ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent renovarà la il·luminació ornamental del Campanar de la Vila per dotar-lo de més eficiència

El nou sistema posarà en valor aquest element de rellevància local amb un sistema que tindrà un consum molt inferior a l’antiga de vapor de sodi
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 30, 2023
292 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8164 ontinyent illuminacio campanar

L’Ajuntament d’Ontinyent va a renovar la il·luminació de l’actual torre del campanar de la església de l’Assumpció de Santa Maria, coneguda popularment com el “Campanar de La Vila”. Així ho anunciava aquest dijous l’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, en una roda de premsa junt al regidor d’Enllumenat, Paco Penadés i la regidora d’Hisenda, Natàlia Enguix.

L’alcalde Jorge Rodríguez destacava que «per al Govern d’Ontinyent posar en valor la nostra història i aquells elements que parlen d’ella sempre ha sigut una prioritat. La inversió en el Pont Vell o la recuperació de la Muralla Nord són sols un exemple. Hui amb la presentació d’aquest projecte de la regidoria d’Enllumenat fem un pas més per consolidar el nostre patrimoni local i continuar potenciant Ontinyent com una ciutat amb atractius turístics per visitar i descobrir»

Per la seua part, el regidor Paco Penadés donava detalls d’una actuació que “comptarà amb un nou equipament de 30 lluminàries de LED de 240 W cadascú modificant així les actuals lluminàries de vapor de sodi amb més de 20 anys d’ús. Aquest canvi, ens permetrà estalviar un 53% de l’energia que es consumeix amb el sistema actual datat en 1997″. Aquest nou sistema d’il·luminació, segons explicava el regidor, no sols és més eficient sinó que, a més, «ens permetrà dotar també de luminositat i uniformitat la resta de l’església posant en valor aquest bé de rellevància local». Així mateix, Penadés aprofitava l’ocasió per donar les gràcies a «l’Equip de Govern per haver complit l’acord de Pressupostos i per haver treballat perquè aquest projecte puga ser una realitat demostrant així que l’interès i la ciutat està per damunt de tot».

En aquest sentit, la regidora d’Hisenda, Natàlia Enguix, explicava que «el Govern d’Ontinyent és un govern que compleix amb la seua paraula. Un projecte al que ens vam comprometre a executar una vegada coneguérem la liquidació del pressupost». Cal recordar que el superàvit presentat el passat mes de febrer va ser de 2.500.000€ i en paraules d’Enguix, «aquesta gestió econòmica eficient fruit de l’experiència és la que ens està permetent encetar nous projectes i donar compliment a l’acord de pressupostos».

L’actuació, que està pressupostada en al voltant 40.000 euros, ixirà a licitació en les properes setmanes. Des de l’Ajuntament es preveu que la instal·lació del nou enllumenat puga realitzar-se durant el segon semestre de l’any.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

El Gobierno invertirá 150 millones en el barranco de La Saleta y anuncia nuevas ayudas para 62 municipios de la DANA

El Gobierno de España ha dado luz verde a una de las intervenciones estructurales más…

Banyar-se al riu Xúquer després dels últims ofegaments: la postura de Xúquer Viu davant el debat de les prohibicions

Els tràgics ofegaments que han tingut lloc en els darrers dies al riu Xúquer han…

¿Hasta cuándo durará el calor extremo? La previsión para los próximos días en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana se adentra en una semana crítica marcada por una masa de aire…

Otras noticias

Imagen del encuentro de los alcaldes municipalistas.
Comunitat ValencianaLa Ribera BaixaLa Vall d'Albaida

Ens Uneix y Unió Municipalista marcan músculo con 60 gobiernos locales y suman al alcalde de Almussafes

Por Toni Cuquerella
Centre Majors Ontinyent
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent rep 45.000 euros per reformar la coberta del Centre de Majors de Sant Rafel

Por Pau Gómez
ontijazz2026
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent fusiona jazz, rock i heavy metal en el XVIII Festival Ontijazz

Por Javier Ruiz
Sempere es un municipi amb molt atractiu residencial.
La Vall d'Albaida

Sempere atrau nous veïns amb la venda de 7 cases i noves inversions en habitatge social

Por Adrián Lupiáñez
Les temperatures superaran els 40 graus.
La CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Els ajuntaments de la Costera, la Vall d’Albaida i la Ribera Alta apliquen mesures d’urgència davant dels 43 °C previstos per l’onada de calor

Por Toni Cuquerella
Ontiyent es un dels municipis ha decrescut l'atur en La Vall d'Albaida.
La Vall d'Albaida

La Vall d’Albaida redueix l’atur en 128 persones gràcies a Ontinyent i l’Olleria

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?