ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent recupera la Fira de Tendes, Tapes i Rock després del parèntesi de la pandèmia

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 2, 2022
297 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La 9a edició comptarà amb 45 establiments de comerços i serveis, 15 d’hosteleria i l’ambientació de 9 grups musicals

Després de dos anys d’interrupció per la pandèmia, Ontinyent recuperarà el cap de setmana del 10 a 12 de juny la Fira de Tendes, Tapes i Rock com a element d’atracció per a La Vall d’Albaida i les comarques veïnes. La cita estarà impulsada un any més per l’Ajuntament a través del Consell Econòmic i Social, amb el suport de les associacions de comerços, serveis i hostaleria locals, i comptarà en esta edició amb 45 establiments de comerços i serveis, 15 d’hosteleria i l’ambientació de 9 grups musicals.

El regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda, destacava en l’acte de presentació de la que serà la IX edició d’aquesta cita que “després de 2 anys sense poder celebrar-se, la Fira torna per seguir dinamitzant l’activitat econòmica i cultural a la ciutat, tal com s’està fent també amb el Festival de Primavera”. Úbeda explicava que l’espai que ocuparà la Fira serà el mateix de l’edició anterior, al carrer José Iranzo entre els encreuaments amb el carrer Pius XII i l’Avinguda d’Albaida en la part de comerços i serveis; i al recinte firal per a la part d’hosteleria i actuacions musicals.

La 1ª tinent d’Alcalde, Natàlia Enguix, destacava “l’intens treball conjunt i la col·laboració de l’Ajuntament i les associacions per traure endavant esta cita, que ens permet ser una volta més punt de referència amb una oferta que combina els productes i serveis amb la gastronomia i la música”. La també regidora d’Igualtat recordava que es comptarà amb un Punt Violeta contra les agressions sexistes al Recinte Firal, com ve fent-se a totes les grans cites lúdiques i festives a la ciutat.

Des de les assicoacions participants assistien Marisa Bernabeu (SOC), Toni Pérez (Ahval), Ana Ferrero (Comerç IN) i Jordi Vidal (Acis Sant Rafel), qui coincidien en destacar “el gran ventall d’oferta amb que es comptarà, i la il·lusió amb que està preparant-se una fira a la que animem a assistir a la comarca i les localitats veïnes”.

L’horari de la zona de tendes serà divendres de 18:00 a 22:00; dissabte de 10:30 a 14:00 i de 17:30 a 22:00; i diumenge de 10:30 a 14:00 i de 17:30 a 20:00.La zona de tapes i rock romandrà oberta divendres de 19:00 a 02:30; dissabte de 12:00 a 16:00 i de 18:00 a 02:30; diumenge de 11:00 a 16:00 i de 18:00 a 22:30 hores.Les actuacions musicals de divendres inclouran els grups Salida, Mimi i los Trileros i Black Band; dissabte actuaran Scrambled, Cirugía, Supersonics i The Velvet Rock Band; i diumenge participaran Star on Years i Grupo Eñe.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Així és el pla d’Ontinyent per a mobilitzar els pisos buits: mediació gratuïta i assegurances contra impagaments

L'Ajuntament d'Ontinyent fa un pas estratègic per a desbloquejar el mercat immobiliari local i oferir…

València encara la traca final de la Fira de Juliol con 2 grandes espectáculos nocturnos

València despide este fin de semana la Feria de Julio 2026 con dos grandes citas…

Ford Almussafes asegura su futuro con el pacto de Geely y la prórroga del Mecanismo RED del Gobierno

La planta de Ford en Almussafes inicia una nueva era de estabilidad industrial y tecnológica.…

Otras noticias

Imatge del Pou Clar d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Acaben els accessos ‘furtius’ al Pou Clar d’Ontinyent: noves tecnologies i més policia per protegir el paratge

Por Toni Cuquerella
Espectacle 'Juga!' de la companyia La Trócola.
La Vall d'Albaida

La Mostra de Titelles d’Estiu 2026 recorrerà la Vall d’Albaida: consulta ací tots els pobles, dates i horaris de les actuacions

Por Toni Cuquerella
carretera pobla del duc Benigànim
La Vall d'Albaida

La Diputació de València licita per 830.000 euros la nova via ciclopeatonal entre Benigànim i la Pobla del Duc

Por Adrián Lupiáñez
Presentació del concert de les quatre bandes d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Històric concert a Ontinyent: les quatre bandes de la ciutat s’uniran per primer cop pel Centenari del Mestre Ferrero

Por Toni Cuquerella
Les temperatures superaran els 40 graus.
Comunitat ValencianaEl ComtatL'AlcoiàLa Marina AltaLa Vall d'Albaida

Alerta roja y noches «del infierno»: la Comunitat Valenciana roza los 45°C en el peor pico de la ola de calor

Por Toni Cuquerella
Els veïns d'Ontinyent deixen els residus a la porta de casa.
La Vall d'Albaida

Menys abocador i més contenidor marró: com la separació de l’orgànic està buidant el fem de rebuig a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?