pressupost base de licitació de 877.764 euros (Iva inclós), comptant-se amb una subvenció de 244.218 euros de l’IVACE cofinançada pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional, i amb el suport de la Diputació de València per assumir la resta dels diners que supose el cost de l’obra”.

En aquest sentit, el regidor destacava la importància “de comptar amb fons externs per poder dur a terme millores com aquesta a la ciutat. De l’IVACE hem aconseguit una de les “ajudes en matèria de mobilitat sostenible” obtinguda en concurrència competitiva, com tantes altres que venim aconseguint gràcies a la presentació de bons projectes. I el suport de la Diputació, que va a ser clau per fer realitat esta actuació, està vinculat al pacte de Govern pel qual hem aconseguit que a que la corporació provincial s’involucre en aquest i altres projectes que van a ser importants per a la nostra ciutat, per un montant total de 15 milions d’euros».

En l’entorn de la zona del grup Ramón-Llín es troben diversos edificis i dependències municipals amb seus com les del Consell Local de la Joventut d’Ontinyent; la UNED; l’Associació de Jubilats i Pensionostes; el Centre Ocupacional José Antonio Bodoque o el Centre d’Iniciativa Cultural de Sant Rafel, “les persones usuàries dels quals van a beneficiar-se especialment d’esta actuació”.

La intervenció permetrà crear una plataforma única sense desnivells amb paviment de major qualitat, amb una pavimentació uniforme que eliminarà totes les barreres arquitectòniques, i ampliant al màxim l’espai per a les persones vianants, que actualment disposen de voreres que no superen els 80 centímetres, i que després d’esta actuació disposaran d’espais completament d’ús peatonal i en qualsevol cas sempre tindran una amplària mínima superior als 3 metres.

L’actuació ampliarà considerablement l’arbrat, mantenint els exemplars existents i introduint nombrosos elements de jardineria i sistemes de reg automatizat; renovarà integralment la xarxa d’enllumenat públic afavorint l’eficiència energètica; i renovarà les xarxes obsoletes i l’avaquació d’aigües.

La regidora de Sostenibilitat, Sayo Gandia, recordava que esta intervenció està inclosa en el Pla de Mobilitat Urbana Sostenible aprovat per l’Ajuntament d’Ontinyent, “i serà una mostra més d’actuació generadora de nous espais urbans per afavorir la convivència i el benestar emocional de les persones, convertint la zona en una referència urbana i cultural del barri de Sant Rafel”. El termini per a la presentació d’ofertes es perllongarà fins al proper 9 d’abril a les 23:59 hores, i una volta adjudicada, el termini estimat per a l’execució de l’actuació serà de 6 mesos.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Gandia exigeix a la Generalitat el pagament de 10 milions d’euros: «Són el nostre principal morós»

El Govern municipal de Gandia ha dit "prou". L'executiu local ha impulsat una declaració institucional…

Xàtiva inicia la reforma integral del col·legi Attilio Bruschetti: una inversió de 900.000 euros per modernitzar el centre

Després d’anys d’espera i de superar diversos obstacles administratius, les obres de rehabilitació integral del…

¿Viajas al Campus de Burjassot? La UV lanza un plan de coche compartido que paga a los conductores hasta 200 euros al mes

El Campus de Burjassot-Paterna se ha consolidado como un referente de la movilidad sostenible en…

Otras noticias

Localització dels terratrèmols detectats a Ontinyent i Vallada.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Dos sismes a les comarques del sud: terratrèmols a Ontinyent i Vallada sacsegen diversos municipis en les últimes hores

Por Toni Cuquerella
Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
reunioresidus 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

Por Pau Gómez
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?