ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent projecta la instal·lació de 80 panells fotovoltàics d’autoconsum al centre de majors de Sant Rafel

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 25, 2021
364 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’ajuntament sol·licita una subvenció a l’IVACE per comptar amb un equipament que permetria estalviar prop de 5.000 euros anuals i reduir un 52% el consum extern

L’Ajuntament d’Ontinyent, a través de la regidoria de Sostenibilitat, ha projectat la instal·lació de 80 pannells fotovoltàics d’autoconsum al Centre Integral de Majors del barri de Sant Rafel, dins la línia que ve duent-se a terme de foment de l’autoconsum i autoproducció energètica. A tal efecte, s’ha demanat una subvenció a l’IVACE per sufragar part del cost d’uns equipaments que permetrien estalviar prop de 5.000 euros anuals i reduir un 52% el consum extern.

La regidora de l’àrea, Sayo Gandia, explicava que dotar esta instal·lació municipal d’aquest equipament «suposarà un pas mes en la nostra aposta per les energies netes, una aposta que és rendible tant a nivell mediambiental com econòmic, i que estem promovent també entre els particulars a través de l’Oficina Verda. Amb accions com aquestes no sols podem ajudar reduir les emissions de gassos d’efecte hivernacle, sinó també protegir-nos de la pujada de la factura de la llum», assenyalava.

Segons s’exposa a un informe tècnic del Departament de Medi Ambient, la instal·lació dels 80 pannells fotovoltàics de 370 Watts, ocuparia una superfície de 192 m2 en la coberta del CIM, distribuïts de manera que fora possible la instal·lació de més pannells en el futur, al cas de voler passar a la modalitat d’autoconsum col·lectiu. Segons aquest informe, l’equipament dels pannells permetria cobrir un 51’73% del consum del centre en el seu funcionament normal, que és de 71.195 kw/any, suposant un estalvi de 4.776’81 euros anuals. La inversió estimada, de 39.055’2 euros més IVA, seria rentabilitzada al període de 8 anys.

Sayo Gandia recordava que per a reduir el cost de la facturació del subministrament elèctric o de gas a través de l’autoconsum individual o col·lectiu, l’Ajuntament posa a l’abast de la ciutadania tota la informació necessària a través de l’Oficina d’Economia Verda, ubicada al Mercat Municipal, per a fer ús de la qual cal concertar cita prèvia al telèfon 697854465.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Prisión sin fianza para el detenido por agresión sexual en Castelló en cuya casa apareció un cadáver en un congelador

La titular de la plaza número 2 de la Sección de Violencia sobre la Mujer…

Burjassot i la Universitat de València creen la Càtedra Vicent Andrés Estellés per a blindar el llegat del poeta

El llegat i la memòria del poeta valencià més universal del segle XX disposaran d'un…

Foios instala un sistema pionero de megafonía solar para alertas que funciona sin luz ni cobertura

El Ayuntamiento de Foios da un paso decisivo en la protección de su población ante…

Otras noticias

Assemblea General de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent dispara el seu benefici net un 22% i eleva el pressupost d’Obra Social a 3,8 milions

Por Toni Cuquerella
La Conselleria ha iniciat les obres.
La SaforLa Vall d'Albaida

La Generalitat activa l’ampliació de la CV-60 amb una inversió inicial d’un milió d’euros a la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
Las temperaturas superarán los 40 grados.
Comunitat ValencianaLa CosteraLa Vall d'Albaida

Alerta por calor extremo en la Comunitat Valenciana: Xàtiva rozará los 41°C y Alicante sufrirá noches tórridas de 25°C

Por Toni Cuquerella
piscinainaug
La Vall d'Albaida

Ontinyent prepara un concert amb quatre grups a l’Estiu Jove

Por Pau Gómez
Voluntaris d'Ontinyent contra el Foc.
La Vall d'Albaida

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

Por Toni Cuquerella
Seu central de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Com redueix Caixa Ontinyent el seu impacte ambiental? Les xifres clau de la seua nova memòria sostenible

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?